نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اعتمادبه‌نفس‌مان بیشتر شد/ ترافیک خیابان اذیتمان کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اتلتیکو از برد تیمش مقابل منچسترسیتی احساس آرامش می‌کند.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی گفت تیمش از شکست دادن قهرمان اروپا خوشحال نیست، بلکه احساس آرامش و اعتمادبه‌نفس می‌کند.

 اتلتیکو مادرید در یک بازی دوستانه در کره جنوبی به مصاف منچسترسیتی رفت و به لطف دو گل تماشایی بازیکنانش قهرمان اروپا را ۲-۱ شکست داد.

در این بازی که در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد، روخی‌بلانکو ابتدا توسط ممفیس دیپای به گل رسید و یانیک کاراسکو اختلاف را به دو گل افزایش داد. گل روبن دیاز در دقایق پایانی برای فرار تیم پپ گواردیولا از شکست کافی نبود.

سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا او و تیمش از پیروزی مقابل قهرمان اروپا خوشحالند گفت: «من ترجیح می‌دهم بگویم که ما آرامش بیشتری پیدا کردیم. همه اتلتیکو را به آرامش در هر شرایطی و اعتمادبه‌نفس می‌شناسند. ما الان کاملا آرام هستیم و اعتمادبه‌نفسمان بیشتر شده است.»

سرمربی اتلتیکو مادرید در ادامه به میزبانی کره جنوبی اشاره کرد و گفت: «برای کره احترام زیادی قائلم. آنها میزبانان عالی‌ای هستند. ترافیک در سئول کمی اذیت می‌کند ولی ما از شرایط اردوی تابستانی‌مان کاملا راضی هستیم.» سیمئونه درباره عملکرد خرید جدید تیمش، چاغلار سویونجو، گفت: «او نشان داد چه فوتبالیستی است. یک مدافع پرقدرت با سرعت بالا و ویژگی‌های مناسب. او یکی از بهترین مدافعان بوده، اما در اتلتیکو رقابت زیادی بین بازیکنان هست. من از او کاملا راضی‌ام.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی