نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
۷ |
۰
گران‌ترین بازیکن لیگ ایران کیست؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق لیستی که سایت ترانسفر مارکت منتشرکرده، محمدحسین کنعانی‌زادگان گرانترین بازیکن لیگ برتر تا این لحظه محسوب می‌شود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش تازه به خدمت گرفته شده پرسپولیس در ترانسفر مارکت با قیمت ۲ میلیون دلار معرفی شده است تا از این جهت گرانترین بازیکن کنونی لیگ برتر ایران محسوب شود.

کنعانی زادگان که بعد از دو فصل حضور در لیگ ستارگان قطر و ترکیب الاهلی بار دیگر به پرسپولیس پیوسته، البته با مبلغ ریالی کمتری پیشنهاد سرخ‌ها را برای همکاری پذیرفته است و گفته می‌شود قرارداد او با این تیم ۱۵ میلیارد برآورد می‌شود.

این در حالیست که کنعانی زادگان از دو تیم لیگ برتری ایران پیشنهادات بالاتری نسبت به پرسپولیس دریافت کرده بود اما به واسطه قولی که به هواداران این تیم داده بود در نهایت ترجیح داد در جمع سرخپوشان بار دیگر کار را دنبال کند.

کنعانی زادگان که فصل گذشته یکی از برترین مدافعان گلزن لیگ قطر محسوب می‌شد، باید دید در این فصل و در ترکیب پرسپولیس چه عملکردی را در آستانه جام ملت‌ها پشت سر خواهد گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تفاوت از زمین تا آسمان است .. IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    ترانسفر مارکت اگر بفهمه بازیکن دو میلیون دلاری یعنی ۱۰۰ میلیاردتومانی خودمون با مبلغ ۱۵ میلیارد تومان یعنی مبلغ ۳۰۰۰۰ دلار (سی هزاردلار ) قراردادبسته اولین کاری که میکنه از مدیران برنامه مسی ، رونالدو و امباپه میخواد قبل از هر حرکتی و هر قراردادی با مقامات ورزش و فوتبال ایران هماهنگ بشن چون اینا خیلی کارکشته هستن خیلییییییییییییییییی !!
    • تصحیح میکنم .... IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      ببخشید سیصد هزاردلار را سی هزاردلار نوشتم حالا شما فاصله دو میلیون دلار رو با سیصد هزار دلار ببینید ، همینقدر تفاوت آدمهای راستگو با دروغگوست !!
    • عیسی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      وهمین طوراگه بفهمه بازی کن دویست میلیونی که قراردادداشته یهوشد7میلیاردهم اظهارنظرکنه .اشتباه رفتی داش .عقده باکامنت خالی نمیشه وهمه ریزبه ریزاین فوتبالومیفهمن ومیدونن که چه تیمایی چطورخرج میکنن وناکامیهاشون چطورمیخوان جبران کنن وهرده سال چه پولایی خرج میکنن تابلکه چیزی بهشون برسه وگرنه .کل بازیکنان ایران اولویت اول تاصدمشون یک تیمه بعدازادن هرتیمی پول بیشتربده
  • لونگ عروس آسیا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    اصلا بازیکنان لونگ صلواتی بازی میکنن خخخخخخخخخ اون از بیرانوند این از کنعانی
    • کیسه عروس پرسولیس IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      پولشو میگیره ولی با تعصب بازی میکنه مثل شما دزدی نمیکنه
    • عیسی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      خیلی ازبازیکنان اولویتشون پوله که هیچ میرن توتیمهای مثل استقلال وسپاهان وتراکتوروگل گهروفولادکه خوب پول میدن بعضی ازبازیکنان هم اولویتشون پیشرفته مثل طارمی که به پیشنهاد70میلون دلاری عربستان ردمیده وهمچنین کنعانی ودیگرامثال کنعانی که اولویتشون بازی درتیم همیشه قهرمانه تاپول وقتی میخواست بره قطرهم گفت بخاطرپول میرم قطربعدش برمیگردم وبرگشت حالااگه صداقتش به بعضیهافشارآورده مقصرکنعانی نیست ،مقصرطرزفکرخودشونه
  • منصف IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    ظاهرا در فوتبال ایران بازیکنان هرچه منشوری تر باشندگرانتر می شوند...ماجرای اتوبوس تیم ملی و.....را که یادتان هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی