نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۷
۳ |
۰
اتفاق جالب روی گل دوم پرسپولیس/ دیدی بهت گفتم...!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روی گل دوم پرسپولیس به گل گهر اتفاق جالبی رخ داد.

پرسپولیس در روزی که کاملا سرتر از حریفش بود، موفق شد با ۴ گل گل‌گهر را در تهران شکست دهد و فقط به یک برد دیگر نیاز دارد تا قهرمان این فصل شود. مهدی ترابی که در این بازی هت‌تریک کرد، ستاره بازی بود و نمایشی درخشان از خودش نشان داد. گل دوم ترابی از فاصله‌ای دور و از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید که گل زیبایی هم بود. روی این گل اما اتفاق جالبی رخ داد.

بعد از اعلام خطا به سود پرسپولیس مهدی ترابی، میلاد سرلک و مرتضی پورعلی‌گنجی ۳ بازیکنی بودند که پشت توپ قرار گرفتند و می‌خواستند ضربه را بزنند. این ۳ بازیکن درحالی مشغول صحبت در مورد چگونگی زدن ضربه بودند که ترابی تصمیم گرفت خودش ضربه را بزند و به دو همبازی خود اعلام کرد که می‌خواهد مستقیم ضربه را بزند چون احتمال می‌دهد توپ تبدیل به گل شود. در همین حین پورعلی‌گنجی از جمع ۳ نفره پرسپولیسی‌ها جدا شد و به داخل محوطه جریمه حریف رفت.

ترابی هم که از قبل تصمیم گرفته بود که چطور به توپ ضربه بزند، مستقیم توپ را به سمت دروازه گل‌گهر شلیک کرد و گل دوم پرسپولیس به ثمر رسید. بعد از گل ترابی فورا به سمت سرلک که کنارش قرار داشت رفت و با دست به او اشاره کرد که دیدی گفتم که گل می‌زنم.

در همین ارتباط: ویدیو| گل دوم پرسپولیس به گل‌گهر با شوت تماشایی ترابی به گوشه دروازه فروزان

هرچند این گل ترابی زیبا بود ولی اوج کار او روی گل چهارم پرسپولیس رقم خورد که با یک ضربه چیپ استثنایی از پشت محوطه جریمه موفق شد گل‌زنی کند. گلی که کمتر مشابه آن را در فوتبال ایران می‌بینیم ولی ترابی یکی از قشنگ‌ترین گل‌های فصل را به ثمر رساند و روز درخشان خودش را تکمیل کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سادات IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    زنده باد پرسپولیس عشق است ترابی
  • احمدرضا IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    ماشاالله بچه ها،افرین ترابی،عیسی،امیری،علی بیرو و همه،بچه ها بازی اخر هست مغرور نشوید،تمرکز تمرکز تمرکز،داخل بازی شیطانی سپاهان و مورایس نشوید و اصلا جواب انها ندهید بذارید انشاالله همه چیز را بعد قهرمانی ❤️❤️
  • آریا US ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    به قول آقا هادی عامل؛ واقعا شیر مادر و نان پدر حلالت مهدی جان❤ چه چیپی زد به فروزان؛ چه شوتی از راه دور زد؛ چه گلی از زاویه بسته زد😅 نمیشه هفته آخر هم با گل گهر یا استقلال بازی کنیم؟ چون اینا خوب گل میخورن از ما😂😅 عیسی متخصص استقلال و مهدی متخصص گل گهر❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی