نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اعتراف مربی خارجی پرسپولیس؛ زنم و دخترم عاشق ایران هستند/ پایان فصل، قراردادم به اتمام می‌رسد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار لوس ویرا مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پایان فصل، قراردادم به اتمام می‌رسد و درباره برنامه‌های جدید صحبت نکرده‌ایم.

اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس درباره شرایط زندگی در ایران گفت: دوستانم در برزیل همیشه از من می‌پرسند زندگی در ایران چطور است؟ وقتی به اینجا آمدم به خاطر فوتبال آمدم چون می‌دانستم پرسپولیس تیم مهمی است. با وجود شرایط سخت به اینجا آمدم و چنین شرایطی را پذیرفتم. با این حال الان شرایط متفاوت است. همسر و دخترم به اینجا آمده‌اند و عاشق این کشور شده‌اند. آنها دوست دارند اینجا باشد. ایران مثل برزیل و بقیه کشورها مشکلاتی دارد اما باید زندگی کرد و به سبک زندگی بقیه آدم‌ها احترام گذاشت. من با زندگی در ایران هیچ مشکلی ندارم.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: من از بودن در اینجا خوشحالم و همه چیز عالی است. بودن در اینجا تجربه خوبی است و از کار کردن با بقیه مثل یحیی گل‌محمدی و بازیکنان خوشحالم. به من احترام می‌گذارند و به من گوش می‌دهند. درباره موضوعات زیادی مثل فوتبال ایران صحبت می‌کنیم. پایان فصل، قراردادم به اتمام می‌رسد و درباره برنامه‌های جدید صحبت نکرده‌ایم. در ذهنم برنامه‌هایی دارم اما اول باید نظر پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی را بدانم تا راه حلی برایش پیدا کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی