نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ماجرای امیری را شنیدم، شوکه شدم/ از پیشرفت عمری خوشحالم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این فصل بیشتر با دو مهاجم بازی کردیم و این برای ما مهم است که فردا با چه تعداد بازیکن در محوطه جریمه سپاهان باشیم و باید سعی کنیم پرتعداد باشیم.

اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت و در خصوص دیدار با سپاهان گفت: از آنجایی که همیشه در مصاحبه‌ها گفتم، این لیگ همه بازی‌هایش دشوار است. البته ما می‌دانیم برای قهرمانی این بازی شاید برای ما خیلی مهم باشد. در پنج روز گذشته حتی یک روز هم تعطیل نبودیم. به تنها چیزی که فکر میکردیم پیشرفت و رسیدن به اهدافتان بود.

وی افزود: امیدواریم در کنار هواداران بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

ویرا در مورد سرماخوردگی بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: این موضوع طبیعی است و ربطی ندارد کجای دنیا باشید. وقتی فصل تغییر می‌کند این اتفاقات رخ می‌دهد. ما مجموعه کامل از بازیکنان داریم و به همه بازیکنان اعتماد داریم.

مربی برزیلی پرسپولیس در خصوص برنامه برای بازی فردا توضیح داد: بازی فردا چهارمین باری است که با سپاهان بازی می‌کنیم. قاعدتاً بازیکنان همدیگر را می‌شناسند و کادرفنی دو تیم هم با یکدیگر آشنا هستند.

اوسمار درباره انتقاد یکی از پیشکسوتان به وحید امیری گفت: من سورپرایز شدم وقتی شنیدم که چه اتفاقی در مورد او رخ داده است. او وقتی مصدوم بود و می‌خواست برگردد، تلاشش را دیدم و کنار او بودم. او بازیکن تیم‌ملی است. او به بازیکنان جوان اهمیت می‌دهد و هوای همه را دارد. از نظر من او در همه بازی‌ها فوق‌العاده بوده است.

مربی پرسپولیس در مورد مصدومان تیمش و حضور شیخ دیاباته در بازی بعدی اظهار داشت: این هفته که شروع کردیم با تیم تمرین کرد و فردا می‌توانیم او را روی نیمکت داشته باشیم.

او در مورد استفاده از یک یا دو مهاجم توضیح داد: این فصل بیشتر با دو مهاجم بازی کردیم و این برای ما مهم است که فردا با چه تعداد بازیکن در محوطه جریمه سپاهان باشیم و باید سعی کنیم پرتعداد باشیم. مهم نیست یک مهاجم نوک داشته باشیم یا دو تا.

دستیار یحیی راجع به نتایج هفته‌های اخیر پرسپولیس گفت: شرایط هر بازی متفاوت است و برای بازی فردا نمی‌توانیم به بازی دیروز فکر کنیم. ما در وقت اضافه به تراکتور گل زدیم و همچنین در وقت اضافه به سپاهان گل زدیم و این اعتماد به نفس خوبی به ما داد و شرایط جسمانی خوب ما را هم نشان داد.

وی در مورد غایبان پرسپولیس گفت: مشکلاتی داریم اما تا فردا صبر خواهیم کرد. شرایط سرما خوردگی ممکن است خوب شویم. بایت تا فردا صبر کنیم ببینیم چه خواهد شد.

ویه‌را راجع به عملکرد عمری توضیح داد: بسیار خوشحالم که می‌بینم عمری چطور پیشرفت می‌کند در این لیگ. او بازیکن جوان است و این تنها برای پرسپولیس خوب نیست و برای فوتبال ایران خوب است که چنین بازیکنانی دارد. او خیلی خوب با شرایط وفق پیدا می‌کند و این که راست و چپ یا نوک بازی کند. خیلی خوب میتواند دریبل بزند و فینیشینگ خوبی دارد و بازیکن مهمی برای ماست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Gaber IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اسفند ماه ماهی هست که بایک بیرون آوردن لباس و احساس گرما بودن سریع سرما خوردگی بسراغ همه میاد بهتره اگر هم گرمتان شد فکر نکنید با زیرپوش و لباس نازک خنک میشوید همین درآوردن لباس گرم ،مساویست با سرماخوردگی .اگر گرما هست لطفاً لباس نازک نپوشید که سرما می‌خورید. بهتره تحمل کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی