نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
خشم میکل آرتتا: پنالتی واضح ما گرفته نشد/ بازی را تبدیل به ترن هوایی کردند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنال باز هم نتوانست به برد برسد و این بار میکل آرتتا سرمربی این تیم تقصیر را به گردن داوران انداخت.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که گل تساوی برنتفورد در دیدار روز شنبه تیمش آفساید بوده است و باید مردود اعلام می شد.  آرسنالی‌ها که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، میزبان برنتفورد بودند و ابتدا با گل لئاندرو تروسار پیش افتادند اما ایوان تونی توانست گل تساوی را برای برنتفورد به ثمر برساند تا بازی در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان برسد و دو امتیاز مهم برای توپچی ها از دست برود. ضمن اینکه آرسنال در سومین دیدار پیاپی در همه رقابت‌ها موفق به پیروزی نشد.

آرتتا در پایان بازی گفت: «من همین الان صحنه گل را تماشا کردم و آفساید بود. این واقعا ناراحت‌کننده است اما مطمئنا آنها در طول هفته توضیحی در مورد این صحنه خواهند داد. اما امروز توضیحی وجود ندارد.»

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها همچنین در مورد این دیدار گفت: « فکر می‌کنم ما واقعا در این دیدار برتر بودیم. ما دقایق بهتری داشتیم. ما مقابل تیمی که بسیار از عقب دفاع می‌کرد، گل زدیم که کار بسیار دشواری است. بعد از آن، ناامید کننده بودیم چون با اینکه می دانستیم که آنها با بازی مستقیم، ضربات آزاد و تبدیل کردن بازی به یک ترن هوایی و فرستادن تمام نفرات به جلو هرکاری برای گل زدن می کنند، باز هم به آنها این فرصت را دادیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی