نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
واکنش ستاره پرسپولیس به یک اقدام جالب/ می‌خواهم روی فوتبال تمرکز کنم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم پرسپولیسی‌ها قبل از بازی مقابل هوادار دست به اقدام جالبی زد.

 شاید کمتر کسی بین اهالی فوتبال قبل از ٣١ شهریور سال ١٣٩٨ مهدی عبدی را می‌شناخت. در آن روز و در جریان بازی رفت لیگ نوزدهم در حالی که بازی سرد پرسپولیس و استقلال می‌رفت با نتیجه بدون گل به پایان برسد ناگهان عبدی جوان توسط کالدرون به بازی فرستاده شد و در اولین لمس توپ خود در اولین دربی که به میدان رفت موفق شد یک گل سه امتیازی برای سرخ پوشان بزند و راه چند ساله را یک شبه طی کند.

عبدی در چند فصل گذشته  گل‌های مهمی‌از جمله گل به النصر در نیمه نهایی و به اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا متخصص گلزنی در بازی‌های بزرگ لقب بگیرد.

عبدی فصل گذشته در پرسپولیس عملکرد بدی نداشت و بدون احتساب پنالتی از بهترین گلزنان لیگ برتر بود اما مدتی است که شرایط خوبی ندارد. او که در سن و سال کم وارد پرسپولیس شد و سابقه گلزنی در مسابقات مهمی‌چون فینال لیگ قهرمانان آسیا و دربی پایتخت را در کارنامه دارد هنوز نتوانسته خیال هواداران را راحت کند و افت اخیرش هم انتقاداتی را به دنبال داشته است.

عبدی در دو بازی ابتدایی این فصل مهاجم فیکس تیمش بود ولی عملکرد خوبی از خودش به نمایش نگذاشت. همین موضوع انتقادات را نسبت به این بازیکن جوان بیشتر کرد. بعد از آمدن لوکادیا عبدی به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده و کمتر فرصت بازی کردن پیدا می‌کند.

واکنش ستاره پرسپولیس به یک اقدام جالب/ می خواهم روی فوتبال تمرکز کنم!

حتی یحیی گل محمدی از پاکدل به عنوان بازیکن جانشین استفاده می‌کند ولی فرصت کمتری به عبدی می‌دهد. حالا و بعد از اضافه شدن دیاباته شاید به عبدی کمتر از قبل بازی برسد و کار را برای این بازیکن سخت تر از قبل کند.

قبل از بازی مقابل هوادار عبدی تصمیم جالب و البته خوبی گرفت و اعلام کرد برای مدتی از فضای مجازی دوری خواهد کرد و صفحه اینستاگرام خود را می‌بندد. اتفاقی که مورد توجه هواداران پرسپولیس هم قرار گرفته و آن‌ها از این کار مهاجم تیمشان حمایت کردند.

قبل از شروع بازی پرسپولیس و هوادار ، عبدی روحیه بسیار خوبی داشت و بسیار سرحال بود. او سعی می‌کرد با همه شوخی کند و نشان دهد به لحاظ روحی شرایط خوبی دارد. عبدی در واکنش به  بستن صفحه شخصی خود در اینستاگرام به گفتن یک جمله بسنده کرد و اعلام کرد این کار را برای این انجام داده تا بتواند بیشتر روی فوتبالش تمرکز کند و از حواشی دور باشد. حال باید دید این اقدام از سوی ستاره جوان پرسپولیس چه تاثیری روی عملکرد او در مستطیل سبز خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ کابوسآبی GB ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    عبدی عزیز کار درست همینه پس منتظر دیدن عابدی پله خواهیم ماند.تاج سوراخ کن فرصت طلب .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی