نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تیر خلاص طارمی به اسکوچیچ/ مهاجم تیم ملی و چهره محبوب نسخه دراگان را قبل از جلسه مهم پیچیدند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

اگر برخی ضعف های مدیریتی و فنی دراگان اسکوچیچ را بپذیریم، باید سوال پرسید که آیا صحبت بازیکنانی از جمله مهدی طارمی علیه کادرفنی در شرایط فعلی عادلانه و پذیرفتنی است؟

 اختلاف میان برخی بازیکنان تیم ملی و دراگان اسکوچیچ پس از استوری انتقادی که هفته گذشته نفراتی مثل مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، مرتضی پور علی‌گنجی، مجید حسینی، امیر عابدزاده، سامان قدوس، میلاد محمدی، کریم انصاری فرد در مخالفت با استوری حمایتی نفراتی چون سردار آزمون، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، علیرضا ییرانوند، وحید امیری، امید نورافکن و ... از سرمربی کروات منتشر کردند، علنی شد که البته اهالی فوتبال کشورمان و پیشکسوتان، نظر دادن بازیکنان درمورد سرمربی تحت قرارداد با فدراسیون فوتبال را به اتفاق نکوهش کردند. 

با جدی تر شدن بحث احتمال برکناری اسکوچیچ، این اتفاق موجب دودستگی شدیدی بین بازیکنان تیم ملی شده و قطعا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آتش این اختلاف بیش از همه به چشم تیم ملی، بازیکنان و کادرفنی خواهد رفت. 

در چنین شرایطی انتشار مصاحبه مهدی طارمی که از او به عنوان یکی از پرچمداران مخالفت با اسکوچیچ یاد می‌شود، با یک برنامه اینترنتی درست یک شب پیش از برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی این اتفاق را وارد ابعاد تازه‌ای کرد. 

گفت و گویی که در آن ستاره ایرانی پورتو با انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال در روند آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی، اظهارات و کنایه‌های تندی از بحث فنی این تیم و توانایی‌های اسکوچیچ علیه وی مطرح کرد. 

هرچند طارمی در این مصاحبه اعلام کرد اینکه چه کسی سرمربی تیم‌ملی باشد، به بازیکنان ارتباطی ندارد! و همچنین با شفاف سازی در خصوص دیدار خودش و علیرضا جهانبخش با مخبر، معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: «قبل از رفتن به اردوی قطر، پسر معاون اول درخواست کرده بود به این دلیل که معاون رئیس جمهور پس از دیدار ایران با عراق، در رختکن تیم ملی  قول اعطای مجوز ورود ماشین به بازیکنان را داده بود، برای حضور در نهاد ریاست جمهوری با وی هماهنگ کنند. البته ما در جریان حضور در نهاد ریاست جمهوری به مدیر کل تشریفات ریاست جمهوری که قبلا در تیم ملی بود و دوست ما نیز هست، سمت جدیدش را تبریک گفتیم.»

این در شرایطی است که پیش از این عنوان شده بود طارمی و جهانبخش برای پیگیری بحث تغییر سرمربی تیم ملی به دیدار معاون رئیس جمهور رفته‌اند. هرچند طارمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش  تایید کرد شاید یکی از مسائلی که در اردوی قطر با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان مطرح کرده‌اند درباره کادرفنی تیم ملی باشد. 

طارمی در صحبت‌هایش با انتقاد از بی‌نظمی اردوی تیم ملی در دوره اسکوچیچ، به این موضوع اذعان کرد در زمان کارلوس کی‌روش نظم خاصی در اردوی تیم ملی وجود داشت که ملی‌پوشان به آن عادت کرده بودند. همچنین دعوت از حدود ۵۰،۴۰ بازیکن در دوره یک ساله بین حضور تیم ملی در بحرین تا اردوی قطر که از نظر طارمی به نوعی پایین آوردن شان این تیم است، یکی دیگر از سوژه‌هایی بود که وی آن را دست آویزی برای انتقاد از سرمربی کروات قرار داد. 

وضعیت تمرینات تیم ملی زیرنظر اسکوچیچ دیگر بحثی بود که مورد انتقاد این مهاجم قرار گرفت و او در بخش دیگری از مصاحبه‌اش با بیان اینکه یک مربی کروات در گفت و گو با خودش (طارمی) تایید کرده اسکوچیچ مصاحبه ای که زمینه ساز توییت زدن او علیه سرمربی تیم ملی شد انجام داده است و اگر کی‌روش بود چنین صحبتی علیه بازیکنان کشورمان نمی‌کرد. بار دیگر ثابت کرد همچنان بابت آن موضوع دل چرکین است‌. 

او در ادامه انتقادهایش از شرایط آماده سازی تیم ملی عنوان کرد: «با این شرایطی که داریم بعد از بازی آمریکا ۸۰ میلیون ایرانی ماه‌ها حال بد داریم اما همه تلاشم را می‌کنم که این اتفاق نیفتد و تلاش می‌کنم که سمت شادی مردم باشم؛ چیزی که ما اصلا نداریم و فوتبال می‌تواند یک هفته شادی را به مردم ایران بازگرداند. شاید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر بتوان اتفاق بهتری رقم زد. ما روبه‌روی بهترین آمریکای تاریخ قرار می‌گیریم اما با این شرایطی که داریم در جام جهانی چهارم می‌شویم.»

شاید بتوان طارمی را آماده ترین بازیکن این روزهای تیم ملی کشورمان حساب کرد اما او با این صحبت‌ها نشان داد  با وجود درخشش در قلب اروپا، هنوز تا حرفه‌ای شدن مسیری طولانی پیش رو دارد و البته حتی اگر قبول کنیم‌ که اسکوچیچ مربی سطح بالایی از لحاظ فنی و مدیریتی نبوده باشد آیا یک بازیکن حق دارد این صحبت‌ها را علیه سرمربی تیم انجام بدهد؟ 

اگر ضعف‌های مدیریتی و فنی دراگان اسکوچیچ را بپذیریم، باید سوال پرسید که آیا صحبت برخی بازیکنان از جمله مهدی طارمی علیه کادرفنی در شرایط فعلی عادلانه و پذیرفتنی است؟

آیا این شرایط به وجود آمده در تیم ملی فوتبال به زعم مهدی طارمی و همه این اتفاقات حاصل اقدامات دراگان اسکوچیچ است و فدراسیون فوتبال در این باره نقشی ندارد؟ اگر هم مقصر تمام این اتفاقات دراگان اسکوچیچ است، چرا او (مهدی طارمی) علیه فدراسیون فوتبال هم موضع گرفته است؟ اگر هم فدراسیون در این باره تقصیر دارد، چه تضمینی وجود دارد جدایی اسکوچیچ و آمدن فردی جدید مانع بحرانی جدیدتر با این نوع مدیریت در فدراسیون باشد؟

آیا همین سرمربی کروات با این تفکرات و بارفنی، تیم ملی که در آستانه حذف قرار داشت و هیچ سرمربی جرات نمی‌کرد هدایتش را برعهده بگیرد، نتوانست با بردهای متوالی در سریع ترین زمان ممکن به جام جهانی برساند؟

فارغ از صحبت‌های طارمی این نکته نیز نباید مغفول بماند که عادل فردوسی‌پور به چه دلیل و با چه نیتی درست در بحبوحه لغزان تر شدن جایگاه اسکوچیچ و در شرایطی که قرار است هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال، صبح روز یکشنبه تصمیم مهمی درمورد وضعیت این مربی اتخاذ کنند، تصمیم گرفت این مصاحبه که تولید آن به حدود ۳ هفته قبل بازمی‌گردد یک شب پیش از این جلسه مهم را پخش کند؟

آیا با این شرایط واقعا ماندن اسکوچیچ می‌تواند به صلاح باشد وقتی بازیکنانی از قبیل طارمی، براحتی عملکرد سرمربی خود را به باد انتقاد می‌گیرند و باید گفت تخت گاز شرایط را برای برکناری او مهیا می‌کنند.

این ها سوالاتی است که امیدواریم پس از پایان جلسه فدراسیون فوتبال مستقل در روز یکشنبه بتوانیم پاسخی برای آن پیدا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۶
  • پدرام CA ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    طارمی میگه رفتم به یارو تو ریاست چمهوری تبریک بگم ولی اسم یارو رو درست نمیدونه میگه نقیلو یعدمیگه نقیپور که فردوسی پور گفت خرفتو باور نمیکنم . بعد میگه اسکوچیچ میگفت تمرین ضربه در چارچوب بکنید که این در شان ما نیست طارمی یادش رفته جلو پرتغال از توی 6 قدم زد توپ رو رئ تو باقالیها حالا در شانش نیست!! میگه تو قطر اسکو فلان وبیصار بود بگو تو دوساله با این دشمنی قطر 1 ماه پیش بود قبل از اون چرا باهاش دشمن بودی؟ تازه اقا مخالف اخراج ویلموس هم بوده! عناد این شکلبه
    • سامان TR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      مدام از اسکوچیچ و اینکه مبادا دلش بشکند صحبت کردید !!! چرا از آبروی و غرور ملی 80 میلیون ایرانی صحبت نمی کنید !! چرا از حال مردم که آن لحظه پای تلویزیون مات و مبهوت نشستن و خرد شدن پسران ایران را مشاهده می کنند چیزی نمیگید !!! بله دور قبل ما با 4 امتیاز حذف شدیم ولی یک ملت سرشان بالا بود غرورشان حفظ شد ! اما امروز چی !! آقای اسکوچیچ در این دو سال چه کرده ! حتی یک بار هم یقه مدیران را نگرفته ! و امروز رسیدیم به اینجا که قبل جام جهانی تیم نابود است ! ما هم میدانیم مدیرانی بیسواد داریم ! ولی تفاوت اصلی کیروش و اسکوچیچ در همین است که کیروش برای پیشرفت و حفظ آبروی ایران میجنگید ! ولی این آقا دو سال است پا روی پا می اندازد ! و البته امثال خداداد و مظلومی و پکیج بندها اینرا دوست دارند. در ضکن دو سال پیش دنبال کدان مربیان رفتید و قبول نکردند !! به مربی خونه به خونه و صنعت نفت پیشنهاد شد او هم با دل جان پذیرفت !!!!!
    • بنده خدا IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      مگر با فردی دیگر بجزء اسکوچیچ غرور ملی حفظ می شود ؟؟؟ مربی که با همین بازیکن ها ایران را از حذف در مرحله گروهی نجات داد و بعد هم خیلی راحت صعود کرد مگر کسی غیر از اسکوچیچ بود !؟! کجا بودن موقع حذف از مرحله گروهی این افرادی که خواهان و باعث اخراج اسکوچیچ شدند تا نسخه بپیچند و باعث سربلندی تیم در سطح دنیا نه کهکشان شوند ؟؟!! با کی روش که هر چی جام بود درو کردیم با بعدی هم که کمیته فنی بیاره حتما قهرمان بلامنازع خواهیم شد !!!!!!!! البته اگر کسی جرأت کند پست سرمربیگری را قبول کند !؟ لقمه آماده است بسم ا...
    • فوتبالی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      من نمی دانم یک مربی چه نتیجه باید می آورد تا بعضی راضی شوند، این نهایت بی اخلاقیه حتی مطرح کردن تغییر مربی، چه رسد به تعویض مربی، بااین اردوهای تدارکاتی لابد می خواهید شق القمر کنید، فرصت بدهید بعد جام جهانی نتیجه خوب نبود آن وقت حق دارید قضاوت کنید. تقصیر شما نیست یکی باید مثل ویلموتس بیاورید.
  • سیروس US ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بله طارمی و بقیه بازیکنان تیم ملی کاملا حق دارند که درخواست شرایطی مناسب برای شرکت در تورنمنتی به بزرگی مسابقات جام جهانی را داشته باشند! برای کسانیکه درک این مسئله خیلی سخت است، شاید توضیح این موضوع که در نهایت این بازیکنان هستند که باید در مقابل تیم هائی تا بن دندان تدارک دیده شده برای این مسابقات حاضر گردند و برای اعتباری که بدون کوچکترین کمکی از طرف اولیاء فوتبال ایران بدست آورده اند باید بجنگند! خنده دار است که این بازیکنان فقط درخواست حداقل ها را دارند، اما بسیاری متوجه نمیشوند و کماکان همان شعارهای خر رنگ کن را میدهند! مربیانی مانند اسکوچیچ، دقیقا بعد از افتضاحی که ببار می آورند، "درست مثل برانکو" حتی بخودشان زحمت بازگشت به ایران را هم نخواهند داد چون، آن اعتباری را که نهایت آرزویشان، یعنی سرمربی گری در یک تیم ملی در مسابقات جام جهانی حتی باوجود شکست مفتضحانه، بدست آورده اند! این بازیکنان حق دارند که نخواهند بازیچه اینگونه مربیان و مدیران نالایق باشند! منافع ملی پیشکش تان، حداقل این موضوع را بفهمید!
    • ویسی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      همین ها بودند جلو بحرین و عراق و لبنان زانو زدن کی بلندشون کرد ما داریم بهترین مربی از نظر نتیجه و ارزون را رد می کنیم برای ما خوش قدم بود مربی های گرون قیمت چکار کردن شاید خودش جلوی این تیمها بهتر کار کنه اوج نامردی من جنوبی هستم شبها بیدار می مندم تا طارمی گل بزنه خوشحال بشم به خدا عشق من فقط طارمی بود و لی حالا فهمیدم سردار مرد طارمی مغرور شده جانم فقط سردار علی بیرو
    • شاهین ۳۳ IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      ماجرای برانکو رو یادت رفته یا خودت رو به ندانستن زدی!! خودت رو جای مربی بزار در زمانیکه کسی بخاطر زیر سئوال نرفتن جرات پذیرش مربیگری تیم ملی را نداشت! ایشون به راحتی و بدون استرس تیم رو از مرحله مقدماتی بالا اورد و سریعترین صعود رو داشتیم، حالا شما و طارمی بی وجدان دارید مخالفت میکنید
    • محمود IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      بیا پایین بااون پرچم ت . چی میگی . با می کارداری . همین برانکو خار شده تو چشم امثال شما
  • مسی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    هرج و مرج در فدراسیون خیلی عجیبه احتمالا فدراسییون بعدی هم ........
  • ساسان DE ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    آقای کیروشی پوری که باخت به آرژانتین رو جوری گزارش کرد که مردم از خوشحالی ریختن خیابون غیر این میشه انتظار داشت !؟ مافیای رسانه چه ها که نمی کنه
    • داودی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      یه سری هم مثل تو تا آخر عمرشون راحتن،هیچی رو متوجه نمیشن
    • ساسان DE ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      شما اگر می فهیدی باید جواب حرف رو می دادی نه اینکه شخصیت نداشتتو نشون بدی. دقیقا بر داشته رفته با تک بازیکنی که از اساس با مربی تیم ملی مشکل داره صحبت کرده!! کجای دنیا بازیکن میاد علیه مربی تیم ملی با این وقاحت صحبت می کنه !؟ طارمی جرات داره کوچکترین صحبتی علیه مربی پورتو انجام بده !؟ تمام دنیا می دونند فدراسیون فوتبال ایران مشکل داره و بی سرو سامان هستش اینکه پول چایی رو از ایشون گرفتند یا قرار بوده تیم بره با کانادا و اروگوئه و ... بازی کنه به خاطر تحریم کنسل شده و ... به مربی چه ربطی داره !؟ مربی ۵۰ تا بازیکن دعوت کرده و خط زده به بازیکن چه ربطی داره !؟ اگر کی‌روش هم بود طارمی به خودش اجازه می داد اینجوری توی روی مربی وایسته؟؟ اون زمان خود فردوسی پور طارمی رو نمی‌کوبید که رفتارش غیر حرفه ای هستش !؟؟؟ تعجب ام که چطور توهین شما اجازه میدن در سایت نمایش پیدا کنه ؟؟؟؟
    • داودی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      چرا شلوغ میکنی من چیکار به طارمی اسکوچیچ دارم😆😆،دارم درباره اینکه گفتی بازی آرژانتین رو جوری گزارش کرد مردم ریختن بیرون حرف میزنم🤣🤣.شما از بیخ متوجه فوتبال نیستی ولی اندازه یه رمان نقد مینویسی.برو نظر بزرگترین کارشناسای دنیا درباره بازی ایران آرژانتین رو بخون تا متوجه بشی که خیلی باید روی اطلاعاتت کار کنی.بی ادب هم خودتی
    • فرشاد IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      اگر فوتبالی باشید خواهید دانست تیم ملی باشگاه حرفه ایی نیست که بازیکن را استخدام کنند و موظف به انجام کار مشخصی نمایند . تیم ملی متعلق به یک ملت است و بازیکن ملی حق دارد نسبت به کاستی ها و عدم نظم و انضباط و عدم دانش مربی و کادر فنی اظهار نظر کند. شاید مالک باشگاه بخواهد با یک مربی ناکارآمد ثروتش را آتش بزند و بازیکن فقط حقوقش را می گیرد اما تیم ملی متعلق به ملت است و فرد فرد جامعه نسبت به اتفاقات آن ذی حق اند.
    • ساسان DE ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      آقای داودی شما مثل اینکه اصلا متوجه حرف من نشدید ها! یا حتی مطلب رو هم نخوندین!؟ جناب فردوسی پور که از زمان شروع برنامه نود تاثیر گذار بوده روی تصمیمات روسای فدراسیون فوتبال و در کل روی افکار عمومی بسیار تاثیر گذار بوده. همین آقای فردوسی پور نبود در جام جهانی ۲۰۰۶ نسخه برانکو رو در گزارشش پیچید !؟ که خداحافظ آقای برانکو !؟؟؟ مگر برانکو بدتر از کی‌روش نتیجه گرفته بود!؟ اونم با بلبشوی داستان های علی آبادی و دادکان و علی کریمی و دایی و ... حداقل زمان برانکو ما یک فوتبالی دیدیم زمان کی‌روش که جلوی گوام و مالدیو هم فقط دفاع اتوبوسی می کردیم مگه ما زمان کی‌روش آرزوی بردن عراق رو نداشتیم !؟ مگه ما به لبنان نباختیم !؟ مگه جلوی کره ۹۰ دقیقه دفاع نمی کردیم !؟ من حرفم سر روند و دوگانگی آقای فردوسی پور که بحق شاید بهترین گزارشگر فوتبال ما باشه هست. بازی آرژانتین هم مثال بود که به فرض ما بهترین بازی رو هم کرده باشیم خب که چی !؟ آخرش باختیم دیگه این دیگه جانمی کی‌روش و ...گفتن نداشت که باعث بشه یک سری رو جو بگیره بریزن خیابون جشن و پایکوبی راه بندازن ، که تمام جهان ما رو مسخره کنند.
    • ساسان DE ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      آقا فرشاد فرمایش شما متین ، تیم ملی و باشگاه باهم فرق می کنه و ... ولی چرا ما در هیچ تیم ملی دیگه ای در جهان نمی بینم بازیکن بیاد مربی تیم ملی رو زیر سوال ببره!؟ یعنی هیچ مربی در جهان از تیم های کوچک و گمنام کارش رو شروع نکرده !؟ که بعد بشه مربی تیم ملی یا مربی یک تیم بزرگ بشه !؟ همه از روز اول مربی منچستر یونایتد بودن !؟ مگه مورینیو اول یک مترجم ساده نبود !؟ پس اگر مربی تیم ایران می شد همش باید می زدن تو سر ش که این اصلا سابقه ی مربیگری نداره، اصلا عکس با شورت ورزشی نداره و‌ ... بدبخت اسکوچیچ که مربی تیم ایران شده یعنی از نظر شخصیتی له ش کردند. آقای طارمی که فاز حرفه ای بودن و نظم برداشته مگه همونی نبود که یک هو با رامین رضاییان پا شدن رفتن ترکیه که بعدا اون داستان ها پیش اومد که آخرش پرسپولیس دو پنجره محروم شد و تنها جوابی که داشت این بود که شاید خیریتی توش بوده. فرقی نمی کنه چه تیم ملی و تیم باشگاهی هر کسی باید کار خودش رو بکنه و بر علیه مربی در راس کار حرف نزنه چون می دونه خیلی از مردم طرفدارش هستند اگر مربی هم خطش بزنه بزور کاری می کنند که مجبور‌ بشه دعوت ش کنه.
    • داودی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      اگر قبول دارین که دو دوره ی قبلی جلوی پرتقال،اسپانیا،آرژانتین بهترین بازی هامون رو کردیم و فقط بدشانس بودیم که امتیاز نگرفتیم(از هرکدوم امتیاز گرفته بودیم سعود میکردیم)پس این یعنی مسیر کیروش درست بوده،ولی اگه قبول ندارین و مورد تایید شما اسکوچیچ یه مربی درجه چنده با کیفیتِ معلوم...که بحث من و شما بی‌فایده ست چون نقطه مشترکی وجود نداره. عادل فردوسی پور هم مثل هر انسانی با ضریب اشتباه ولی انسان نجیب. تیم ملی ایران در زمان کیروش تیمی باشخصیت توی جام جهانی بود که فقط میشه تیم ۹۸ رو باهاش مقایسه کرد.برانکو هرگز شخصیت مربی گری تیم ملی رو نداره و امتحانشم پس داده،برخلاف نظر شما تیم ملی قلعه نویی و دایی خیلی بهتر از برانکو بود و برای تیمتون پرسپولیس برانکو فوق العاده بود.
    • محمد ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      آقا ساسان واقعا جدی میگی زمان برانکو فوتبال دیدی زمان کی‌روش ندیدی ؟یا اشتباه میکنید یا نگاه نکردید داداش با برانکو از پرتغال مکزیک باختیم با کی روش مراکش بردیم با ‌‌پرتغال مساوی کردیم بد شانسی صعود نکردیم.زمان کی‌روش واقعا لذت بردیم کره آرزو بردن ایران داشت 11سال
    • داودی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      محمد متاسفانه جدی میگه زمان برانکو خوب بودیم، وقتی تعصب کاذب داشته باشه یکی.چشم روی همه چی میبنده
  • Sweety IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    نمی دانم نویسنده این مطلب کیست.چون اسمش درج نشده است.اما مطمئن هستم هیچگونه برنامه های فوتبالی خارج از ایران را ندیده یا دنبال نکرده.این توهم توطئه دایی جان ناپلئونی دیگر خودش مطلب دیگری است.چون کسانی که این مصاحبه را دیده باشند متوجه غرض ورزی نویسنده بی نام و نشان ما می شوند و البته بی سوادی اش در دیدن برنامه های سطح اول فوتبالی دنیا خواهند شد.سایت محترم خبرورزشی خواهشمندم مطالب بی نام و نشان و در این حد آماتورگونه و غرض‌ورز را منتشر نکنید.سپاس🙏🏻
  • بختیاری IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اوج نامردی در چشمان طارمی دیده میشه مطمئن باش خدا جوابش را میده مصدوم‌ می کنه این خط این هم نشون
  • Sky AE ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    دوست دارم دراگان بمونه اسم همین آدم راخط بزنه ..
  • رضا IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    ایشون انتظار داره تیم ملی ملک پدری شون باشه و کس دیگه ای نتونه نزدیکشون بشه
  • mohsen IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    در کجای دنیا بازیکن می آید و در مورد سرمربی تیم صحبت می کنه و در هر مسئله ای دخالت می کنه و در مورد انتخاب سر مربی تعیین و تکلیف می کنه مقصر اول و آخر این تفر قه وزارت و فدراسیون هستند الان بازیکنان راحت داخل روی اسکوچیچ وا می استند بازیکن خیالش راحت که هر وقت خواست می تونه سرمربی عوض کنه و دست به بیانیه و مداخله در امور تیم بزنه و سرمربی هم هیچ اختیاری نداره وقتی بازیکن دعوت می کنی وزارتخانه و ازش می پرسی که کی رو می خواهی نتیجه می شه این که بازیکن دچار خود بزرگ بینی می شه
  • Koresh ahvaz IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    تیم های ما همیشه از بازیکن سالاری ضربه خوردند معلوم نیست مربی بزرگی که تیم از مرحله سخت عبور داده و به جام جهانی برده با چه بهانه ای می خوان جابجا کنند اینها اصلا افتخار و سربلندی را نمیخوان و عملا تیم کوبیدن با نبودن بازیهای تدارکاتی و ایجاد دو دستگی در تیم ،، دنیا اسکوچیچ بزرگ
  • پرسپولیس IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اینجا فدراسیون بی عرضه هستش که اجازه میده بازیکن بر علیه مربی صحبت کنه بازیکن باید وظیفه اش را درست انجام بده در مورد کادر فنی حق نداره نظر بده مربی ایران حتی اگه مورینیو هم باشه با این فدراسیون و بازیکن مطمئن باشید در مرحله گروهی حذف میشه پس در شرایط فعلی همان اسکوچیچ بهترین مربی هستش که تقریبا تیم حذف شده رو به جام جهانی برده و از این به بعد هم میتونه مدیریت بکنه اگر سودجوها بذارن کارشو بکنه
  • علی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    خواهران منصوریان # بالا رفتن قیمت سکه # سجاد غریبی ( هالک خودمون)#
  • مجید IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    طارمی در حال تلافی کردن و عواقب خط خوردن از تیم ملی است ، هیچگونه صلاح و منفعتی به جز کینه توزی پشت این اظهار نظر طارمی نیست و مطمئن باشید تیم ملی بیشترین ضرر را خواه کرد ... اقدام طارمی و جهانبخش حرفه ای نبود ....
  • مهراب IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    در سئول همین بلا را سر دهداری اوردند منتها دهداری همه را خط زد و عابدزاده و زرینچه و افتخاری و محرمی و ... را کشف کرد و سوم ملتهای اسیا شد
  • دکتر IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اسکوچیچ باید بماند دکتر
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    ضعف مدیران گزینش شده و کارنابلد این مملکت در ورزش و فوتبال هم خودش را نشان میدهد. مدیر اگر ضعیف نباشد حتی بازیکن هم جرات اعتراض خارج از شرح وظایف را نخواهد داشت. در دوره کیروش هم ضعف مدیران قبلی ورزش و فوتبال باعث شد که کیروش همیشه مدعی و سوار بر آنها باشد و بازیکنان هم با دیدن ضعف مدیران برای گرفتن حق بیشتر ، خودشان را پشت کیروش قدرتمند مخفی میکردند و سوء استفاده میکردند. امثال طارمی هم مقصر هستند اما تقصیر اصلی به گردن مدیران ضعیف و بی سواد است.
  • مکتب هوچی گری IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    با سلام ، رسانه محترم خبر ورزشی لطفا شما قبل از هر چیز تکلیف خودتان را با خودتان روشن کنید ، یادتان رفته است که صبح تا شب علیه اسکوچیچ تیتر می زدید؟ بحث خوبی یا بدی ، ضعف یا قدرت اسکوچیچ نیست ، بحث فروپاشی بنیادهای اخلاقی و دودستگی تیم‌ملی و پایین اومدن شان تیم‌ملی و رواج بازیکن سالاری و ... آنهم در آستانه جام جهانی است . بدون شک این شرایط هیچ دست آورد مثبتی برای تیم‌ملی و کلیت فوتبال ایران نخواهد داشت و شما هم نقش موثری در این وضعیت دارید ، لطفا با خودتان خلوت کنید و به ندای وجدانتان گوش بدهید ، البته اگر وجدانتان هنوز بیدار است .
  • راز IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    عادل دوست داشتنی است اما اگر یادتون باشه درست شب قبل از بازی مهم پرسپولیس در آسیا جریان طارمی رو رسانه ای کرد و تشویش و استرس رو به اردوی تیم برد. بعضی وقتها کارهاش عجیب و مغرضانه به نظر میرسه
  • هیچکس IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    خبر ورزش . شما بجای همه تحلیل نکن . شما گزارش بی طرف کن . بعدشم شما برید جام جهانی چهارم بشید بایک نتیجه بد قلب یک ملت خورد نمیشه . دلت نمیسوزه . نامردی اینکه ما بسوزیم تا یک مربی معروف بشه . مثل برانکو بی لیاقت جام جهانی باهاش رفتیم . اخه عقلم خوبه . هر فرد دلسوزی باید اگر این اتفاقات در تیم ملی بوده رو گزارش میکرده . تازه دیر بیان کردن ...
    • ب IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      تو کی هستی که داری راجع به جام جهانی قضاوت میکنی؟از کجا میدونی که ما با نتیجه بد میبازیم؟از کجا میدونی که با کی‌روش با نتیجه بد نمیبازیم؟حتما دوست داری کی‌روش بیاد یازده نفر و جلوی دروازه بچینه بگه توپ اومد بزنید زیرش.بعد مگه ایران زمانی که با برانکو تو جام جهانی بود بد بازی کرد؟یا تو دیوانه ای یا سنت قد نمیده و اون موقع ها رو یادت نمیاد و فقط یه چیزایی شنیدی.بچه برو دنبال درس و مشقت .همین طارمی بی فرهنگ رو که این قدر پر رو شده رو همین برانکو طارمی کرد.
    • رضا IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      در جواب ب باید بگم عقل و شخصیت شما از حرف زدنت مشخصه در نتیجه اعتبار حرفت هم مشخص میشه.یاد گرفتید حرف هرکس خوشتون نیومد بهش بگید بچه سال.جز توهین هیچی ندارید.وگرنه مثلا فکر میکنی خود تو کی هستی که راجع به جام جهانی نظر بدی
  • سینا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اینجا ایرانه.. میتونند با 4نفر و 4تا حرکت رئیس جمهور هم خراب کنند.. دقت کنید دوستان.. تیم ملی هیچ مشکلی نداشت.. اگه کانادا بازی نکرد مقصر فدراسیون بود.. یهو حرف کریم باقری اومد وسط خقوقش و... اونو برداشتند.. بعدش اردوی قطر.. که گندش داره درمیاد بازیکنان چیکارا کردند.. بعدش بازی با الجزایر که خودتون دیدید.. بازیکنان چه جوری بازی کردند.. میرسیم به کمیته فنی.. که میتونست صبر کنه اسکوچیچ بیاد.. با عجله تصمیم گرفتند.. و برخلاف رویه که باید محرمانه به فدراسیون میگفتند همون لحظه رسانه ای کردند.. بعدش لشکر فضای مجازی.. بدون هیچ دلیلی و با کامنتهای یه شکل به اسکوچیچ حمله کردند.. خودتتون فکر کنید.. بنظرتون با همه این اتفاقات.. این کار برنامه ریزی شده نبود؟؟؟ گفتم اینجا ایرانه..
    • عشق فوتبال IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      بعنوان ی پرسپولیسی متعصب میگم اگ طارمی از تیم ملی خط نخوره عاقبت بدی گریبانمون رودرجام جهانی خواهدگرفت
  • ناصر US ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    متهم اصلی شرایط فعلی شما رسانه های ورزشی هستید این شما بودید که عدم دعوت طارمی را برجسته کردید شما بودید که طارمی را بزرگ کردید در مقابل مربی تیم ملی الان دنبال چی هستید طارمی کاری را می کند که شماها برایش خوب نمایش دادید
  • ناشناس CZ ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اسکوویج از سر این بازیکنانی که باهاش مخالفت کردند زیاد است.حیف اسکوویج که تیم را در بدترین شرایط تحویل گرفت و به بهترین شکل به جام جهانی برد.در محلات و شهرستانها بازیکنانی داریم که خیلی بهتر هستن از بایکنانی مثل طارمی و دیگرانی که با اسکوویج مخالفت کردن.با این بازیکنان معمولی مردانه ببازیم ولی نامردی در حق اسکوویج نکنیم
  • من US ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بازیکن حق نداره در مورد مربی نظر بده خوبه در لیگ سطخ دو اروپا بازی میکنه اگر مثل دایی در بایر والمان بازی می کرد هیچککس جلودارش نبود واگر فدراسیون قوی بود ایشون وبازیکن های دیگر خط می زد چون ما در بهترین شرایط هم حریف سه رقیب دیگه نمی شیم چون از نظر فوتبالی وزیرساختی از انا خیلی خیلی عقب تریم
  • حخ US ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    برکناری اسکو ته نامردیه
  • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    برید جمع کنید بابا دیگ بگید همه روی هوا بودن فدراسیون تقصییر عادل فردوسی پوره.
  • ب IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    امیدوارم که اسکوچیچ بمونه و امیدوارم که طارمی یا از تیم ملی خط بخوره و یا تو جام جهانی کلا نیمکت نشین باشه.آخه پررو بازی هم حدی داره.عادل فردوسی پور هم خودشو بد خراب کرد و اگه همینطور ادامه بده محبوبیتش رو از دست میده
  • محمد IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    سلام يكي نيست از طارمي بپرسه آيا اين همه كار وهزينه كه براي كيروش شد براي اسكوچيچ هم شد. بي انصاف نباش زماني مقايسه كن كه همه چيز برابر باشد. مثل پسر عابد زاده نمك نشناس نباش كه يكدهم پدرش دروازه باني بلد نيست ونظر ميده . خيلي از اين بازيكنها توتيم هاي اروپايي جز ذخيره ها هم نيستن و نظر ميدن .
  • مپ US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اگر با اسکو بناست ۴تا از انگلیس بخوریم اگر بردارند اسکو را از خدا می خواهم ۶تا بخورند
    • رضا IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      از خدا میخام شما وطن فروشها هم مثل تیم ملیمون ناکام بمونید تا بفهمید لجبازی احمقانتونو به منافع ملی ترجیح ندید.دیگه علنا خودتونم دارید نشون میدید دنبال کیسه گل شدن تیم ملی هستید
  • ساپی تشک ششتقلالی TR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    این طارمی بد جور خودشو گم کرده و کیروشی پور هم که همه میدونند چکارست....آخه بچه تو می هستی که خودتو اینقدر گنده فرض کردی اخه؟؟!! بنظرم این که کیروشی پور رو از سیما حذف کردند کار بسیار عالی بودش...می‌بینید دیگه چه وقتی برنامشو داد بیرون...خیلی باید بی معرفت باشی که پست اسکو اینجوری بزنی بچه طارمی...متنفرم من از نامردی و زیر آب زنی .....با تشکر از خبر ورزشی جان
  • کیسه کش ES ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    یارب روا مدار که گدا معتبر شود .... آیینه تمام نمای بازیکن سالاری 😡😡😡😡😡😡
  • الف ح IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    شاید اولین باریه که واقعا نمیدونم چه چیزی به صلاحه؟!!!
  • رضا IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اول میگم بازیکن سالاری در هر جای محکومه تو بگو رونالدو ... دوم به بخش دیگه هم توجه کنیدشما وقتی از مربی منجستر یونایتد میاید مربی نفت ابادن و خونه به خونه رو میارین تیم ملی خداوکیل انتظار نظم و دیسپلین دارین بحث فنی بماند ... یا فدراسیونی که دنبال جنگ قدرت هست
  • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    به نظرم طارمی رفته به وزیر قول داده به کمک خائنینی مثه خودش که فکر میکرد اگه نباشه ایران صعود نمی کنه بعد رویش سیاه شد مثه انتری دوباره برگشت کاری بکنن تا درگان را خراب کنن اوناهم قول دادن بذارن بهترین ماشینا رو مفت وارد کنن بعد ای پسر ورزش هم از دست مافیای فوتبال یه پول هنگفتی بگیره علی دایی هم رد گم کنی بود همه میدونستیم شهریار پست نیست وجوانمردیش رو بخاطر ای چیزای کوچیک خدشه دار نمیکنه. بازیکن تیم ملی حق نداره در مورد سر مربی نظر بده یه سربازه باید به بهترین شکل واز جان برای تیم ملیش تلاش کنه نه بره شرط وشروط بذاره که باید ماشین خارجی مفتی بهمون بدید درد کره ای وژاپنی ها بهتون بخوره از اونا مطیع بودن رو یاد بگیرید تو نمی خواد بگی به فکر خوشحالی ما هستی جیب گشادت رایکمی تنگتر کن مشکل ای جماعت اینه که درگان بهشون لطف کرد وگرنه باید مثه کیروش عوضی هشت سال یه جام نیاورد رحمتی وعقیلی رو محروم کرد نباید دیگه به طارمی اجازه بازی میداد فوتبال شانس هم هست ،کمک خدا هم هست ، اجازه بدن ادامه بده یکی نیس به طارمی بگه مُردنی تو بازی اولتون با الجزایر مگه غیر اینکه ۹۰ دقیقه تو قوطی بودید شانسی گل
  • محمد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    تو تیمی که اعم از باشگاهی و یا ملی بازیگن بخواد تعیین تکلیف کنه و سرمربی مشخص کنه، باید درشو گل گرفت. این مصائب ناشی از سوء مدیریت در لایه های مختلف فدراسیون میشه. اگه این فوتبال متولی داشت حتم کنین افراد معلوم الحالی مثل طارمی جایی در اون نداشتند. صرفنظر از اسمها و اسکوچیچ که بخوان بمونه یا نه، باید این نوع طرز فکر جمع بشه. اذهان مسمومی مثل طارمی که ظرفیت روحی روانی بزرگ شدن رو هم ندارن، باید کنار گذاشته بشن. اینکه تو جام جهانی نتیجه ای گرفته نشه بهتر از این خواهد بود که افراد خط قرمزی نداشته باشن.
  • ناشناس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    طارمی روشو زیاد کرده همون بهتره که از لیست تیم ملی خط بخوره اگر فدراسیون جلوی این حرکت طارمی رو نگیره این عمل باب میشه و هیچ مربی نمیتواند استقلال داشته باشد.
  • ابی دلان IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اینکه این مصاحبه برای 3 هفته قبل هست الان پخش میشود دلیلی بر دلالی فردوسی پور و سهم خواهی او هست سمت دیگر موضع گیریها اکثرا بازیکنان لنگ هستند پس لباس تیم میلی از قبل برای این افراد دوخته شده است امثال بیرانوندو کنعانی و شجاع و امیری از بابت بودن اسکوچیچ و بازیکن فیکس بودن خیالشون راحته هههههههه حالا دنبال چی هستید
  • امیر IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    طارمی خیانتکار باید از تیم ملی اخراج شود این ادم از نظر اجتماعی بسیار ضعیفه و انسجام تیم بهم می ریزه بازیکنان بسیار بهتری از او هستند که با حذف این ادم خیانتکار هیچ اتفاقی نمی افته .خاک بر سر فدراسیون و نصمیم گیرندگانش
  • پرسپولیس IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اولین اصل در مربیگری، پذیرش مربی است که تعدادی از بازیکنان، اسکوچیچ را قبول ندارند.
  • شمسعلی. GB ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    طارمی نوکر بی جیر و مواجب کیروشه هر کس دیگر هم سرمربی تیم ملی شود طارمی همین کار را میکند تا آن دلال را به ایران بیاورد انشاالله هر چه زودتر از شر کیروش راحت شویم
  • محسن IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    خیلی جالبه طارمی توو صحبتاش مخالفت با ویلموتس هم انداخته گردن سردار. یعنی طارمی اد بعد برگشت از اردوی قطر باید بره به مسئول شدن یه آدم توو وزارت ورزش تبریک بگه؟ نمیشد تلفنی بهش تبریک بگه یا توو یه جایی خارج از وزارت خونه باهاش قرار بذاره تبریک و شاد باش بگه؟ این ندید بدیدا چرا باید توو تیم ملی باشن؟ چی فرض کردن مارو؟
  • م IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بایک نگاه به بازیکنان مخالف سرمربی مشاهده خواهید کردکه آنها یارزرو بوده ویاچند دقیقه ای درتیم بازی کردندوطارمی هم عقده از دعوت نشدنش دردوبازی آخربوده.آقایان مخالف اولاً کارشما بسیاراشتباه بوده ودورازانسانیت وحرفه ای گری،دوماً باید به فدراسیون فوتبال تبریک گفت که بازیکنان تصمیم گیرنده تعیین سرمربی فوتبال میباشند نه فدراسیون،کلاهتان رابالاتر بگذارید.
  • میثم IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    مربی ای که دور و برش پر از دلال هست، که بزرگترین اونها استیلی میباشد، معلومه که بازیکن رو بر اساس صلاحیت دعوت نمیکنه. چرا بازیکن‌های جدید پرسپولیس همشون با نظر اسکوچیچ رفتن پرسپولیس؟ چرا بازیکن پرسپولیس که داشت موعد سربازیش میشد رو دعوت کرد تیم ملی؟ اصلا در حد تیم ملی نبود. امثال استیلی و درودگر و ماجدی باید از این فوتبال برن تا ما روی خوش اونو ببینیم. تا اینا باشن مافیا بازی و دلال بازی هم هست
  • محمد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    والله این کروات کارخودش انجام داد هیج کس فکر نمیکرد ایران بره جام جهانی ولی با بردهای بدون چون وچرا رفت حالا یکسری به منافع تیم ملی نرسیدن دنبال تغییر مربی وای اگر نتیجه بد بگیرن اسامی اونهای که میگن مربی خوب نیست نتجه نمیگیره بنویسین بعد گم نشن باید پاسخگو باشن
  • مهدی دارینی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اصلا به قیافه طارمی نمی خورد که بیاید جاسوسی آقای اسکوچیچ رو بکند و توطئه برکناری آقای اسکوچیچ رو رقم بزند و آرامش تیم ملی رو به هم بزند و اسکوچیچ رو برکنار کند ، خدا از سر تقصیراتت نگذرد ، باید به سرمربی پورتو هر طور هست خبر برسانیم ، که در استیشن مار دارد پرورش میدهد ، مواظب خودش باشه ، از پشت نیشش نزند . نفرین بر طارمی که آرامش تیم ملی رو به هم زد و آقای اسکوچیچ رو برکنار کرد . شانست بخواند تیم ملی به دور بعد جام جهانی صعود کند وگرنه زیر خروارها فشار مردم قرار خواهی گرفت .
  • ناظمی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    چون فوتبال ورزش جمعی است پس بازیکن باید در اختیار تیم باشد. و خارج از آن تیم را به بیراهه میبرد. افراد پر حاشیه بدرد کار گروهی نمی خورند. چه در ورزش، چه سیاست، چه اقتصاد و ... افراد حاشیه داری چون فردوسی پور، طارمی، غفوری در ورزش. در سیاست و اقتصاد هم از این اشخاث کم نداریم که کار جمعی فراموش می کنند و دم از قانون هم می زنند. اینجا کشور آزاد به تمام معناست. هر کس هر کاری بخواهد می کند و در صورت گند زدن کی بود کی بود من نبودمش می ماند.
  • علی اصغر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    با سلام این مصاحبه طارمی باعث شده محبوبیت اسکوچیچ بیشتر بشه
  • بهرام رحیمی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    فقط اسکوچیچ والسلام
  • فرهنگ IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    به یقین طارمی اینقدر بی تجربه نیست که ندونه نباید در باره سرمربی نظر بده، اما ببینید اوضاع مدیریت و اوضاع فنی تیم ملی زیر نظر اسکوچیچ و استیلی تا چه اندازه خرابه که طارمی با پذیرفتن هر حاشیه ای که ممکنه برایش پیش بیاد، اقدام به افشاگری می کنه. از مهدی طادمی و جهانبخش سپاسگزاریم برای این دوراندیشی و ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی.
  • یوسف رستم زاده IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اگه میگین اسکو مدیریت نداره،دلیل به اینه که فدراسیون زمان کی‌روش بعد جوری وا داده بود به این‌ مربی.واسه همین زورشون به بنده خدا اسکو رسیده،دست این مربی همون اول قطع کردن. دلیل این نابسامانی فقط فدراسیونه.واینکه یادمون نرفته همیشه جلوی تیم های غرب آسیا زانو میزدیم و دعا میکردیم.با این مربي ما که همه رو درو کردیم.واقعا چی میخوایم از این مربی،عادت داریم کسی که سر به پایینه،همیشه بهش زور بگیم.
  • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    سال قبل هم که طارمی علیه اسکوچیچ جنجال به پا کرد ، بعد از آن ،حدود سه ماه در تیم پورتو نتوانست گل بزند و خدا جوابش را داد.
  • حرف حساب IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    دمت گرم خبر ورزشی مطلب خوبی زدی طارمی تا حرفه ای شدن خیلی فاصله داره عادل هم توی این شرایط نباید مصاحبه رو پخش می کرد همه این مسائل اتحاد تیم ملی رو از بین می بره
  • زمانی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    حق باطارمی است.منافع ملی مهمتراست.بردچندتاتیم ضعیف.بازیکنان حق دارن نگران باشن.اسکوچیچ دوران مربیگری توایران بوده.پس چه فرقی بامربیان ایرانی داره.
  • محمد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    #اخراج_مهدی_طارمی_از_تیم_ملی
  • علیرضا IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    سلام به همه هموطنان بنده یه استقلالی هستم واین حرفایی که میزنم به خاطر رنگ پیراهن نیست فقط به خاطر تیم ملی هستش البته خودم مربی فوتبال هستم زمانی که اقای طارمی به فوتبال معرفی شد ایشونو کی معرفی کرد یه مربی فوتبال ونه می دیگه همون زمان که ایشون خودشو بزرگ پرسپولیس معرفی میکرد و است تیم جمع می‌کرد ولابی کری میکرد باید چهارتا پیشکسوت تو دهنش میزد همون روز که به خاطر قراردادهای نفتی که بست وگفت خیریتی بوده الان زبان باز کرده چند تا کلمه انگلیسی صحبت می‌کنه یقه شو می‌گرفتند که پرسپولیس با پنجره بسته نره آسیا بگذریم مربی تیم ملی هرچی باشه حتی مترسک باشه سرباز تیم ملی باید خبر دار وابسته چه ربطی بهش داره به این نهاد واون سازمان بره واسه چاه کندن متاسفانه این آقا وامثال ایشون که رفتن اروپا تا حرفه ای شدن خیلی راه دارن ببینید تو اروپا کدام بازیکن حتی بازیکن ضعیف یا ستاره در مورد کادر ومدیربت حرف میزنند مگه دایی مهدوی کیا باقری عزیزی دین محمدی پاشازاده وموسوی هاشمیان لژیونر نبودن کی حرف در حیطه غیر از وظایفشون زدن اینا همش از بی لیاقتی فدراسیون ومدیران قبلی هستش
  • حامد IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    ای خدا اسکوچیچ بمونه و اسم یاغی ها رو خط بزنه. اینجوری حداقل فرهنگ بازیکن سالاری جمع میشه. ما ایرانیها همیشه طرف حق رو گرفتیم. پس به مربی که تیم ملی رو به سرانجام رسونده باید اجازه بدیم ثمر تلاشش رو بگیره. به قول سردار آخر نامردیه.
  • علیرضا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    یه مثلیهست که میگن یه حمام پوند تا تاس دار حکایت فدراسیونه ماست که نه می‌دونه خیر چیه نه شر که بازیکنان بیان نظر بدن ودم از وطن پرستی چنین ملی بزنن این پیراهن مقدس واسه خیلیا گشاده وهیچ خیاطی هم نمیتونه اونو تعمیر کنه مگه اینا سرباز تیم ملی نیستن آخه مگه تو جنگ تحمیلی سرباز فرمانده عوض میکرد بابا اینا نوبرن البته این حرفام پیرو متن قبلی هستش از تمام هموطنان عذر میخواهم واقعا آدم تو این شرایط بد با این آدما روبرو میشه چه بازیکن چه مدیر چه فدراسیون نشین واقعا کاش بهم میخوره انشالله ختم به خیر بشه اگه بذارن
  • جواد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    خوب است طارمی در پورتو و لیگ درجه دوم پرتغال مشغول است اگر در لیگ برتر و لالیگا بازی میکرد مدعی مالکیت ‌‌تیم ملی می شد. اما اعتقاد به عدل پروردگار جز اصول اعتقادی شیعه است و مطمئن باشید طارمی تاوان سنگینی خواهد داد
  • یوسف IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اسکوچیچ هیچکاری نمیتونه بکنه ما میتونستیم بهترین مربی بیاریم واسه تیم ملی همین اسکوچیچ چه نتیجه ای جلو تیم سوم افریقا کسب مرد هممون با اون نتیجه سرمون پایینه
  • یوسف IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اسکوچیچ هیچکاری نمیتونه بکنه ما میتونستیم بهترین مربی بیاریم واسه تیم ملی همین اسکوچیچ چه نتیجه ای جلو تیم سوم افریقا کسب مرد هممون با اون نتیجه سرمون پایینه
  • قادر IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اسکوچیچ باید روی نام طارمی خط بکشد و با قاطعیت عمل کند. هیچ اتفاقی هم نمی افتد. قطعا عملکرد تیم در این صورت خیلی تقویت خواهد شد.
  • اهوازی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    جام جهانی قبل رو یادمون نمیره که طارمی دروازه خالی رو گل نکرد.اگر الاغ جاش بود اون توپو با لگد گل میکرد.برو خودتو جمع کن عمو
  • LDEL IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    تیم ملی به کره و الجزایر باخت با این کادر فنی سه تا باخت هم جام جهانی میده
    • حمید TR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      کیروش به عراق بحرین و لبنان باخت و هر دور با زحمت به جام جهانی رفت. در طی ۸ سال چه گلی به سر تیم ملی زد!؟
  • ناشناس IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    یه بازیکن سالم داشتیم که اونم گمراه شد .ظاهرا هر چی وضع مالی اینها بهتر میشه حرص و طمعشون هم بیشتر میشه..تا دیروز تو بوشهر مگس تو جیبت قاپ مینداخت حالا برا تیم ملی و مربی تعیین و تکلیف میکنی آقا مهدی مدتیه قاطی آدمها سدی دیروزت و فراموش کردی..اونوقت ادعا میکنی که باید بت اجازه واردات ماشین هم بدن..قبل از هر حرفی یادت بیاد که تو کی بودی که حالا به اینجا رسیدی..متاسفانه مول و ثروت خوب و بد نمی شناسه همه رو هار و پر رو میکنه
    • حمید IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      شما که ظاهرا بدون پول هم هار و پررو هستی پس چرا به اون ایراد میگیری.تیم ملیه اونم مثل بقیه نگرانه کیسه گل شدنمونه
  • ن IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    جناب طارمی توهم ورت داشته خلی بزرگتر از شما هم در مقابل خواست و اراده خداوند عددی نیستند اگر شما به فکر تیم ملی و ابروی ملت هستی چرا در زمان ویلموتس و تقریبا حذف تیم ملی دهنت بسته بود اگر ذره ای جرات و جنم جنوبی داشتی چرا در مرحله قبل حرف زدی و یک بازی نبودی تیم پیروز شد و شما در پورتو نیم کت نشین شدی و اضهار ندامت کردی تا به تیم برگشتی اگر دم از عدالت می زنی خودت کی بودی و از کجا به تیم امدی که حالا دعوت تعدادی از هم وطنان و جوانان به اردوی تیم ملی را کسر شان می دانی تو فقط پول می شناسی و بس و خودت را گم کردی یادت رفته چه خساراتی به پرسپولیس زدی و رفتی چرا در اعتراض به اسکوچیچ سر کله فردوسی کیروشی پور پیدا می شود کسی که 8سال بر فرهنگ و تمدن و غیرت ما ایرانی ها با حمایت همین اقا (که دارد زمینه سازی برای برگتش انجام می دهد ) لگد زد و هیچ موفقیتی هم کسب نکرد در اخر این دو هیچ عددی نیستید به جز نوچه های کیروش که می خواهد به هر طریق در جام جهانی تیم داشته باشد و به امید خدا ملت فهیم ایران در پاس داشت تمدن کهن و فرهنگ غنی و مذهب شفاف خود با حمایت از اسکوچیچ نشان خواهند داد
  • سامانی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    این شجاعت طارمی و دیگران و لسوزی ‌‌آنهانسبت به تیم ملی را نشون میده چرا که اگر. حالا نگن و بعد از جام‌بگن. همگان ایراد میگیرند چرا زودتر از اینها نگفتید واقعیت اینه. اسکوچیچ مربی مراحل بالاتر نیست. تمام
  • سعید IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    آخه یکی نیست به این ابله هایی که فکرمیکنن چیزی ازفوتبال میفهمن یه چیزهایی روحالی کنه. آدم حسابی:حرف ازنجات تیم ملی توسط اسکوچیچ میزنی؟ ببخشیدا این تیم بااین نفرات روهرمربی داخلی هم میومد میبردجام جهانی .حتی بدون باخت مقابل کره وباخت تمرینی مقابل الجزایر.میگی ویلموتس فلان کرد فلان شد؟ مگه ویلموتس رو همین آقایون دلالی نیاوردن که الان اسکوچیچ رو آوردن ؟ اونموقع یجور خوردن که گندش دراومد الان یه راه دیگه رو پیش گرفتن که بعدمدتهاتازه گندش دراومد.مگر ویلموتس اصلا بالای سرتیم بودمگراصلا باتیم ملی کارکردکه نتیجه بده؟ همه چیز به تخمش بود.به تخم خودش بودکه هیچ به تخم آقایون دلال توی فدراسیون و... هم بود.چرا شمامقایسه اشتباه میکنین؟ فکرکردین اسکوچیچ بره جام جهانی چیکارمییتونه بکنه؟
  • داو NL ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    حق با گروه منتقد است اولا اسکوچیچ و تیم ملی ایران شد هلو برو تو گلو تیم حاضر و اماده کی روش را احویل گرفت و کار شاقی نکرد که تشویق شود بلکه با باخت به کره و الجزایر معلوم شد علم مربی گری ندارددوم مقصر فدراسیون است چرا مربی اورده ضعیف و دور از شان تیم ملی که بازی کن بخواهد از او انتقاد کند .چرا زمان کی روش نبود ؟چون ‌جایی برا حرف گفتن نگذاشته بود چه با علمش چه اخلاقشو خصوصیاتش این بازی کنان حتی با کاپیتان و بدون مربی هم نتیجه می گرفاتند و زاحت تر ازاین صعود می کردند
  • داود IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    آقای طارمی اگر ادعای فوتبالیست حرفهای داری نباید در حریم سر مربی صحبت میکردی نگاه نکن توی باشگاهت مهاجم اول شدی برای اینکه تو اروپا به خاطر شرایط کرونا فوتبالیستی چهره نشد برای همین آسیائئ ها رو آمدن
  • رامین IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    طارمی، ظاهرا سرت خیلیییی گیج رفته، یادت باشه بدون تو عراق رو 3 هیچ شکست دادیم، جانشین برای تو هم تو تیم داریم، مسی و رونالدو و... هم جرات نمیکنن اینطوری در مورد سرمربی تیم ملی حرف بزنن، اسکوچیچ مرد باشه از تیم خطت میزنه، لاقل کمی مردونگی از سردار و امیری و.... یاد بگیر
  • ایرج IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    بهترین تکاور هم باید از فرمانده خود ؛ هر چند که بی کفایت باشد؛ تبعیت کرده و به او احترام بگذارد .‌ در غیر اینصورت آن تکاور هیچ ارزش مثبتی ندارد . اسکوچیچ البته بی کفایت نیست .‌او تنها کسی است که بدون اما و اگر و پیش از پایان مسابقات ایران را راهی جام جهانی کرد . در دوره های پیش معمولا با هزار بدبختی تا پایان بازی ها راه یابی تیم به جام جهانی معلوم نبود و در روز های آخر هم رفتن ما به جام جهانی مربوط می سد به اینکه مثلا اگر فلان تیم تیم حریف خود را با اختلاف فلان گل ببرد ما به جام جهانی راه پیدا خواهیم کرد !!! بعضی وقت ها هم سه گل از بحرین می خوردیم ... قانون می گوید که اسکوچیچ سرمربی است و همه باید طبق قانون از او تبعیت کنند .
  • هوادار فوتبال ایران IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    طارمی را برای همیشه ازتیم ملی خط بزنید ایتن مخل تیم ملی فوتبال است چنانچه در پرسپولیس هم ضربه مهلکی به پرسپولیس زد وبا پادرمیانی سفارت ایران و رئیس جمهور ترکیه تا حدودی مشکل حل شد دندان لق را میبایست کند که طارمی دندان لق تیم ملی فوتبال است. ایشان دست به هر کاری که به او مربوط نیست میزند و دخالت بیجا میکند
  • هوادار فوتبال ایران IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    طارمی را برای همیشه ازتیم ملی خط بزنید ایتن مخل تیم ملی فوتبال است چنانچه در پرسپولیس هم ضربه مهلکی به پرسپولیس زد وبا پادرمیانی سفارت ایران و رئیس جمهور ترکیه تا حدودی مشکل حل شد دندان لق را میبایست کند که طارمی دندان لق تیم ملی فوتبال است. ایشان دست به هر کاری که به او مربوط نیست میزند و دخالت بیجا میکند
    • محمد ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      همین طارمی ایران برد جام جهانی نه اسکو
  • جعفری IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    شاهنامه آخرش خوش است ..این مربی در حد آسیا است در حد و تقابل با مربیان و تیم های بزرگ نیست ..
  • ناشناس IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    با سلام و احترام متاسفم برای ایشون و معاون محترم رییس جمهور که به ایشان و همدست شون اجازه تصمیم گیری در تیم ملی رو میدم کاری با اسکوچیچ ندارم ایشون در هر حدی باشه زحمت شون رو کشیدند و تیم رو به جام جهانی بردند.امیدوارم سرمربی این افراد رو از تیم ملی حذف کنه تا شاهد بی بند و باری و بازیکن سالاری در تیم ملی نباشیم.حتی به قیمت آخر شدن در جام جهانی این نفرات باید بدونند جایگاهی نزد مردم ندارند .اصول باید حتما رعایت بشه
  • داوود IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    خودخواه مغرور کاش تیم ملی به طارمی احتیاج نداشت واقعا متاسفم فدراسیون فوتبال متاسفم مهدی خان طارمی آیا الان موقع این حرفاست...
  • ح ح IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    هر چه می کشیم از این اخبار حاشیه ای است که امثال شما برای جذب مخاطب منتشر می کنید و به حواشی دامن می زنید اسکوچیچ ابقا شد و قضیه تمام خودش می دونه و طارمی و امثال او ما فقط از سرمربی حمایت می کنیم حتی اگر تمام مخالفان رو مثل دهداری بندازه بیرون سرمربی باید اقتدار لازم رو داشته باشه تا بعدا پاسخگوی تصمیماتش باشه این قدر حاشیه درست نکنید نه با بازیکنان مصاحبه کنید نه آنها رو انتشار بدین
  • فرزاد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    به نظر شما کیروش چیکار کرد که همه سنگشو به سینه میزنن یادتون رفت چندتا کاپ گرفتیم باهاش کی جرات کرد تو دوره بلندمدتی که مربی تیم ملی بود یه بازی دوستانه با یه تیم درجه دو بگیره ما تو آسیا ذلیل شده بودیم فقط تنها شانسی که داشتیم چندتا بازیکن به داد تیم ملی رسیدن امثال رضا قوچان نژاد یادتون رفت مراکش رو چطوری بردیم یادتون رفت ؟
  • احمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    هیچی درست نمیشه خیلی وقته
  • علی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    یا رب مباد گدا معتبر شود
  • محمدرضا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    فکر نکنم بازیکنان بزرگی مثل مسی و رونالدو در مورد مربی تیم‌شان اظهار نظر کنند چه برسد بخوان کنارش بزارند بازیکن هر چه قدر بزرگ باید مطیع مربی وتیم باشه
  • الناز IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    من نمیدونم چرا ورزشکارای ایران یه کم موفقیتی کسب میکنن خودشونو گم میکنن. جنبه و ظرفیت ندارن. این بازیکن سالاری باید از ورزش حذف بشه حتی به بهای گران
  • دانیال IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    چقدر این طارمی تزلزل شخصیت داره واقعا. تمرین ضربه در چارچوب تو شان آقا نیست. پس چی؟ خیلی مغرور شده. علیرغم تواناییهایی که داره ولی ازش خوشم نمیاد. اصلا بحث فنی نیست. جنس اسکوچیچ با اینا جور نیست. ولی کی روش از جنس خودشونه
  • حسن IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    خلاصه بگم هر مربی دیگه باشه ایران جام جهانی یک چهارم هم با نمیاد ولی با این کارهاشون هم خودشون خراب میکنن هم نتیجه بد بدتر میشه چرا همیشه باید دنبال حاشیه باشیم تمام کنید
  • حسین علیدادی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    آقای اسکوچیچ الان ابقا شدند به خواسته مردم پس ایشان بداند که ما فعلا ریس فدراسیون نداریم حال ایشان حرف اول و آخر را می‌زنند من از شما آقای اسکوچیچ انتظار بهترین تصمیم را دارم .نظم و نظام از حال های خوب شخصی محمتراست . قوانین کشورمان این است که اگر کسی برعلیه نظم موجود سخنی به میان آورد با سخت‌ترین اقدامات جریمه میشود به این دلیل که اگر این طور نباشد می‌گفتند سنگ روی سنگ بند نمی شود.اخری خوش برای ما مهم است ملت خوش و باعابرو از هر دورانی عبور کنند و خاطراتی خوش برای ما بماندنه اینکه اگر قرار است هم حذف بشویم وهم عابروی ملتی کم ویا زیاد شود نسل جوانتر پاسوزشود که چه ما در زمانی تصمیم نادرست گرفتیم.
  • مصطفی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    بعد از کی روش اسکو مربی خوبی برای تیم ملی کشورمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی