نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ژوزه مورینیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال رم پس از شکست سنگین در کنفرانس لیگ اروپا گفت: نکته مثبت پس از این شکست این است که دیگر از من کسی نمی‌پرسد چرا از همان بازیکنان همیشگی استفاده می‌کنم.

تیم رم ایتالیا شب گذشته در رقابت‌های کنفرانس لیگ اروپا برابر میزبان ناشناخته خود تیم بودو گلیمت نروژ بود و با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد. ژوزه مورینیو برای نخستین بار چنین باخت سنگینی را دوران مربیگری‌اش تجربه کرد.

سرمربی پرتغالی رم بعد از این باخت تلخ اظهار داشت: «اگر می‌توانستم با ترکیب همیشگی بازی کنم این کار را انجام می‌دادم زیرا بین بازیکنان ترکیب اصلی و ذخیره فاصله بسیار زیادی وجود دارد. حد این ترکیب را می‌دانستم و چیز جدیدی برای من نیست اما انتظار نمایش بهتری داشتم. من تصمیم گرفتم با این ترکیب بازی کنم پس مسئولیت آن با من است. می‌خواستم به کسانی که سخت تلاش می‌کنند فرصت دهم و به ترکیب اصلی با توجه به وضعیت آب و هوا استراحت دهم.هر شکست آسیب‌های خودش را دارد. هیچ وقت این حقیقت که ما ترکیبی محدود داریم را پنهان نکردم. ما تنها ۱۳ بازیکن در حد تیم داریم که می‌توانند یک تیم را تشکیل دهند. دیگر بازیکنان در سطحی متفاوت هستند. حداقل نکته مثبت پس از این شکست این است که دیگر از من کسی نمی‌پرسد چرا از همان بازیکنان همیشگی استفاده می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیشتایی آسیا DE ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    احیانا مهدی فنونی زاده نمیخواد بگه آاس رم آبروی ایتالیا رو برد ؟؟؟ قطعا نمیگه چون یاد فاجعه العین میفته که شیشتا خوردن آبروی ایران رو بردن ...666666
    • **** IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      اتفاقا یاد الغرافه افتادیم گلات الغرافه عمر خربین بابامسعود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی