نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۸
علیرضا جهانبخش
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی باشگاه فاینورد هلند به احتمال غیبت علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی در دیدار با نماینده رژیم اشغالگر قدس واکنش نشان داد.

تیم فاینورد هلند روز سه شنبه آینده در لیگ کنفرانس اروپا به مصاف تیم مکابی حیفا از رژیم صهیونیستی می‌رود.

در روزهای گذشته عنوان شده بود علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در این مسابقه حاضر نخواهد شد. جهانبخش پیش از این و در سال ۲۰۱۶ که در تیم آلکمار هلند بازی می‌کرد، در لیگ اروپا در دو بازی رفت و برگشت مقابل نماینده رژیم اشغالگر حضور نیافت.

این در حالی است که باشگاه فاینورد کماکان درباره وضعیت جهانبخش و حضورش در مسابقه هفته آینده سکوت کرده است. به گزارش سایت «trouw» هلند، سخنگوی باشگاه فاینورد درباره وضعیت بازیکن ایرانی این باشگاه گفت: این مسئله بعد از بازگشت ملی پوشان مشخص می‌شود یعنی احتمالاً اواخر هفته (روز شنبه یا یکشنبه).

جهانبخش یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی بود و برابر سوریه و عراق به میدان رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جانباز 70 درصد IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    خیلی مردم با احساس و رفاقت منشی دارییم آنقدر که بسیاری از امتیازات را فدای این مسلک می کنیم در عوض کدام فلسطینی تا الان این موارد را تشکر کرده من اصلا یادم نمی آید در عوض را مارا غیرخودی و بیگانه می نامند بقدری که علنا حتی حاضر نشدند بازی دوستانه با تیم ملی فوتبالمان انجام دهند . عمر ورزشی یک ورزشکار حرفه ایی زیاد نیست حالا اگر از عمد و یا از بعد سیاسی قسمتی یا بیشترش را بسوزاند باقیمانده عمرش را با چه روحیه و با ثروتی می تواند بگذراند ... ورزش قرار است که رفاقت و دوستی بین ملتها ایجاد کند (کاری به دولتها ندارییم ) اصلا پایه ورزش حس دوستی و رفاقت محوری است . ایکاش مسئولان نظام این قسمت زندگی ورزشکار را بفهمند و راهی عاقلانه برایش پیدا بکنند به امید آن روز که هیچ ورزشکاری به عمد از بازی قهرمانی دوری نکند و نسوزد
    • آریایی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      عزیزم شما وقتی در موضوعی اطلاعاتی نداری مجبور به اظهار نظر نیسیتی دلایل دشمنی ایران اسرائیل شاید حدود ۲۰ ، ۳۰ درصدش مربوط به فلسطین باشه فقط یک نمونه کوچیکش رو بگم لطفا در مورد جشن پوریم یک تحقیقی بکن
    • محمدرضا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      آقای به اصطلاح ۷۰ درصد بی جهت همه چیو به یه نظام خاص ربط نده الان کل دنیا مخالفت خودشونو با رژیم کودک کش اعلام کردند مث خیلی دیگه از ورزش کارها به عنوان نمونه اشرف حکیمی رونالدو صلاح بازیکنای الجزایر و.... که مورد تشویق کل دنیا قرار گرفت ولی اینجا بعضیا چون سواد سیاسی ندارن دارن از همون رژیم حمایت می کنن چرا؟ چون با حکومتی مشکل دارن که با اون رژیم مخالفه اسم این کار چی می تونه باشه؟ جهالت ضمنأ به قول آریایی برید راجب جشن پوریم که هزاران ایرانی رو سر می برن تحقیق کنید تا متوجه بشید رژیم ضد انسانی یعنی چی؟
  • ایران اشغالی DE ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    جهانبخش تو یه تیم اروپایی بازی میکنه و با اون تیم قرارداد داره . چرا نباید با اسرائیل بازی کنه ؟ این میشه خیانت در حق اون تیم اروپایی که ازش پول میگیره . بعدش هم تقصیر فاینورد چیه که آقایون با اسرائیل مشکل دارن ؟ این دیگه واقعا مسخره اس ! من جای سرمربی فاینورد بودم میگفتم از باشگاه پول میگیری باید بازی کنی در غیر اینصورت اخراجی...من نمیدونم این مسخره بازیها کی میخواد تموم شه .!
  • حسین IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    کوتاه بیا داداش
  • محمدیان IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    محرومیت های جودو و کشتی برامون درس عبرت نشده که باز شروع یک جریان دیگه خود فلسطین ها حاضر ن برای یک کشور دیگه یک کشور به رسمیت نمیشناسیم حاضرن بخاطر ایران با اون کشور قطع رابطه کنن در هر جریان سیاسی یا ورزشی بخاطر مردم ایران در جریان بمباران صدام حسین، با عراق قطع رابطه کنن حاضر بودند بخاطر تحریم های آمریکا علیه ایران با آمریکایی ها در جریان سیاسی و ورزشی قطع رابطه کنند گه اونها حاضرن چنین کاری کنند ما هم حاضریم که با اسرائیل قطع رابطه ورزشی و سیاسی کنیم
  • محمدرضا IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    جم کنید بابا کل دنیا دارن مخالفت خودشونو با رژیم کودک کش اعلام می کنن اونوقت بعضی مردم اینجا(البته فقط تو مجازی) چون به اصطلاح با حکومت خودشون مشکل دارن حتی حاضرن از یه مشت تروریست حمایت کنن اونوقت دنیا بهشون با یه چشم دیگه نگاه کنه بهشون برم می خوره برید بخوونید چشن پوریم همون جشنی هست که اسرائیلی ها هزاران ایرانی رو قربانی می کنن و جشن می‌گیرن و تو کتاب های تاریخیشون این رو یه اتفاق مبارک حساب می کنن ولی به بعضیا بگی این رژیم ضد انسانیه بعشون بر می خوره جالبه!
  • آسمان خراش IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    مرسی جهانبخش ♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی