نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
۱۲ |
۱۹
آپشن مهمی که پرسپولیس برخلاف استقلال دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در ۳ هفته پایانی یک برتری مهم نسبت به استقلال دارد.

تنها ۳ هفته از لیگ باقی مانده و کورس جذاب و هیجان انگیز پرسپولیس و استقلال همچنان ادامه دارد. استقلال یک امتیاز از رقیب سنتی بیشتر دارد و روی کاغذ شاگردان نکونام شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. با این حال در ۳ هفته پایانی پرسپولیس در یک زمینه برتری محسوسی نسبت به استقلال دارد. استقلال این هفته در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت و نمی تواند خیلی روی حمایت هوادارانش حساب باز کند.

بدون شک جو ورزشگاه وطنی به ضرر استقلال خواهد بود و نساجی حامیان بیشتری خواهد داشت. بعد از آن استقلال در تهران به مصاف گل گهر خواهد رفت و طبیعتا در این بازی ورزشگاه یکدست آبی ها خواهد شد. در هفته پایانی هم استقلال باید در یک بازی بدون تماشاگر به مصاف پیکان برود. پرسپولیس برخلاف استقلال در دو بازی از ۳ دیدار باقی مانده باید در ورزشگاه آزادی بازی کند و به مصاف استقلال خوزستان و مس رفسنجان خواهد رفت.

دو بازی که پرسپولیس می تواند حمایت حداکثری هوادارانش را داشته باشد. تنها بازی بیرون از خانه قرمزها هم در قزوین مقابل شمس آذر خواهد بود که در آن بازی هم پرسپولیسی ها می توانند امیدوار باشند که جو ورزشگاه به نفع آن ها خواهد بود و شمس آذر تیمی نیست که بتواند ورزشگاه را به سود خودش پر کند. از همین رو پرسپولیس برتری محسوسی نسبت به رقیب سنتی در این زمینه دارد و می تواند با کمک هوادارانش ورق را به سود خودش برگرداند.

بیشتر بخوانید: مالک جدید پرسپولیس زمین تمرین استقلال را تصاحب می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • خشایار NL ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    آقای یوسفیان بازی آخر با تماشاگر برگزار میشه تا چشم شما در بیاد. پارسال که بازی پرسپولیس رو انداختین آزادی که یادتون هست؟
    • علی1 IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      خوب اگر کار قهرمانی به هفته آخر کشیده بشه پرسپولیس میزبان مس و استقلال میهمان پیکان لابد توقع دارید اونی که میز بانه بره با مس تو رفسنجان بازی کنه تا اونی که میهمان بیاد آزادی با پیکان بازی کنه
  • علی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    منطق و محاسباتتون خیلی جالبه. اولا وجود هوادار تیغ دولبه است همون اندازه که مفیده میتونه مضرباشه حتی باعث تشجیع تیم مقابل و بازیکنان کم نامش میشه مثل پخش زنده بودن بازی ها که خودش عامل انگیزه بازیکن‌های جوان و کم نام نشانه دوم واقعا تیم شمس آذر و مس رو دست کم نگیرید. سه هفته دیگه برگردید کامنت رو بخونید.
  • لونگ صفر ستاره IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    استقلال هم مثل پرسپولیس در قزوین مقابل هوادارانش با پیکان بازی خواهد کرد
  • علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    قهرمانی ما زمانی از دست دادیم که جلوی سپاهان تو آزادی مساوی کردیم . باید بپذیریم تیم کیسه قهرمان شده
  • محمد IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    دقیقا نساجی در مازندران از استقلال امتیاز بگیره پرسپولیس قهرمان می شود.
  • استقلالیم... IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    ربطی نداره. اتفاقا شلوغی ورزشگاه تیمهای میهمان هم باانگیزه تر تلاش میکنند. پرسپولیس تو ورزشگاه خالی راحت تر هوادار رو زد تا درآزادی
  • فرشاد IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    من واقعا متاسفم برای همه کسایی که پول بیت المال میخورند و رنگی هستند برای دولت برای تمامی خبر گذاری ها اپلیکیشن ها با مصاحبه ها با مطالب برنامه ریزی شده برین نگاه کنید چجوری مربیان تیم های که با استقلال بازی دارند شیر می‌کنند تیم پیروزی از کجا می‌فهمه که استقلال کی رو میخواد بخره که بازیکنان مدنظر استقلال میرن اونجا وقتی مالک مشترک باشه از آدم های داخل فدراسیون . صبر کنید فقط این تیم پیروزی کل تاریخچش از کشور ایران حذف خواهد شد
  • علمدارسینایی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    با این حرفها دل خودتون را خوش نکنید وشک نکنید که جلو مس وشمس اذر یا امتیاز میدین یامساوی بر میگردین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی