نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
تلاش‌ها برای کاهش دوران محکومیت ستاره متجاوز/ نقشه اتاق روبینیو منتشر شد! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبینیو در حال گذراندن دوران محکومیت ۹ ساله خود در زندان ترسناک ترممبه برزیل است و وکیل او سعی دارد دوران محکومیت او را به نصف کاهش دهد.

روبینیو، بازیکن سابق من‌سیتی، کمتر از دو ماه از دوران محکومیت ۹ ساله خود را در زندان جهنمی فوق‌امنیتی ترممبه در نزدیکی سائوپائولو گذراند و در تلاش است تا مدت زمان زندان خود را به نصف کاهش دهد. این ملی‌پوش سابق برزیلی که دارایی خالص او ۶۰ میلیون پوند تخمین زده می‌شود، در سال ۲۰۱۳ به همراه پنج مرد دیگر به تجاوز جنسی به یک زن آلبانیایی در یک باشگاه محکوم شد، و به زندان افتاد.

او از ماه مارس گذراندن دوران محکومیت خود را آغاز کرد و مجبور شد در یک سلول کوچک ۸ متر مربعی با برخی از بدنام‌ترین قاتلان و متجاوزین برزیلی زندگی کند. اما به گزارش نشریه سان، وکیل او ماریو روسی واله در تلاش است تا او را در کمتر از دو سال از زندان خارج کند با این استدلال که تجاوز گروهی او طبق قوانین برزیل باید یک طبقه‌بندی استاندارد داشته باشد و نباید مشمول اشد مجازات شود.

اگر درخواست تجدید نظر او پذیرفته شود، روبینیو می‌تواند به جای سه سال و هفت ماه فقط یک سال و هشت ماه در یک زندان فوق امنیتی بگذراند و پس از آن قادر خواهد بود در طول روز در خارج از زندان به کار یا تحصیل بپردازد.

دادگاه عالی برزیل حکم داد که مهاجم سابق میلان، رئال مادرید و منچسترسیتی باید دوران محکومیت تجاوز جنسی در ایتالیا در سال ۲۰۱۷ را در وطنش سپری کند،  و از آن زمان به زندان فوق امنیتی ترممبه منتقل شد. ایتالیا حکم بازداشت روبینیو را صادر کرد، اما ستاره سابق لیگ برتر که در سائوپائولو زندگی می‌کرد موفق شد به مدت ۷ سال از زندان فرار کند.

زندان ترممبه به دلیل نگهداری از مجرمان سطح بالا از جمله قاتلان و متجاوزان به شدت بدنام است. گفته می‌شود سلول او تنها یک تخت یک نفره، یک سینک کوچک و یک توالت تعبیه شده در کف دارد. هر روز چهار وعده غذایی به او داده می‌شود؛ اولین وعده در ساعت ۶ صبح و آخرین در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر. اما روبینیو اکنون اجازه دارد با سایر زندانیان در فعالیت‌های فیزیکی شرکت کند و به تازگی در مسابقات فوتبال درون زندان حضور یافت.

بیشتر بخوانید: این شرم‌آورترین فصل فوتبال است/ زنان هرگز نباید در برابر وحشی‌گری‌ها سکوت کنند!

تلاش‌ها برای کاهش دوران محکومیت ستاره متجاوز/ نقشه اتاق روبینیو منتشر شد! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی