نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
رامین رضاییان شرمنده دانشگر شد؛ ما استوریمونو پاک نمی‌کنیم! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر به پاک شدن استوری رامین رضاییان واکنش نشان داد.

محمد دانشگر چند روز قبل با انتشار یک استوری علیه چند عضو پرسپولیس با شکایت این باشگاه مواجه شد هرچند که مدافع سپاهان خیلی زود استوری خود را پاک کرد.

اما امروز رامین رضاییان مدافع سپاهان و ستاره سابق پرسپولیس با انتشار تصویری از خودش در کنار دانشگر به حمایت از هم‌تیمی‌اش پرداخت اما زمانیکه با اعتراض هواداران پرسپولیس مواجه شد خیلی زود این استوری را پاک کرد.

رامین رضاییان شرمنده دانشگر شد؛ ما استوریمونو پاک نمی‌کنیم! +عکس

اکنون محمد دانشگر با انتشار یک استوری به اقدام رضاییان واکنش طعنه‌آمیزی نشان داده است و مدافع سپاهان را شرمنده کرد و نوشت: «آقا رامین ما استوریمونو پاک نمی‌کنیم».

بیشتر بخوانید: مدیرعامل سپاهان رسماً انتخاب شد

رامین رضاییان شرمنده دانشگر شد؛ ما استوریمونو پاک نمی‌کنیم! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۹
  • بهلول اصفهان IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    لطفاً در کارزار خرید سهام باشگاه پیروزی توسط بانک شهر که سهامدارش شهرداری اصفهان است شرکت کنید در گوگل سرچ کنید درخواست پاسخگویی شهردار و رییس شورای شهر اصفهان و سپس رای بدهید
  • طرفدار فوتبال IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    واقعا یه بازیکن بایدشآن ومنزلت خودوباشگاهش راحذف کندوحرمت نگهداردچقدرزشت است بازیکنی مثل دانشگرو دیگرازبازیکنان باشگاه سپاهان استوری بگذارندمثلا بعدازحجمه طرفداران وفحش مجبوربه پاک کردن آن حرکت زشت خودشوند. هیچ بازیکنی درهرلباس ورنگی حق توهین به هیچ باشگاهی نداشته ونداردامیدوارکمیته محترن انضباطی حتماورودکندوجلوی این همه هرج مرج رابگیرد.
  • طرفدار فوتبال IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    ای کاش سهام باشگاه پرسپولیس به بانکهاازجمله بانک شهرفروخته نمیشد. چون بانکهااصلاهزینه نمیکنندواین باشگاه بزرگ ومردمی ضربه خواهندخورد. چون درحال حاضر این باشگاهها پرطرفدار ترین باشگاه درایران وآسیاست وقطعاارزش این باشگاه بسیاربالاست وبایدبه یه سرمایه دارفروخته میشدتاحصابی خرج آن میکردند.
  • علیرضا جهانشاهی US ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    اقای دانشگر اتفاقا پاک کردی یادت رفته استوری که درمورد سران پرسپولیس گذاشتی پاک کردی
  • عشق سرخ IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    رامین لطفا پرسپولیسی بمون و برگرد به تیم خودت تمام امید خانواده ما اینه فصل بعد پرسپولیس هستی و در جام باشگاهها با حضور تو وبقیه خوبهای پرسپولیس همه تیمها رو می ترکونیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی