نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
۶ |
۲
نویدکیا خبر مهم را تایید کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه مس رفسنجان  تلاش خودرا برای تمدید قرارداد با محرم نوید کیا آغاز کرده است.

محرم نوید کیا که این فصل جانشین ساکت الهامی در تیم مس شد، نتایج خوبی به همراه این تیم گرفت و در جام حذفی با حذف استقلال دست به کار بزرگی زد و اکنون یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات است. به همین خاطر باشگاه مس تلاش های خود را برای تمدید قرارداد این مربی آغاز کرده است و به نظر شرط محرم نوید کیا برای تمدید قرارداد جذب بازیکنان دلخواه وی و هم چنین رفع مشکلات مالی تیم است.

محرم نوید کیا بحث مذاکره با باشگاه مس برای تمدید قرارداد را تایید کرد و در این باره گفت: من سعی می‌کنم در فوتبال احساسی نباشم. از زمانی که به عرصه مربیگری آمدم هم با منطق بیشتری کار می‌کردم. من از دو هفته پیش با کسانی (مسئولان باشگاه مس رفسنجان) که لازم بوده صحبت کردم و الان آنها هستند که تصمیم بگیرند. ما فقط تعدادی از بازیکنان را دارم که قرارداد دارند و بقیه آنها قرارداد ندارند. باید تکلیف مشخص شود و آینده نگری باید باشد. باید حرفه‌ای‌تر رفتار کنیم و از من تا مسئولان باشگاه و شرکت باید بدانیم که شانسی تصمیم گیری نکنیم. اگر چه ما از مراحل سختی که نیم فصل داشتیم گذر کردیم ولی در پایین جدول تیم‌هایی داریم که از نظر اقتصادی وضعیت بهتری نسبت به ما دارند ولی به هر دلیلی پایین هستند. نباید کاری کنیم که غصه بخوریم. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و دیدیم که هفته قبل به تیم ته جدولی باختیم که مسئولیتش با من است. با این حال منظورم این است اگر درست برنامه ریزی نکنیم، آینده خوبی نخواهیم داشت. فوتبال برد و باخت دارد و هیچ تیمی نیست که در فوتبال نبازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پرسپولیسیه ۶اتیشه IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    من شخصا پرسپولیسیم ولی اقا محرم و احترام براش قائلم ❤❤❤❤
  • صادق IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    ولی تیم های که برا قهرمانی می جنگند نباید ببازند مثل سپاهان
  • شاهین از اهواز IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    آقا محرم تمام تیم های درجه یک جهان هم میبازند ولی تیم نکومال و استقلال فرناز که قول قهرمانی میگیرند نمیبازند.امسال صدای رشوه گیری فدراسیون در ۱۴۰۰ در امده ‌‌دو سال بعد هم صدای شتیل بده در میاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی