نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
حمید عسکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید عسکری به عنوان یک هنرمند استقلالی قهرمانی در لیگ را متعلق به تیم خود می‌داند.

حمید عسکری خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شانس استقلال برای قهرمانی گفت: استقلال شانس اول قهرمانی است و حقش است که به جام برسد. این تیم شرایط سختی را در لیگ سپری کرد و با توجه به وضعیتی که در نقل و انتقالات داشت، بهترین نتایج را گرفت و به نظرم باید جام آبی شود.

حمید عسکری با حمایت از نکونام اظهار داشت: نکونام بهترین نتایج را در استقلال گرفته. با این بضاعتی که استقلال دارد او در این تیم شاهکار کرده است و حتی اگر خدای نکرده استقلال قهرمان هم نشود، چیزی از ارزش‌های نکونام کم نمی‌شود. او فراتر از انتظارات نتیجه گرفت و مطمئنم اگر بازیکنانش را گرفته بودند، با اختلاف چند هفته جلوتر استقلال را قهرمان می‌کرد.

وی در خصوص گل بلانکو به ذوب آهن اظهار داشت: تا به حال در لیگ ایران چنین گلی را ندیده بودم. او فوق العاده حرفه‌ای کار کرد و خوشبختانه هر چه هم که می‌گذرد توانایی های این بازیکن بیشتر دیده می‌شود.

این هنرمند در پایان گفت: الان قهرمانی دست استقلال است و اگر در ۴ بازی باقی مانده برنده باشد، هیچ تیمی نمی‌تواند به صدر برسد. امیدوارم استقلال هر ۴ بازی را ببرد تا یک جشن باشکوه قهرمانی را به پا کند.

بیشتر بخوانید: ادعای سرمربی سابق استقلال: پرسپولیس به خاطر اشتباهات داوران ۱۴ امتیاز بیشتر گرفته!/ استقلال همین حالا هم قهرمان لیگ است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی