نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
هوادار - پرسپولیس؛ دسته استقلالی‌ها سد راه سرخ‌ها می‌شود؟/ حتی زمین این بازی هم جنجالی شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهمترین بازی روز اول هفته بیست و هفتم لیگ برتر تقابل هوادار با پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی است.

تهران در بیشتر فصول لیگ برتر ۴ نماینده داشته و با سقوط سایپا به خاطر صعود هوادار این عدد تغییری نکرد. این هفته شاهد یکی از دربی‌های تهران پایتخت خواهیم بود.

یک دربی که به دلایل جدولی اهمیتی ورای همیشه دارد. جدال همشهری‌ها همیشه و در هر شرایطی حساس و مهم است. از وقتی هوادار به لیگ برتر آمد، با توجه به تمایل مالکانش به رنگ آبی همواره خانه مربیان و بازیکنانی بوده که از استقلال جدا شده‌اند. همین حالا نیز با وجودی که دور رفت محمود فکری جای خود را به مسعود شجاعی داد، باز هوادار تعداد زیادی ستاره سابق استقلال را دارد.

امثال داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و بابک مرادی که جز باتجربه‌های هوادار و اتفاقاً ستاره‌های این تیم در هفته‌های اخیر بودند در اوج آمادگی، انگیزه مضاعفی برای متوقف کردن پرسپولیس و کمک به تیم مورد علاقه‌شان در صدر جدول دارند! بماند که هوادار پرسپولیسی‌هایی مثل حقیقی و شاکری هم دارد که برابر تیم سابق انگیزه دارند.

مسعود شجاعی هم که از ابتدای حضور روی این نیمکت تنها دو شکست داشته و از هر نظر کارنامه قابل قبولی به جا گذاشته است. هوادار سر و سامانی با شجاعی به وضع خود داد و اکنون با ۲۹ امتیاز یازدهم است و دور برگشت با ۱۵ امتیاز هفتم.

اما آن طرف پرسپولیس که هفته‌هاست با یک امتیاز فاصله استقلال را در صدر جدول تعقیب می‌کند. پرسپولیس اولین بار با پیروزی در آبادان ۲۴ ساعت قبل از بازی استقلال به صدر جدول رفت و حالا این فرصت را دارد که با تکرار آن خاطره این بار ۴۸ ساعت در صدر بماند، چون بازی استقلال مقابل فولاد دوشنبه برگزار خواهد شد.

اما این بار اگر پرسپولیس به صدر برود، کار استقلال برای پس گرفتن آن به مراتب از هفته قبل سخت‌تر است. هفته پیش که بازی دو تیم بزرگ در یک روز برگزار شد، پرسپولیس در قائمشهر ۱۰ نفره برد و به یاد داریم که استقلال با گل ثانیه‌های آخر ذوب آهن را در آزادی شکست داد و صدر جدول را پس گرفت.

حالا همان هیجان می‌تواند تکرار شود. با این تفاوت که استقلال این هفته در خانه برابر فولاد کار به مراتب سخت‌تری دارد. تیمی که خود در خطر سقوط است و با عبدالله ویسی تا الان برد نداشته و به شدت برای گرفتن امتیاز از صدرنشین انگیزه دارد.

این یعنی پرسپولیس با امید بسیار برای بردن هوادار خواهد آمد. در ورزشگاه دستگردی که مکانی پر مناقشه در فصول اخیر برای میزبانی پیکان و هوادار از استقلال و پرسپولیس بوده و همین حالا قبل از این بازی جنجال بر سر بازی هفته آخر پیکان با استقلال در این زمین بالا گرفته است.

می‌بینید که حتی ورزشگاه محل برگزاری این بازی هم کلی داستان و هیاهو و جنجال و حاشیه دارد، چه رسد به خود بازی، بازیکنان و مربیان! پرسپولیس که در دو بازی اخیر ۱۰ نفره به سوت پایان داور رسید با مربی برزیلی و ستاره آماده‌ای چون اورونوف به مصاف کاپیتان سابق تیم ملی می‌آید که سه جام جهانی و سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال اروپا را در کارنامه دارد، حالا رفاقت و هم خانگی با مربی استقلال به کنار! برای تماشای این مسابقه کل خانواده فوتبال منتظرند.

بیشتر بخوانید: بازی پرسپولیس رسما بدون تماشاگر شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    شک نکنید بازیکنان سابق کیسه تا پای مرگ بازی می کنند . از طرفی هم امثال فروزان برای خودشیرینی گلهای الکی می خورن و مربیان سابق کیسه حتی یک مساوی هم از الاستقلال تو هیچ بازی نگرفتن
  • ایکبیری IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    پرسپولیس هم اخه تیمه که این قدر جار و جنجال میکنی
  • رمضانی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    حقیقی برگ برنده پرسپولیس در حساس ترین جای ممکن. داور و دیگر کمکها که همیشگی. جای نگرانی نیست استقلالی ها نگران خودشون باشند
    • سکوت طلاست IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      بسه ، عاقل باش
  • کیسه هوچی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    خود تیم کیسه تودربی با تمام بازیکناش وحضور هوادارش بکمک داور از باخت فرار کرد حالا دوسه تا بازیکن دیپورتیش تو تیم دیگه اصلا مهم نیست و حتما هوادار رو خواهد برد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی