پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ - ۲۰:۴۸
۳ |
۴

لیگ ملت‌های والیبال

ایران ۰ - آمریکا ۳/ شکست سنگین تیم ملی از آمریکایی‌ها

ایران ۰ - آمریکا ۳/ شکست سنگین تیم ملی از آمریکایی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۶ مقابل آمریکا مغلوب شد.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۶، مقابل تیم آمریکا شکست خورد و با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

در ست اول، با وجود تلاش بازیکنانی نظیر حق‌پرست و شریفی برای برابری، ضعف در دفاع ایران و سرویس‌های موفق آمریکا باعث شد حریف با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ ست را از آن خود کند.

در ست دوم، ایران ابتدا با امتیاز ۱۲ بر ۸ از آمریکا پیش افتاد، اما سرویس‌های قدرتی کریستنسن و اشتباهات در دریافت، روند بازی را به نفع آمریکا تغییر داد تا این تیم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود.

در همین ارتباط: ویدیو| خلاصه والیبال آمریکا ۳ - ایران ۰

در ست سوم، رقابت بسیار نزدیک و پایاپای پیش رفت. با وجود تلاش حاجی‌پور و ورود خانزاده به عنوان بازیکن تعویضی، بازی را تا امتیازات بالا کشید؛ اما در نهایت آمریکا توانست با امتیاز ۳۱ بر ۲۹ ست سوم را نیز به سود خود تمام کند.

شاگردان پیاتزا با این نتیجه، چهار بازی متوالی خود را در این تورنمنت با شکست پشت سر گذاشتند. تیم ملی ایران در سومین دیدار خود از این مرحله، روز جمعه (پنجم تیر) ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف ژاپن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: برنامه کامل دیدارهای ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • hasan IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    فرهاد قائمی باید روش سرویس زدن را به بازیکنان یاد دهد محمد موسوی روش دفاع کردن و سعید معروف روش پاس دادن و فرهاد ظریف روش توپگیری . ‌این سرمایه های با تجربه کشور را رها کردند مربی پاره وقت موقع مسابقات آوردند که وعده المپیک می دهد . تیمی سنگین که بیشتر بدرد هندبال میخورد تا والیبال .مقصر اصلی وزیر ورزش است که مدیریت خوبی بر تیمهای ملی نکرده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها