نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
جنجال ال‌کلاسیکو ادامه پیدا نمی‌کند؛ شکایت بارسلونا از رئال منتفی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا از هواداران رئال مادرید به دلیل توهین‌ها و رفتارهای نژادپرستانه به طور رسمی شکایت نخواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، بارسلونا قصد ندارد بابت توهین‌های نژادپرستانه به لامین یامال، رافینیا و الخاندرو بالده در جریان ال‌کلاسیکو، شکایت رسمی ارائه دهد. این بازیکنان از سوی گروهی از تماشاگران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با توهین‌های زننده‌ای مواجه شدند و تاکنون دو نفر از عاملان این رفتار توسط دوربین‌ها شناسایی شده‌اند.

باشگاه بارسلونا احساس می‌کند نیازی به شکایت جداگانه نیست، چرا که شکایت لالیگا را کافی می‌داند. با وجود تمایل به محافظت از بازیکنان به ویژه لامین یامال به عنوان یک نوجوان، نمی‌خواهند این موضوع در رسانه‌ها تداوم یابد.

لالیگا شکایتی ارائه کرده که ممکن است به سه نوع تحریم منجر شود: اداری، قانونی و از سوی کمیته مسابقات. هر سه مورد می‌توانند به مجازات‌هایی منجر شوند. کادنا سِر گزارش داده که لالیگا از لب‌خوان‌ها استفاده خواهد کرد تا کلمات برخی از هواداران رئال مادرید را شناسایی کند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، به دلیل اینکه این حوادث باعث توقف بازی نشد، ورزشگاه برنابئو به‌دلیل این توهین‌ها تعطیل نخواهد شد. همچنین رئال مادرید نیز جریمه‌ نمی‌شود، چرا که این توهین‌ها در گزارش داور مسابقه ثبت نشده و احتمالاً مجازات‌ها محدود به افراد خاص خواهد بود.

رئال مادرید و وینیسیوس جونیور پیش از این وقایع این‌چنینی را محکوم کرده‌اند و در مجازات قضایی اخیر نیز برای بنر نژادپرستانه‌ای که علیه این بازیکن برزیلی به نمایش درآمده بود، حکم ۱۲ ماه حبس صادر شده است.

بیشتر بخوانید: واکنش عجیب وینیسیوس به درگیری در ال‌کلاسیکو؛ می‌روم توپ‌طلا بگیرم! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی