نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
درس هوادار متعصب استقلال به آبی پوشان؛ از کسی که لوگوی استقلال روی سینه اش است، شکایت نمی کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگرچه سهراب بختیاری زاده و ایمان عالمی منکر درگیری شدید در فرودذگاه مهرآباد شدند اما فیلم منتشر شده نشان می دهد درگیری خلاف آنچه مربی و سرپرست استقلال می گویند جزئی و مختصر نبود. این درگیری برای آبی پوشان درس بزرگی داشت البته اگر اهل یاد گرفتن باشند!

به گزارش خبرورزشی، در حاشیه بازگشت استقلال از خرم آباد، اتفاق تلخی رخ داد و میان چند هوادار و همراهان استقلال به بهانه انتقاد یک هوادار از مربی استقلال درگیری پیش آمد اما همین اتفاق تلخ، در دل خود درس شیرینی داشت.

هواداری که هنگام کتک کاری در فرودگاه مهرآباد حضور داشته و از نزدیک شاهد درگیری هوادار استقلال با سهراب بختیاری زاده بوده، می گوید؛

اگر دخالت بوقچی ها، تدارکاتچی ها و برخی همراهان استقلال نبود، کار بالا نمی گرفت اما با هرحال وقتی هوادار استقلال خشمگین و عصبانی به سهراب بختیاری زاده می گوید تو باید پاسخگو باشی و سعی می کند با فشار دست مانع رفتن او شود، چند نفر به این هوادار هجوم می برند و او را کتک می زنند. من بعید می دانم سهراب قصد کتک زدن او را داشت و آنهایی که وارد درگیری شدند، کار را خراب کردند.

به گفته این هوادار پلیس فرودگاه هم وارد عمل می شود و بعد از پادرمیانی چند نفر از همراهان کاروان استقلال، طرفین درگیری آرام می گیرند اما پلیس به هواداری که کتک خورده می گوید اگر شکایتی از این افراد دارد، مطرح کند تا پیگیری شود ولی در این لحظه، هوادار استقلال حرفی می زند که برای بازیکنان این تیم باید سرمشق باشد. این هوادار می گوید؛ من استقلالی هستم، از ناراحتی شکست استقلال از کار و زندگی ام زدم و به فرودگاه آمدم. من که نمی توانم از اعضای مجموعه استقلال شکایت کنم. لوگوی تیم محبوب من روی پیراهن این افراد است و من هرگز به خودم اجازه نمی دهم از کسی شکایت کنم که لوگوی استقلال روی لباسش است.

بدون تعارف، این باید سرمشق بازیکنانی باشد که موسیمانه می گفت انگار نمی دانند در چه تیمی بازی می کنند؟ تعصب یعنی این؛ کتک بخوری و بگویی فدای سر استقلال، به آن لوگوی روی سینه می بخشم!

سرپرست استقلال به جای انکار و تکذیب، هر طور شده این هوادار را پیدا و او را به باشگاه دعوت کند تا تعصب و عشق را یاد آبی پوشان بیاندازد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی