نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
۰ |
۱
گوستاوو بلانکو، مهاجمی که گل زدن بلد نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال، در ۵ بازی لیگ برتر و ۳ بازی لیگ نخبگان آسیا، هنوز موفق به گلزنی برای آبی پوشان نشده است.

به گزارش خبرورزشی، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال، این فصل در ۵ بازی لیگ برتر و ۳ بازی لیگ نخبگان آسیا برای آبی پوشان به میدان رفته که هنوز موفق به گلزنی نشده است و این اتفاق اعتراض و نگرانی هواداران این تیم را به دنبال داشته است.

بلانکو این فصل ۴۵ دقیقه مقابل استقلال خوزستان، ۴۵ دقیقه مقابل پرسپولیس، ۶۸ دقیقه مقابل هوادار، ۷۰ دقیقه مقابل ذوب آهن و ۲۳ دقیقه مقابل خیبر خرم آباد در لیگ برتر، همچنین ۹۰ دقیقه مقابل الغرافه، ۹۰ دقیقه مقابل السد و ۳ دقیقه مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا (نخبگان) برای استقلالی‌ها به میدان رفته و هنوز موفق به گلزنی برای این تیم نشده است.

گفتنی است این بازیکن علاوه بر ناکامی در گلزنی، در این فصل موفق به دادن پاس گل نیز نشده است و به نظر می‌رسد حضورش در زمین بازی، تاثیر زیادی برای استقلالی‌ها نداشته و عملکرد بلانکو نشان از بی خطر بودن این مهاجم دارد. مهاجمی که در این فصل، آرزوی هر مدافعی است که مقابل او بازی کند.

گوستاوو بلانکو فصل گذشته ۶ گل و یک پاس گل در لیگ برتر کشورمان ثبت کرده بود که آخرین گل او برای استقلالی به هفته بیست و ششم لیگ بیست و سوم بازمی‌گردد. گوستاوو بلانکو در هفته ۲۶ لیگ بیست و سوم موفق شد در دقیقه ۹۴، گل دوم استقلالی‌ها را مقابل ذوب آهن به ثمر برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی