نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
دومین کاپیتان «امیری» در لیگ برتر!/ برادرانی که هر دو کاپیتان دوم تیم پرطرفدار هستند/ هم‌شغل پدر هم‌مسیر برادر...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حالا فوتبال ایران ۲ کاپیتان با فامیلی امیری از یک خانواده دارد.

به گزارش خبرورزشی، پدر وحید امیری یک معلم است. شغل خانوادگی آنها فرهنگی به همین دلیل وقتی وحید می‌خواست دنبال فوتبال برود، خانواده مخالفت کردند و او راه دانشگاه را پیش گرفت. وحید امیری بعد از دانشگاه به سربازی رفت و سپس وارد فوتبال حرفه ای شد و به همین دلیل خیلی دیر مطرح و به تیم ملی رسید اما او با یک زندگی سالم هنوز در سن بالا مهره ای مفید است.

امیری بعد از رفتن سید جلال و رسیدن بازوبند کاپیتانی به عالیشاه، کاپیتان دوم قرمزها شد و با توجه به مصدومیت‌های زیاد امید، در خیلی بازی‌ها با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به زمین می‌آید.

امیری همیشه در مصاحبه‌هایش می‌گفت دوست دارد برای تیم شهرش در آخرین فصل فوتبال بازی کند. وقتی این تابستان خیبر به لیگ برتر رسید خیلی‌ها اولین خرید این تیم را وحید امیری می‌دانستند اما این بازیکن ۳۷ ساله هنوز آنقدر به درد پرسپولیس می‌خورد که قراردادش را تمدید کنند.

وحید نمونه یک بازیکن اخلاق و یک کاپیتان مفید است. او بیرون زمین هم خیلی به تیم و مربی و مدیران کمک می‌کند که نمونه اش را فصل قبل در ماجرای بیرانوند دیدیم اما درون زمین هم مهره ای بی جانشین است.

اما آن طرف بشنوید از خیبر، تیمی‌که فرید امیری برادر کوچکتر وحید را در اختیار دارد. او به دنبال شغل خانوادگی رفته و معلم است اما مسیر برادر بزرگتر را هم ادامه داد و او هم مثل وحید در سن بالا به لیگ برتر رسیده است.

در بازی برابر استقلال در خرم آباد، بعد از خروج مهرداد قنبری از زمین بازوبند کاپیتانی را فرید امیری به بازو بست. خیبر این بازی را ۳-۱ برد تا جشن عمومی‌در خرم آباد برپا شود اما ساعتی بعد که پرسپولیس مقابل شمس آذر به زمین آمد، بازوبند کاپیتانی بر بازوی وحید بود، یک امیری دیگر!

جالب اینکه در این مسابقه هم کاپیتانی تغییر کرد، با آمدن عالیشاه وحید بازوبند را به او داد اما جشن خرم آبادی‌ها را با زدن یک چیپ تماشایی در دقیقه ۹۰ تکمیل و نام خود را دوباره در فهرست گلزنان پرسپولیس قرار داد.

شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ را می‌توان روز خرم آبادی‌ها در فوتبال و خانواده امیری نامید. حالا لیگ برتر ۲ کاپیتان با فامیلی امیری از یک خانواده دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی