ورزشگاه محبوب علیپور؛ قلعه حسن‌خان یا قلعه «علی‌خان»؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی علیپور باز هم در ورزشگاه شهدای قلعه حسن خان گل زد.

به گزارش خبرورزشی، از همان روز اول که علی علیپور به پرسپولیس برگشت، همه انتظار داشتند آقای گل مشکل این سال‌ها را حل کند. پرسپولیس همیشه تیمی هجومی است که طرفدارانش انتظار دارند عنوان آقای گل به یکی از مهاجمان این تیم برسد.

اما علی علیپور در لیگ هجدهم آخرین بازیکن پرسپولیس بود که آقای گل لیگ برتر شد. در ۵ فصل بعدی پرسپولیس همیشه بیشترین هزینه را برای خرید مهاجم کرد و هرگز عنوان آقای گلی به این باشگاه نرسید.

حتی بدتر، پرسپولیس در فصل‌هایی که قهرمان می‌شد بازیکنی نداشت که جز سه نفر اول جدول گلزنان باشد. خیلی وقت‌ها مدافعان این تیم مثل کنعانی یا گولسیانی به لطف زدن پنالتی‌ها جز بهترین گلزنان فصل پرسپولیس قرار گرفتند.

علیپور که برگشت، از همان روز اول فشار روی او بود تا گل بزند. خود علیپور در مصاحبه‌ای به خبرورزشی گفت که به عنوان یک بازیکن با تجربه می‌داند مهاجم باید هرچه زودتر گل اول را بزند. هر چقدر زدن این گل طول بکشد فشار روی بازیکن بیشتر می‌شود.

علیپور در همان مصاحبه وعده داد با زدن گل اول مشکل حل و او گل‌های بعدی را خواهد زد. همین اتفاق افتاد و دیدیم که در بازی آسیایی مقابل السد، وقتی گاریدو لوکاس ژوائو را به علیپور ترجیح داد و او را به وینگر راست فرستاد، برای اولین بار پیشکسوتان و کارشناسان از او انتقاد کردند. گاریدو البته از تصمیمش دفاع کرد اما در بازی مقابل شمس آذر در عمل ثابت کرد که اشتباهش را پذیرفته و علیپور را دوباره به نوک حمله فرستاد. او هم جواب اعتماد مربی را داد و دوباره گل زد، اما به طرزی جالب سومین گل این فصل علیپور باز هم در ورزشگاه قلعه حسن خان بود!

پرسپولیس این فصل و تا قبل از این بازی، هر میزبانی خود را در یک ورزشگاه انجام داد. از اراک و قزوین گرفته تا تختی تهران اما به شکلی عجیب علیپور فقط در شهدای قلعه حسن خان گل می‌زند!

او اولین گلش در لیگ در این فصل را به آلومینیوم، هفته پنجم در دقیقه ۷۰ (شماره پیراهنش!) همین جا زد. البته در نیمه اول یک گل زود هنگام زد که آفساید اعلام شد.

سپس در هفته دوم لیگ نخبگان به پاختاکور در همان دقیقه اول گل زد و حالا دقیقه یازدهم هفته نهم به شمس آذر گل زده!

در شرایطی که مهاجمان پرسپولیس خوب گل نمی‌زنند و شدیداً تحت فشار انتقادات هستند، علیپور در قلعه حسن خان خوب گل می‌زند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی