کری‌خوانی آنچلوتی پس از ۴تایی شدن؛ بارسایی‌ها دفعه قبل را یادشان نرود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از شکست ۴-۰ تیمش مقابل بارسلونا در الکلاسیکو، با اشاره‌ای به تاریخ پیام روشنی ارسال کرد.

به گزارش خبرورزشی، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو بازی را با نتیجه ۴-۰ به دشمن همیشگی‌اش واگذار کرد و این شکست که نخستین پیروزی بارسلونا در لیگ اسپانیا در مادرید از سال ۲۰۲۲ بود، باعث شوکه شدن تیم و هواداران شد.

نیمه اول تقریبا بازی نزدیکی را  شاهد بودیم اما بارسلونا در نیمه دوم با به ثمر رساندن چهار گل کار را تمام کرد و موجب ناامیدی کارلو آنچلوتی در کنار زمین شد. پس از گل چهارم، آنچلوتی با یکی از اعضای کادر فنی بارسلونا درگیری کوچکی داشت و با عصبانیت به سمت تونل رفت.

سرمربی ایتالیایی پس از آرام شدن اوضاع پیامی محکم درباره واکنش آینده‌ تیمش ارائه داد. آخرین پیروزی بارسلونا در مادرید با نتیجه مشابه ۴-۰ در مارس ۲۰۲۲ رخ داد، اما رئال مادرید همان فصل به‌راحتی قهرمان لالیگا شد و در فینال لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول را در پاریس شکست داد.

آنچلوتی اظهار داشت: «نتیجه منعکس‌کننده آنچه در زمین رخ داد نیست. بارسلونا شایسته برد بود، اما بازی تا گل اول نزدیک بود. ما باید از این بازی درس بگیریم. خودانتقادی ضروری است، اما نباید همه چیز را نادیده بگیریم؛ نیمه اول ما خوب بود. آخرین باری که در خانه ۴-۰ به بارسلونا باختیم، قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شدیم. ما دست از مبارزه برنمی‌داریم.»

حرف‌های آنچلوتی هفته آینده در بازگشت رئال مادرید به رقابت‌های لالیگا و در بازی خارج از خانه مقابل والنسیا در تاریخ ۲ نوامبر، آزموده خواهد شد و باید دید که تیم به خودش می‌آید و در بازی‌های بعدی با دقت و قاطعیت بیشتری بازی می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: پشت پرده درگیری آنچلوتی با دستیار فلیک/ مرد آلمانی از کارلتو حمایت کرد +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی