نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
رقابت ۴ سرمربی خارجی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هدایت هر ۴ تیم مدعی فوتبال ایران، در اختیار سرمربیان خارجی است.

به گزارش خبرورزشی، با انتخاب پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی استقلال، حالا هر ۴ تیم مدعی لیگ برتری هدایت خود را در اختیار سرمربیان خارجی قرار داده اند.

فصل قبل در همین مقطع شرایط تفاوت داشت. حضور یحیی گل محمدی و جواد نکونام به عنوان سرمربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال تا حد زیادی این موازنه را برهم زده بود. هر چند سپاهان و تراکتور در همین مقطع نیز سرمربی خارجی داشتند و هدایت شان بر عهده ژوزه مورایس و پاکو خمز بود. اما گذشت تنها چند ماه کافی بود تا دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز تصمیم بگیرند هدایت خود را به مربیان خارجی بسپارند.

یحیی گل محمدی دیگر تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس نداشت و جواد نکونام هم درنهایت کنار گذاشته شد تا مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت تصمیم بگیرند هدایت خود را به مربیان خارجی بسپارند. در این مدت پاکو خمز هم از تراکتور کنار گذاشته شد تا حمید مطهری جانشین او شود اما نتایح مطهری هم به گونه ای نبود که در تراکتور ماندگار شود و حالا هدایت این تیم به اسکوچیچ کروات سپرده شده است. تمام این اتفاقات دست به دست هم داده تا امروز شاهد رقابت سنگین ۴ مربی باتجربه از مکتب های مختلف فوتبال دنیا برای کسب عنوان قهرمانی باشیم.

پیتسو موسیمانه از قاره سیاه، ژوزه مورایس از کشور پرتغال، دراگان اسکوچیچ از کرواسی و خوان کارلوس گاریدو از اسپانیا برخواسته از مکتب های بزرگ فوتبال دنیا یک رقابت تمام خارجی را برعهده خواهند داشت تا در نهایت برای اولین بار جام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را بالای سر ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی