نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
۰ |
۰
لامین یامال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لامین یامال از حمایت هواداران بارسلونا قدردانی کرده است.

به گزارش خبرورزشی، لامین یامال طی ۱۲ ماه گذشته با عملکردی درخشان در باشگاه و تیم ملی به شهرت جهانی دست یافته است. مسیر پیشرفت او، از نوجوانی بااستعداد در لاماسیا به بازیکنی کلیدی در ترکیب اصلی بارسلونا، فوق‌العاده بوده و حالا این وینگر کاتالونیایی جایگاه خود را به‌عنوان یک ستاره تثبیت کرده است.

او بدون شک می‌تواند به یکی از بهترین‌های فوتبال جهان تبدیل شود؛ نقشی که تابستان امسال در قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ ایفا کرد، گواهی بر پتانسیل بالای اوست. باشگاه و خانواده‌اش همچنان نقش مهمی در حفظ تعادل زندگی او دارند و این نوجوان ۱۷ ساله اعتراف می‌کند که صدای تشویق هواداران بارسلونا، او را به یاد مادرش می‌اندازد.

او در مصاحبه‌ای با شبکه‌های اجتماعی باشگاه گفت: «وقتی توپ به من می‌رسد و جمعیت شروع به تشویق من می‌کنند، احساسی پیدا می‌کنم که پیش از این تجربه نکرده‌ بودم. انگار مادرم همان‌جا ایستاده و به من می‌گوید که از حریف عبور کنم. این حس خاص را نمی‌توانم توصیف کنم، اما فوق‌العاده است.»

لامین یامال پیش از مهم‌ترین بازی فصل، یعنی ال‌کلاسیکو برابر رئال مادرید، اشتیاق خود را برای زدن اولین گل در این دیدار و جاودانه کردن نامش در مادرید ابراز کرده است.

بیشتر بخوانید: می‌خواهم اسطوره بارسلونا شوم/ از بچگی دوست داریم رئال را ببریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی