نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
درخشان: من حمید درخشان هستم و برای مصاحبه نیاز به اجازه هیچکس ندارم/ پرسپولیس با الهلال، النصر، العین و السد فرق دارد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید درخشان در مورد ادعاهایی که در مورد مصاحبه‌اش انجام داده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، مصاحبه قبلی حمید درخشان که به انتقاد از عملکرد پرسپولیس و گاریدو در لیگ نخبگان پرداخته بود سروصدای زیادی به پا کرد و باعث شد تا گروهی مدعی شوند این مصاحبه درخشان و برخی دیگر از پیشکسوتان در مورد انتقاد از نوع و نحوه بازی پرسپولیس به مشورت علی پروین صورت گرفته است. همین موضوع بهانه‌ای شد تا گفتگوی تازه‌ای را با درخشان داشته باشیم.

سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرورزشی در واکنش به این ادعا گفت: من حمید درخشان هستم. در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی و مربیگری کرده ام و برای بیان دیدگاه‌های فنی‌ام نیاز به مشورت یا اجازه هیچکس ندارم. ضمن این که خود علی آقا (پروین) که صحبت کرد و از نمایش پرسپولیس تعریف کرد. فکر می‌کرد پروین برای صحبت در مورد وضعیت پرسپولیس با کسی تعارف دارد؟ مطمئن باشید علی آقا هروقت صلاح بداند خودش مصاحبه خواهد کرد.

درخشان ادامه داد: شما مصاحبه‌های سابق من را نگاه کنید. در تمام آن‌ها گفته‌ام پرسپولیس با این وضعیت کار سختی در آسیا دارد. نه پرسپولیس بلکه تمام تیم‌های ایران. از آن جهت که قدرت برابری با تیم‌های پر از ستاره آسیایی را ندارند. فرق پرسپولیس و السد در چه بود؟ حرکت و ضربه سر رونالدو تمام‌کنندگی یکی دیگر از ستاره‌هایشان. پس حرفی که من می‌زنم و می‌گویم پرسپولیس برای قدرتنمایی در آسیا نیاز به ستاره بزرگ دارد حرف درستی است.

درخشان ادامه داد: مطمئن باشید اگر اورونوف هم در ترکیب پرسپولیس بود نتیجه بازی غیر از این می‌شد چون اورونوف یک ستاره بین المللی است. به همین دلیل باز هم تاکید می‌کنم پرسپولیس برای برتری در آسیا نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. پرسپولیس در لیگ برتر مشکلی ندارد و ببینید چه زمانی می‌گویم که باز هم قهرمان خواهد شد چون نفرات موثری برای رقابت‌های داخلی دارد و از همه برتر است. اما در آسیا وقتی قدرت‌ها برابر می‌شود تیمی‌برنده است که از تک موقعیت‌ها بهترین بهره را ببرد و سرمربی اش بتواند در بحرانی ترین لحظات درست ترین تصمیم‌ها را بگیرد. فرق پرسپولیس با تیم‌هایی مثل الهلال و النصر و العین و السد همین‌ها است.

درخشان در پایان مصاحبه‌اش اضافه کرد: من جوانی ام را برای پرسپولیس گذاشته ام و هیچ چشمداشتی به جایگاه مدیریت یا مربیگری در این تیم را ندارم. هم بازیکن این تیم بوده ام، هم با افتخار بازوبند کاپیتانی را بسته ام و هم روی نیمکت سرمربیگری نشسته ام و با تمام بضاعتی که داشته ام نتایج ام در آسیا مشخص است. پس اگر حرفی می‌زنم به این خاطر است که دلم برای تیمم می‌سوزد و دوست دارم در هر تورنومنتی که بازی می‌کند بهترین باشد و قهرمان شود. همین.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی