نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
۰ |
۰
یک تراکتوری، حریف تراکتور در آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم تراکتور در حالی به مصاف تیم روشن تاجیکستان خواهد رفت که سرمربیگری تیم تاجیکستانی را علی نظرزاده ایرانی به عهده دارد.

به گزارش خبرورزشی، تیم تراکتور روز چهارشنبه، دوم آبان ۱۴۰۳ در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ و در گروه A مسابقات، به مصاف روشن تاجیکستان خواهد رفت.

در رابطه با گروه A مسابقات باید گفت با توجه به اینکه تیم موهون باگان هند با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا از این مسابقات کنار گذاشته شده است، تعداد تیم‌ها در این گروه به عدد سه رسیده است و تراکتوری‌ها با یک بازی و یک برد در صدر جدول این گروه قرار دارند.

همچنین روشن تاجیکستان با انجام یک دیدار، متحمل شکست شده است و در رده سوم جدول قرار دارد. 

اما این دیدار جذابیت‌های زیادی برای هواداران تراکتور و فوتبال دوستان به همراه خواهد داشت. یکی از این جذابیت‌ها، حضور علی نظرزاده روی نیمکت تیم روشن تاجیکستان است. علی نظرزاده سرمربی ایرانی تیم روشن تاجیکستان، سابقه مربیگری در تیم تراکتور را در کارنامه خود دارد و همکاری با فرشاد پیوس و فراز کمالوند در این تیم، جزء سوابق نظرزاده در تیم تراکتور است.

همچنین همکاری با فیروز کریمی، اکبر میثاقیان و رضا مهاجری در سایر تیم‌ها نیز در کارنامه نظرزاده دیده می شود. جدا از جذابیت حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت روشن تاجیکستان، رویارویی یک مربی ایرانی، مقابل یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یکی از نکته‌های جالب این دیدار است. مخصوصا اینکه نظرزاده تجربه حضور در تیم رقیب را در کارنامه خود دارد.

اتفاق جالب نیمکت‌های دو تیم، خارجی بودن سرمربی‌های تراکتور و روشن است. در رابطه با علی نظرزاده باید گفت، این سرمربی هیچوقت سابقه فعالیت به عنوان سرمربی در لیگ برتر کشورمان را نداشته و حضور او در سطح اول فوتبال تاجیکستان به عنوان سرمربی، نکته قابل توجه درباره نظرزاده است.

بیشتر بخوانید: فشار AFC بر دو تیم تراکتور و سپاهان/ تیم‌های تبریز و اصفهان هم به درد استقلال و پرسپولیس دچار شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی