نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
سعید دقیقی و سندروم قراردادهای بی‌قرار؛ چهارمین تیم در دومین فصل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید دقیقی درحالی به عنوان سرمربی خیبر خرم آباد انتخاب شد که یک رکورد ویژه در فوتبال ایران از خود به جای گذاشته است.

به گزارش خبرورزشی، کمتر از ۲۴ ساعت بعد جدایی از شمس آذر، سعید دقیقی به عنوان سرمربی خیبر خرم آباد معرفی شد؛ اتفاقی که نشان می‌دهد این سرمربی جوان احتمالا پیش از فسخ با تیم قزوینی، با مدیران خیبر به توافق رسیده بود که بلافاصله قراردادش را امضا کرد. شاید هم اینگونه نباشد اما گذشته او نشان می‌دهد چنین فرضیه‌ای اصلا بعید نیست چرا که هر لحظه احتمال دارد او حتی از تیم جدیدش هم جدا شود!

دقیقی که خودش شمس آذر را به لیگ برتر رساند، فصل قبل با سبک بازی جذاب و نتایج خوبی که با این تیم و بازیکنان گمنامش گرفت، نام خود را به عنوان یکی از استعدادهای جدید فوتبال ایران در عرصه مربیگری مطرح کرد اما انگار به شکل عجیبی سندروم قرارداد بی قرار دارد! او در میانه فصل قبل به بهانه مشکلات مالی، از شمس آذر جدا شد و هدایت مس رفسنجان را پذیرفت.  سعید دقیقی حتی سر تمرین این تیم هم حاضر شد اما کسی نفهمید چرا مهاجم سابق تراکتور از تصمیمش منصرف شد و به قزوین برگشت.

در انتهای فصل قبل هم او با جدایی از سبزپوشان، سرمربیگری ملوان را پذیرفت و حتی با این تیم اردوی پیش فصل را هم برگزار کرد اما به شکل عجیبی قبل از شروع لیگ، به شمس آذر برگشت و به نوعی جایگاهش را با مازیار زارع عوض کرد.

حالا هم درحالی که تنها ۸ هفته از شروع لیگ می‌گذرد و دقیقی با تیمش فقط ۷ امتیاز کسب کرده، تصمیم گرفت از قزوین به لرستان برود و احتمالا ادامه فصل را در این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر سپری کند. البته اگر باز هم تصمیم به جا به جایی نگیرد؛ چون او هنوز حتی دومین فصل حضورش در لیگ برتر را هم به میانه نرسانده اما روی نیمکت ۴ تیم نشسته و ۵ مرتبه تیمش را تغییر داده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی