نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
آلومینیوم طلا شد! / بی رحم ترین ورژن مجتبی حسینی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیمی که ۵ بازی برنده نشده بود، حالا سه برد پشت سر هم دارد و از آن جالب تر این که آلومینیوم در ۶ بازی نخست خود تنها ۳ گل زده بود و حالا در دو هفته متوالی ۸ گل به ثمر رسانده است...

به گزارش خبرورزشی، وقتی آلومینیوم اراک از ۵ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر بیست و چهارم تنها ۳ امتیاز گرفت و هیچ بردی به دست نیاورده بود، خیلی ها تصور می کردند کار مجتبی حسینی تمام است و تیم بی ستاره او، باید یکی از نامزدهای سقوط باشد. آمار آلومینیوم در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر ناامید کننده بود؛ دو مساوی بدون گل و یک-یک به ترتیب با استقلال خوزستان و نساجی، شکست سه بر یک مقابل مس رفسنجان، مساوی خانگی بدون گل مقابل هوادار و در نهایت شکست ۲ بر صفر برابر پرسپولیس که باعث شد این تیم ۵ هفته در حسرت برد بماند و آمار تنها ۳ امتیاز از ۳ مساوی و ۲ شکست و تفاضل گل منفی چهار را ثبت کند اما موتور مجتبی حسینی از هفته ششم روشن شد.

یک پیروزی مقابل خیبر خرم آباد با گل رحمان جعفری شروع جهش این تیم بود. با این پیروزی نوبرانه، آلومینیوم از ۵ بازی خود ۳ گل زده و ۶ امتیاز داشت و طرفداران ایرالکو خوشبین بودند، به مرور تفاضل گل منفی تیم هم جبران شود. حتی خوشبین ترین هوادار ایرالکو هم تصور نمی کرد، مجتبی حسینی دو بازی بعدی را مقابل تیم قدیمی خودش و همکار صمیمی خودش با ۸ گل زده پشت سر بگذارد.

لیگ برای آلومینیوم عوض شد!

از هفته هفتم انگار لیگ برای آلومینیوم عوض شد. مجتبی حسینی گفته بود تیمش فقط یک برد می خواهد تا به خود باوری برسد. این خودباوری با غلبه بر خیبر خرم آباد رقم خورد و بردهای بعدی دیگر ناپلئونی نبود. ابتدا آلومینیوم مقابل ذوب آهن که حکم خانه دوم مجتبی حسینی را دارد (حسینی بعد از بانک ملی در دوران فوتبال خود به ذوب آهن رفت و سالها ستون خط دفاعی این تیم بود و در دوران مربیگری هم سالها دستیاری یحیی گل محمدی و سرمربیگری را در این تیم تجربه کرد) در اصفهان با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و سپس در ملاقات با یحیی گل محمدی و فولادش ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

فولاد که با یحیی گل محمدی سه پیروزی پی در پی را مقابل هوادار، ذوب آهن و تراکتور جشن گرفته بود، امروز در صورت غلبه بر آلومینیوم صدرنشین لیگ برتر می شد اما مجتبی حسینی در تقابل با استادش، یک پیروزی ۴ گله دیگر را رقم رد. بله، تیمی که از ۵ بازی ۳ امتیاز داشت، حالا در سه بازی متوالی، ۹ امتیاز گرفته است. تیمی که تا هفته ششم تنها ۳ گل زده بود و تفاضل گلش را با هزار زحمت به منفی سه رسانده بود، حالا در دو بازی متوالی ۸ گل زده و تفاضل گلش هم مثبت سه شده است.

خیلی ها معتقدند این تغییرات ثمره بدنسازی درست و اصولی کادرفنی آلومینیوم است و حالا با گذشت هفته های ابتدایی بدن بازیکنان باز شده و بسیاری هم بر این عقیده هستند که بازیکنان جوان مجتبی حسینی نیاز به زمان داشتند تا خودشان را پیدا کنند و حالا تیم او تازه جور شده است. چه این باشد و چه آن و چه هر دو؛ حالا آلومینیوم با مجتبی حسینی طلا شده است.

در همین رابطه؛ زیباترین بازی لیگ در اراک؛ کامبک مجتبی در جواب کامبک یحیی/ آلومینیوم تا شد اما نشکست و فولاد را خم کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی