نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
پنالتی زن پرسپولیس در قطر تغییر کرد!/ اکرم عفیف نه! گولسیانی مأمور مهار این بازیکن است/ قاتل استقلال در یک قدمی پرسپولیس!/ نیمه مربیان را بد باختیم!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۹۷ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

پنالتی زن پرسپولیس در قطر تغییر کرد!

از پرسپولیس: «درغیاب محمدحسین کنعانی زادگان مدافع مصدوم پرسپولیس، دو بازیکن شانس اول ایستادن پشت ضربات پنالتی این تیم هستند. روز دوشنبه پرسپولیس درحالی به مصاف تیم السد قطر می‌رود که با توجه به داشتن بازیکنان تکنیکی و سرعتی از این شانس برخوردار است تا صاحب ضربه پنالتی شود.

در دیدارهای گذشته پرسپولیس از جمله دربی، محمدحسین کنعانی زادگان پنالتی زن اول پرسپولیس بود و به خوبی هم از عهده این وظیفه مهم برمی‌آمد.  حالا پرسپولیس درغیاب محمدحسین کنعانی زادگان دو نامزد برای ایستادن پشت ضربه پنالتی احتمالی خواهد داشت؛ گئورگی گولسیانی و علی علیپور!...»

اکرم عفیف نه! گولسیانی مأمور مهار این بازیکن است

باز هم از پرسپولیس: «از اردوی سرخپوشان تهرانی در قطر خبر می‌رسد که خوان کارلوس گاریدو یک مأموریت ویژه به گئورگی گولسیانی سپرده است. یکی از گل‌های السد در این دیدار را رافا موخیکا در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند. این مهاجم اسپانیایی که سابقه بازی در تیم دوم بارسلونا را در کارنامه دارد از قد و بالای بلندی برخوردار است. قد او یک متر و ۸۵ سانتی متر است و خیلی خوب روی هوا سر می‌زند.

موخیکا درحال حاضر بالاتر از اکرم عفیف و کریستو گونزالز بهترین گلزن تیمش هم محسوب می‌شود و به همین خاطر مهره خطرناکی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. برهمین اساس خوان کارلوس گاریدو که شناخت خوبی از هموطن خود دارد، مأموریت مهار موخیکا را به گئورگی گولسیانی سپرده است....»

قاتل استقلال در یک قدمی پرسپولیس!

خبری از لیگ: «استقلال در میان ناباوری همگان با نتیجه ۳ برصفر مقابل ذوب آهن اصفهان شکست خورد و بدون کوچک ترین تردیدی ستاره این دیدار مجید علیاری مهاجم چپ پا و خوش استیل ذوب آهن اصفهان بود.

شاید جالب باشد بدانید زمستان ۳ سال پیش، مجید علیاری مهاجم تیم مس رفسنجان بود که مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفت. سرمربی وقت پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی اسم او را به باشگاه داد و درحالی که خود مجید علیاری هم تمایل زیادی داشت که قرمزپوش شود، با مخالفت باشگاه مس رفسنجان مواجه شد....»

خط و نشان اکرم عفیف برای پرسپولیس

از آسیا، «السد حریف پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا با درخشش اکرم عفیف توانست با نتیجه ۴ بر۲ الشحانیه را در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر شکست دهد. گل‌های حریف پرسپولیس در این مسابقه را به ترتیب؛ مصطفی ماشال ( دردقیقه ۲) ، رافا موخیکا ( دردقیقه ۱۹)، کریستو گونزالز( در دقیقه ۲۳) و پله ون آمسفورت ( گل به خودی در دقیقه ۷۸) به ثمر رساندند.

نکته قابل تأمل آن که اکرم عفیف ستاره السد، پاس ۳ گل اول تیمش را در دقایق ۲، ۱۹ و ۲۳ به همبازیانش داد...»

ستار همدانی: نیمه مربیان را بد باختیم!

ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی از شرایط تیم محبوبش گفت...

  • * تا وقتی که استقلال در ورزشگاه آزادی بازی نکند نمی‌توان گفت این بازی برای استقلال خانگی بوده است.
  • * من به عنوان یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال و خیلی‌های دیگر از دوستانم که این نتیجه را دیدیم هنوز متعجب هستیم که چطور می‌شود استقلال در یک بازی تا این اندازه دچار اشتباه شود.
  • * ما وقتی با یک مربی کار را شروع می‌کنیم و تیم را با او می‌بندیم باید در این باره فکر کنیم. نمی‌توانیم هر طور که دلمان خواست تصمیم بگیریم
  • * متاسفانه آقایان که هدایت تیم استقلال را به عنوان مدیران باشگاه در دست گرفتند اینجا را با یک تیم معمولی اشتباه گرفتند و تصور کردند که می‌توانند مانند باشگاه‌های تازه تاسیس یا کوچک آن را به راحتی اداره کرد.
  • * هر چقدر آقای ربیعی در نیمه اول تیم استقلال را درست آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت ما را پیدا کرد ما در نیمه اول هیچ بهره‌ای از این موضوع نبردیم.
  • * این بچه‌ها همان نفراتی هستند که فصل قبل توانستند نایب قهرمان لیگ برتر شوند و قهرمانی را با یک اشتباه داوری در بازی پرسپولیس از دست بدهند.
  • * ما فصل قبل جلوی این ذوب آهن بازی یک برصفر باخته را به دو بر یک برده تغییر دادیم اما حالا نیمه مربیان را بد باختیم!

کاش می‌شد مدیر خارجی هم استخدام کنیم

یادداشتی از لیگ: «با حضور پیتسو موسیمانه تعداد مربیان خارجی لیگ برتر به عدد ۶ رسید و هیچ بعید نیست این عدد باز هم تا پایان فصل افزایش پیدا کند. نکته مهم اینجاست که هر ۴ مدعی سنتی لیگ یعنی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور مربی خارجی دارند و استقلال هم با تأخیر و البته به خاطر فشار هواداران مجبور شد مربی خارجی بیاورد.

اما مشکل اصلی این فوتبال، مدیریت است و کاش می‌شد در کنار مربی خارجی، مدیر خارجی هم استخدام کنیم تا بلکه حداقل ۴ تا باشگاه و ۴ تا زمین درست و حسابی داشته باشیم. استخدام مدیر خارجی که البته خیلی مرسوم نیست، از نان شب هم برای فوتبال ایران واجب‌تر است ولی حیف که شدنی به نظر نمی‌رسد...»

چاره‌ای جز اعتماد به موسیمانه نیست

آرش محمدی در حرف آخر نوشت: «استقلال با موسیمانه قرارداد یک‌ ساله بست و بلافاصله پس از شکست مقابل ذوب‌آهن نام او رسانه‌ای شد تا این سؤال به ذهن برسد که اگر به فرض استقلالی‌ها ذوب‌آهن را هم مثل هوادار شکست می‌دادند، باز هم از موسیمانه رونمایی می‌کردند؟ مربی آفریقایی در بدترین و بحرانی‌ترین شرایط ممکن استقلال را تحویل گرفته و قطعاً نیاز به زمان دارد تا با جو این تیم، بازیکنان، مدیران و... آشنا شود. در کارنامه او افتخاراتی دیده می‌شود اما سابقه شکست ۸ گله مقابل النصر عربستان (حریف پس‌فردای استقلال) را هم دارد که خب نگران‌کننده است.

مشکل اصلی اما اینجاست که استقلال در هر دو جام (به خصوص لیگ برتر) نتایج ضعیفی کسب کرده و پیمانه شکست‌هایش پر شده است. با این حال استقلالی‌ها چاره‌ای جز اعتماد کردن به موسیمانه ندارند و باید امیدوار باشند که ...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی