سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
۵ |
۶
زنگ خطر برای کاپیتان؛ جهانبخش در دبی هم مردود شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی شب کابوس واری را مقابل قطر پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی کار سختی برابر قطر نداشت و توانست برای اولین بار در یک مسابقه در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، بیش از یک بار دروازه حریفش را باز کند. اما در شبی که علیرضا جهانبخش به دلیل نمایش‌های ضعیف اخیر و شاید بالا گرفتن انتقادات روی نیمکت نشسته بود، حتی پس از ورود به زمین هم نتوانست خودش را ثابت کند و یک بار دیگر نشان داد چرا تا این اندازه به آمادگی فنی وی ایراد وارد می‌شود.

جهانبخش که در ۴ ماه گذشته به صورت انفرادی تمرین کرده و هنوز تیم هم ندارد، پس از اینکه در دقیقه ۷۷ به جای مهدی قائدی به زمین آمد سه موقعیت گلزنی از دست داد و حتی در یک صحنه هنگام سانتر کردن، تعادلش را از دست داد و به زمین خورد! تنها دستاورد مثبت جهانبخش تا پیش از دقیقه ۹۰ مسابقه باز کردن دروازه خالی قطر بود که آن گل هم به دلیل آفساید، مردود اعلام شد. در هر صورت شاید زنگ خطر جدی برای کاپیتان تیم ملی به صدا درآمده باشد که او باید فکری به حال کیفیت خودش کند؛ چرا که با این سبک بازی نه برای او در تیم ملی جایی هست و نه در تیم‌های اروپایی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MD ES ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    اگر از اول داخل ترکیب بود باید می گفتن میلاد محمدی جهانبخش رو بگیره. ایشون الان در سطح لیگ یک ایران هم نیست.
  • حميد کلاش IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    همون موقع هم که تيم داشت کيفيش همين بود فقط قلعه نوعي ميتونه اين دعوت کنه بخدا در حد ليگ محلاتي هم نيست چه برسه تيم ملي
  • درجواب نویسنده نقد IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    اول باید یه نگاه به نمرات اونایی که 90دقیقه توزمین بودندمینداختی،وبامقایسه باجهانبخش فتوا صادرمیکردی،جهانبخش درهمون چند دقیقه که توزمین بودایران مشکلی در دفاع ونداشت،گل نخورد ویک گل هم زد
  • رضا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    نه تیم ،تیم بود. نه کادر فنی و سرمربی. علم روز و تاکتیک های روز دنیا را بلدند. و نه دیگر تیم ملی جای امثال جهانبخش هست. به جز شلوغ کردن هیچ کاری از این بشر ساخته نیست.‌لطفا تا دیر نشده فکری از بابت کادر فنی فدراسیون بکشد. مطمئن باشید با آمدن سرمربی روز دنیا .خیلی از این بازیکنان از جمله جهان بخش جایی در تیم ملی ندارند. امشب هم اگر بردیم اولا شانسی بود. دوما.غیرت چند بازیکن بود. و بازم شانس. هنوز زوده فکری بکشید.
  • مهران IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    وظیفه سرمربی تیم ملی حفاظت و سرپا نگه داشتن لژیونرها و حتی لژیونرهای بدون تیم هست ، زمانی ممکنه بازیکن تو لیگش نیمکت نشین باشه ولی مهمه که میزان دوندگی بازیکن حفظ بشه چون سرمایه هست سالهای سال داره اروپا بازی می‌کنه ، حداقل حضور یک نیمه ای از ابتدای نیمه دوم حق این بازیکنه ، البته خدارو شکر تیم پیدا کرده و حضور در جنوا بهارش می‌کنه ، طارمی هم از نظر روانی و استرس باید تقویت بشه ، نباید بخاطر حرف دو تماشاچی احساسی ترکیب دچار تغییر بشه ، و اینکه از آقای قلعه نویی تقاضا میکنم از بازیکن جوان که به لگانس رفته دعوت کنید حداقل بعنوان نیمکت نشین ، تا ببینه حمایت میشه چه بسا در آینده سمت راست نیما اندر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی