سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
۶ |
۳

گزینه نهایی هیات مدیره استقلال مشخص شد؛ توافق سرمربی آفریقایی با آبی‌ها/ گزینه شهریاری از داخل باشگاه وتو می‌شود؟

گزینه هیات مدیره را از داخل باشگاه لو دادند!/ منتظر انتشار آفر گزینه استقلال باشید!
گزینه نهایی هیات مدیره استقلال مشخص شد؛ توافق سرمربی آفریقایی با آبی‌ها/ گزینه شهریاری از داخل باشگاه وتو می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گزینه نهایی رییس هیات مدیره استقلال برای هدایت این تیم مشخص شده اما انگار مدیران دیگر باشگاه تمایلی به انتخاب این سرمربی ندارند!

به گزارش خبرورزشی، پس از لغو حضور چند سرمربی، انگار استقلالی‌ها با یک گزینه به توافق نهایی رسیده‌اند و تا این لحظه از کنسل شدن توافقات خبری نیست. چند روز قبل نام پیتسو موسیمانه برای حضور روی نیمکت استقلال مطرح شد و گویا احمد شهریاری از طریق معمر یوشوویچ همان واسطه معروف بوسنیایی، توانسته رضایت این سرمربی آفریقایی را جلب کند و طرفین مشغول نهایی کردن قرارداد هستند. بر اساس اطلاعاتی که خبرورزشی بدست آورده، شب گذشته نامه رسمی علاقه مندی باشگاه استقلال برای موسیمانه ارسال شده و او هم آن را امضا کرد اما هنوز سر مبلغ اختلاف زیادی وجود دارد چرا که سرمربی سابق الاهلی مصر تقاضای دستمزد ۱.۵ میلیون دلاری داشته اما آنچه آبی‌ها مدنظر دارند، چیزی کمتر از یک میلیون دلار است. خود موسیمانه به کار در ایران علاقه دارد و بر همین اساس تبدیل به گزینه نهایی رییس هیات مدیره شده اما خب مدیریت باشگاه خیلی هم موافق بستن این قرارداد نیست!

شنیده می‌شود یک گزینه ایتالیایی از سوی مدیریت باشگاه به شهریاری معرفی شده اما نماینده هلدینگ خلیج فارس آن را رد و اعلام کرده همان سرمربی آفریقایی بهترین گزینه ممکن است! اینکه چرا او تا این اندازه روی آمدن موسیمانه اصرار دارد، سوالی است که بهتر است خودش به آن پاسخ دهد اما ماجراهای این اختلاف سلیقه نزد مدیران آبی هم جالب توجه است. گویا در این شرایط باید منتظر تحرکات علیه توافق با موسیمانه باشیم چرا که مفاد کامل نامه پیشنهادی استقلال به وی، از سوی یکی از اعضای باشگاه به بیرون درز کرده و هیچ بعید نیست با انتشار آن، بازهم حضور یک سرمربی دیگر وتو شود! گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که برخی افراد قصد دارند با این کار سبب شوند کار گزینه مدنظر شهریاری به بن بست برسد و یک بار دیگر مذاکرات با سرمربی ایتالیایی از سر گرفته شود.

شاید بهترین توصیف برای اوضاع سرگیجه آور باشگاه استقلال، صحبت‌های چند روز قبل یکی از مجریان صدا و سیما است؛ جایی که عماد اعرابی برای در امان ماندن از عواقب احتمالی حرف هایش اشاره کرد؛ در کشور بورکینافاسو، رییس هیات مدیره یک باشگاه تلاش می‌کند سرمربی مدنظر خودش را روی نیمکت بنشاند و در این راستا نفراتی را که از سوی مدیرعامل معرفی می‌شوند، کنار می‌زند. کاری که البته شخص مدیرعامل هم مشابه آن را انجام می‌دهد و با هدف آوردن فرد مورد نظر، سعی در خراب کردن گزینه رییس هیات مدیره دارد. بدون هیچ تهمت و توهینی و فقط از بابت جالبی شرایط باید گفت چقدر اوضاع استقلال شبیه بورکینافاسو است!

نکند تهران هم نزدیک بورکینافاسو است؟

خارج از شوخی اگر تا ساعتی دیگر آفر استقلالی ها به مربی آفریقایی در فضای مجازی پخش شد، استقلالی ها دوباره تقصیر را گردن دلال ها، رسانه ها، دشمن های فرضی و خرزو خان نیاندازند. آقایان خودشان از داخل باشگاه آفر را برای این و آن ارسال کرده اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی