دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
۰ |
۲
بازی دوستانه پرسپولیس - نساجی لغو شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی دوستانه پرسپولیس که قرار بود در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار شود، لغو شد.

به گزارش خبرورزشی، مطابق توافق دو باشگاه  پرسپولیس و نساجی قرار بود این دو تیم فردا (سه شنبه عصر) در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم بروند. با توجه به لغو دیدار پرسپولیس مقابل ملوان و تعویق بازی سپاهان و نساجی، گاریدو و ساکت الهامی به این نتیجه رسیده بودند شاگردان‌شان را مقابل هم به میدان بفرستند اما دقایقی قبل خبر رسید این بازی دوستانه را لغو کرده اند.

طبق برنامه سازمان لیگ قرار بود پرسپولیس پنجشنبه همین هفته میهمان ملوان باشد و نساجی هم یک روز زودتر با سپاهان بازی کند اما ابتدا پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ نخبگان و حضور ۴ بازیکن اصلی‌اش در تیم های ملی ایران، ازبکستان، الجزایر و گرجستان تقاضا کرد بازی با ملوان به تعویق بیافتد و سپس سپاهان هم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ تقاضای لغو بازی اش مقابل نساجی را داد.

سازمان لیگ هر دو درخواست را پذیرفت و همین شد که پرسپولیس و نساجی بر سر برگزاری یک بازی دوستانه توافق کردند اما دقایقی قبل کادرفنی نساجی به بازیکنان این تیم اعلام کرد بازی با پرسپولیس لغو شده و برای فردا برنامه تمرینی جایگزین شده است. هنوز دلیل لغو این بازی دوستانه مشخص نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی