مربی سابق استقلال در گفتگو با خبرورزشی: در عمان هم بدنسازم، هم دستیار اول؛ امیدوارم بیانکی را با خودم به ایران بیاورم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پوریا جراحی، مربی سابق استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا دستیار مجید نامجومطلق بود، حالا در صحم عمان، دستیار اول بیانکی است.

به گزارش خبرورزشی، پوریا جراحی، مربی بدنساز اسبق استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا هم همراه این تیم بود، چند روز پیش به عنوان دستیار اول بیانکی برزیلی، اسپانیایی در تیم صحم عمان پست گرفت و مربی این تیم در لیگ برتر عمان شد.

صحم که تا پایان هفته ششم لیگ عمان با ۶ امتیاز از ۵ بازی در رده ششم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر این کشور قرار دارد، بعد از شکست ۴ بر یک مقابل السیب صدرنشین لیگ برتر عمان، تصمیم به تقویت کادرفنی خود گرفت و بیانکی، سرمربی مشهور منطقه نیز پوریا جراحی را به عنوان دستیار اول برگزید و البته با توجه به تخصص جراحی در بدنسازی، از او خواست علاوه بر طراحی تاکتیک و تمرین، کارهای بدنی بازیکنان را هم زیرنظر داشته باشد.

جراحی با تایید این خبر به خبرورزشی گفت: با بیانکی سرمربی برزیلی اسپانیایی قرار بود دو ماه قبل به آفریقا برویم. این مربی در تمام کشورهای صاحب فوتبال آفریقا کار کرده، سرمربی تیم ملی آنگولا بوده و قرار بود دوباره به آفریقا برویم که نشد. در آسیا هم کویت، قطر، اردن و کشورهای مختلفی کار کرده و تجربه سرمربیگری در اسپانیا و بلژیک را هم دارد. برای من همکاری با این مربی تجربه فوق العاده ای است چون علاوه بر این که کار بدنسازی با من است، تمرین تاکتیکی را هم به عنوان دستیار اول برعهده دارم.

پوریا جراحی ادامه داد: در صحم عمان یک کار جدی را شروع کردیم و امیدوارم موفق شویم. من تنها دستیاری هستم که با بیانکی به این تیم آمدم و از این حیث وظایف سنگینی دارم اما از این چالش لذت می برم. دوست دارم تجربه کنم.   پیشنهاداتی از تیم های ایرانی داشتم اما چون این جا مثل زمان همکاری با نیلتون ترسوو در زیمباوه علاوه بر بدنسازی، مسئولیت فنی و تاکتیکی دارم، دوست داشتم کنار بتو بیانکی کار کنم.

مربی اسبق استقلال در پایان گفت: امیدوارم یک روز بتوانم این مربی را با خودم به ایران بیاورم. بیانکی مربی کاربلدی است و مراوده با او می تواند به فوتبال ما کمک کند. بیانکی سال ها در اسپانیا بازی کرده، همان جا ازدواج کرده و الان بیشتر به عنوان اسپانیایی شناخته می شود تا برزیلی. او افکار جالبی در فوتبال دارد و می دانم در عمان هم موفق خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی