نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
خبر بد برای پرسپولیسی‌ها؛ کنعانی‌زادگان به السد نمی‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس برای بازی حساس پرسپولیس و السد آماده نخواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، محمدحسین کنعانی زادگان در بازی دیروز پرسپولیس مقابل چادرملو دچار آسیب دیدگی شد.

این مدافع ملی پوش در همان نیمه اول و در برخوردی که با مهاجم حریف داشت، آسیب دید اما تا اواسط نیمه دوم با همین وضعیت کار را دنبال کرد تا سرانجام به خاطر درد زیاد مجبور شود زمین را ترک کند. شاید اگر کنعانی در همان نیمه اول که کمی آسیب دید از گاریدو می‌خواست او را عوض کند، کشاله او این همه درگیر نمی‌شد اما هرچه هست این بازیکن با تشخیص کادرپزشکی بلافاصله راهی بیمارستان شد تا MRI بگیرد.

همان طور که دکتر زرینه سرپرست کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس تایید کرد غیبت محمدحسین کنعانی زادگان در دو بازی پیش روی تیم ملی در FIFADAY قطعی است و او نمی‌تواند در این دو بازی شرکت کند. اما این پایان کار نیست و با توجه به این که مصدومیت کنعانی از ناحیه کشیدگی چهار سر ران است و مدت زمان بازپروری و بهبودی عضلات حداقل بین 3 تا 5 هفته است به یقین کنعانی بازی پرسپولیس و السد را نیز از دست خواهد داد.

البته مسکن های مختلف می‌تواند کنعانی را مهیای این بازی کند اما گاریدو هرگز این ریسک را نخواهد کرد چرا که اگر مصدومیت کنعانی تشدید شود این بازیکن ملی پوش برای چند ماه بازی های ملی و باشگاهی را از دست خواهد داد و بعید است گاریدو و کادرپزشکی زیر بار چنین ریسکی بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    علت کار کجاست که در این چند سال بیشترین مصدومیت را داده ایم.. هر سال چند رباط و چند مصدوم هفته.. ایا بدن سازی فشرده با بازیکنان ایران سازگار نیست.. تیم که بدنسازی سخت می کند در ایران.. مصدوم زیاد دارد..!!!!!!!!
  • کامران زارعی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    لنگی هستم ،نظری ندارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی