نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
شرایط سخت عیسی آل‌کثیر برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل کثیر رفته رفته به بازیکنی نیمکت نشین در پرسپولیس تبدیل شده است.

به گزارش خبرورزشی، عیسی آل‌کثیر مهاجم فیکس چند فصل اخیر پرسپولیس که گل‌های حساسی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده و در نیم فصل دوم فصل قبل نیز با بازگشت به پرسپولیس یکی از عوامل اصلی قهرمانی سرخ پوشان بود در این فصل نتوانسته جایگاه خود را در ترکیب اصلی تثبیت کند.

او در بازی اول مقابل ذوب آهن به همراه علی علیپور در ترکیب اصلی به میدان رفت اما رفته رفته جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد و به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد. عیسی که همواره در پرسپولیس فیکس بوده بی تردید از وضعیت تازه اش راضی نبود و حتی در یکی از بازی‌های پرسپولیس نیز شاهد اعتراض او پس از پایان بازی بودیم که البته این غائله توسط خود گاریدو حل شد. اما در ادامه نیز تغییر خاصی در روند عیسی شاهد نبودیم تا او رفته رفته با خطر سکونشینی مواجه شود. اتفاقی که در نهایت رخ داد و او روز قبل برای بازی با چادرملو حتی از لیست پرسپولیس نیز کنار گذاشته شده تا به همراه سعید صادقی و محمد خدابنده لو از روی سکوها شاهد بازی تیمش باشد.

باید دید واکنش آل‌کثیر به این تصمیم گاریدو چیست. بی شک او از این موضوع راضی نیست اما خوب می‌داند گاریدو خلاف سرمربیان سابق پرسپولیس به راحتی با واکنش‌های منفی او و بقیه بازیکنان برخورد نمی‌کند و به سرعت واکنش نشان می‌دهد.
از این رو به نظر می‌رسد بهترین راهکار برای عیسی آل‌کثیر حضور پرقدرت تر در تمرینات بدون بروز ناراحتی و دلخوری از شرایط است تا رفته رفته نظر مساعد گاریدو را جلب کند.

گفتنی است علی علیپور طی هفته‌های اخیر روند صعودی خوبی داشته و ژوائو نیز در همین چند بازی نشان داده از پتانسیل بالایی برخوردار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی