نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
کلوب| مربی بزرگ خارجی برای استقلال؛ آرزویی که محقق می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باز دوباره حرف از استخدام مربی بزرگ خارجی برای باشگاه استقلال به میان آمد.

هنوز یادمان نرفته که استقلال برای چندمین بار دنبال مربی خارجی است. درست پس از رفتن علیرضا منصوریان و آمدن مربی موقت یعنی نامجومطلق، درخواست هواداران آبی از وزارت ورزش و مدیران باشگاه این بود که برای نیمکت تیمشان به دنبال یک مربی خارجی بزرگ باشند و گزینه داخلی نمی‌تواند برای این تیم موفقیتی کسب کند.

حتی پس از رفتن محمود فکری هم هواداران هر چند با بازگشت فرهاد مجیدی موافق شدند اما بحث جذب دوباره یک مربی بزرگ خارجی بر سر زبان‌ها افتاد.

آمدن شفر و استراماچونی که اصلا مربیان «بزرگ» خارجی نبودند اما موفق کار کردند و آن هم به نوعی به سرانجام نرسید، شفر با آبی پوشان قهرمان هم شد ولی هر دو به طرز عجیبی از استقلال کنار گذاشته شدند.

در هفته‌های پایانی و پس از محرومیت طولانی مدت ساپینتو و رفتنش از ایران باز حرف از جذب مربی خارجی به میان آمد اما هواداران با جذب جواد نکونام به نوعی موافقت کردند.

و حال پس از گذشت یک فصل و پنج هفته از حضور جواد نکونام با نتایج غیرقابل قبولی که کسب کرد، مجبور به استعفا شد تا باز استقلال برای چند هفته به مربی موقت روی آورد.

استقلال حال به معنای واقعی هیچ سرمربی ای ندارد و هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه وعده جذب یک مربی خارجی بزرگ را به هواداران تیمشان داده، درخواستی که بیش از یک دهه است از سوی بسیاری از هواداران آبی مطرح شده است اما به آن هیچ توجهی نشده است و حال این وعده قرار است پس از ۱۰ سال توسط مدیران هلدینگ برای تیم استقلال به واقعیت تبدیل شود.

حال باید منتظر نشست و دید که آیا ظرف یکی دو هفته آینده سرنوشت این وعده و جذب مربی بزرگ خارجی به کجا می‌انجامد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی