نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
حضور ساپینتو روی نیمکت استقلال با گذراندن ۲ ماه محرومیت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود در صورت بازگشت ساپینتو به تیم استقلال، این سرمربی می‌تواند با گذراندن دو ماه از محرومیت خود، درخواست تعلیق دو ماه دیگر از آن را بدهد.

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در هفته‌های اخیر در لیگ برتر کشورمان و لیگ نخبگان آسیا نتایج ضعیفی کسب کرده که باعث شده هواداران این تیم به نحوه عملکرد جواد نکونام اعتراض کنند و خواستار اخراج این سرمربی شوند.

این روزها گزینه‌های زیادی در فضای مجازی مطرح می‌شود که گفته می‌شود باشگاه استقلال با آنها برای نیمکت این تیم مذاکراتی انجام داده است اما هیچکدام تابه حال شکل رسمی به خود نگرفته است. یکی از اسامی مطرح شده، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی فصل گذشته آپوئل قبرس است که سابقه سرمربیگری تیم استقلال را نیز در کارنامه خود دارد. ساپینتو با آپوئل به مقام قهرمانی لیگ قبرس رسید.

نکته مورد توجه حضور ساپینتو در تیم استقلال، محرومیت ۴ ماهه این سرمربی در فوتبال کشورمان است. ریکاردو ساپینتو در پایان فصلی که سرمربیگری استقلال را به عهده داشت به دلیل مسائل انضباطی از سوی کمیته انضباطی ۴ ماه در فوتبال کشورمان محروم شد و با بازگشت این سرمربی به تیم استقلال، باید شاهد گذراندن دوره محرومیت از سوی ساپینتو باشیم.

اما با توجه به قوانین کشورمان ساپینتو می‌تواند با پشت سر گذاشتن ۲ ماه از محرومیت خود درخواست تعلیق ۲ ماه باقی مانده محرومیت خود را بدهد تا پیش از اتمام نیم فصل، برای بازی‌های هفته پانزدهم و همچنین معوقه هفته چهارم، به هدایت آبی‌ها از روی نیمکت بپردازد.

البته این سرمربی برای هدایت استقلال در رقابت های آسیایی مشکلی نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی