نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
بلینگام: بکام باعث شد زشت‌تر به نظر برسم!/ از ملاقات با اسطوره تا درخشش روی جلد EAFC ۲۵
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جود بلینگام که تصویرش روی جلد نسخه جدید بازی‌های ویدیویی  EAFC ۲۵ قرار گرفته، از تجربه ملاقات با دیوید بکام صحبت می‌کند.

جود بلینگام در سال ۲۰۲۳ با انتقال به باشگاه بزرگ رئال مادرید در مسیری قرار گرفت که دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، پیش از او طی کرده بود. او در اولین فصل خود در اسپانیا با به ثمر رساندن ۲۳ گل و کسب قهرمانی‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. این عملکرد فوق‌العاده، بلینگام را نه تنها در قلب هواداران، بلکه در کانون توجه بزرگان فوتبال مانند بکام نیز قرار داده است.

بکام که همیشه علاقه‌اش به این ستاره جوان را نشان داده، به تازگی در شبکه‌های اجتماعی شادی گل معروف بلینگام را تقلید کرد و حضور این ستاره روی جلد بازی EAFC ۲۵ را تبریک گفت. این دو ستاره به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی این بازی، باهم ملاقات کردند و بلینگام نیز در برنامه یوتیوبی «خارج از نورافکن‌ها» از تجربه ملاقات با بکام صحبت کرد و گفت: «واقعاً افتخار بزرگی است. همیشه می‌گویند قهرمانان خود را ملاقات نکن، اما وقتی بکام را ملاقات کردم واقعاً به این فکر کردم که او چقدر فوق‌العاده است. با وجود شهرت و موفقیت‌های بزرگش آدم بسیار خاکی و متواضعی است. بودن در کنار او باعث شد کمی زشت‌تر به نظر برسم، اما خب، وقتی روی جلد بازی‌های ویدئویی هستی، می‌توانی با این قضیه کنار بیایی.»

بلینگام همچنین درباره حضور تصویر خود روی جلد بازی EAFC ۲۵ گفت: «من از ۶ یا ۷ سالگی همه نسخه‌های EA را بازی کرده‌ام. برخی از بهترین خاطراتم این است که با دوستانم دور یک تلویزیون کوچک با کنترل‌های تقریباً خراب بازی می‌کردیم. بازیکنانی که هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم روزی با آنها روبرو شوم، حالا نه تنها با آنها در دنیای واقعی بازی می‌کنم بلکه روی جلد این بازی‌های ویدیویی نیز هستم. این واقعاً سورئال است و از اینکه این فرصت به من داده شده واقعاً سپاسگزارم.»

بیشتر بخوانید: ملاقات دیوید بکام و بازیگر زن هالیوودی/ مرسی که با خانواده‌ات آمدی +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی