نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
استعفای نکونام رسمی می‌شود؟/ السد، آخرین دیدار سرمربی استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا پس از دیدار آسیایی استقلال مقابل السد، جواد نکونام از هدایت این تیم کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، پس از شکست تلخ یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت، اوضاع این تیم به شدت بحرانی شده است. جواد نکونام، سرمربی استقلال، پس از این دیدار نامه خداحافظی نوشت اما هیات مدیره باشگاه اعلام کرد در مورد سرنوشت او بعد از دیدار حساس برابر السد تصمیم می گیرد.

دیدیم که نکونام با چه شرایطی راهی قطر شد و حالا اخبار دریافتی حاکی از آن است که نکونام قصد دارد پس از پایان بازی با السد، استعفای خود را رسمی اعلام کند. طبق اطلاعات موجود، او بلافاصله پس از بازگشت به تهران، یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب خواهد داد تا هواداران را از شرایط بحرانی باشگاه و آینده خود مطلع سازد.

وضعیت استقلال پس از شکست در دربی همچنان نامعلوم است و هواداران نگران آینده تیم خود هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاجی اصیل IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    بازی با السد هر نتیجه ای داشته باشه حتی با برد هم فرقی نمیکنه!چون هوادار سبک بازی نکونام رونمیخواد ونکونام هم سبک دیگه ای بلد نیست! نکونام هم بهتره خودش بره و بیشتر از این استقلال رو به حاشیه نبره والسلام. فقط رفتن نکونام و اومدن یه سرمربی بزرگ(قابل توجه پیشکسوتهای سهم خواه استقلال مثل آقای بهتاش فریبا)
  • ناشناس IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    اگر شماها آدم بودید بچه های هموطنت که استقلالی هستن در قطر بازی دارن صبر کن فردا بازی تموم بشه بعد شروع کن استقلال مظلوم باهات چکار کردن که هر کی به خودش اجازه میده برات حاشیه درست کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی