نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
تراکتور از فضای زیاد خالی بین مدافعان و هافبک‌های سپاهان استفاده کرد/ بعد شکست مقابل الوحدات کنترل تیم از دست مورایس خارج شده است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اردلان آشتیانی در گفتگو با خبرورزشی از به هم ریختگی سپاهان و عملکرد بسیار خوب تراکتور گفت.

پس از گفتگو درباره دربی ۱۰۴ استقلال - پرسپولیس، نوبت به تحلیل و بررسی دیگر بازی حساس هفته یعنی دیدار سپاهان و تراکتور رسید. جایی که تراکتور موفق شد با حدود یک ساعت ده نفره بازی کردن سپاهان را در فولادشهر شکست دهد.

این برنامه را ببینید و بخوانید:

سپاهان لیگ را خیلی خوب شروع کرد اما مقابل الوحدات اردن سپاهان، سپاهان همیشگی نبود. بعد شکست در این بازی انگار کنترل تیم از دست مورایس در رفت. فصل پیش هم چنین اتفاقی رخ داد. در یک دوره شش بازی پشت هم نتیجه نگرفتند. جابجایی های زیادی را در سپاهان شاهد بودیم نسبت به فصل قبل، دیگر از کانال های کناری استفاده نمی کند سپاهان. فصل پیش به قدری فولبک های تیم قوی بودند که تبدیل به وینگ بک شدند. فولبک همان مدافعان کناری کلاسیک هستند اما وینگ بک بیشتر دقایق بازی در یک سوم دفاعی حریف حضور دارد. الان کانال کنار سپاهان مثل فصل گذشته فعال نیست. این جابجایی هایی که مدام اتفاق میافتد، مثلا وحدت حنانوف بازی می کند، بعد گودرزی را می گذارند آن پست جواب نمی گیرند، این بازی از آریا یوسفی استفاده کردند، صالح حردانی هم که انگار تمرکز لازم را ندارد و در بازی با ذوب آهن هم اشتباهات زیادی داشت.

مدل بازی سپاهان که می خواهد بیشتر از کانال های عمقی استفاده کند و همچنین تغییرات پیاپی در ترکیب به سپاهان آسیب زده است. در بحث دفاع مرکزی هم گویا سپاهان هنوز نتوانسته بازیکن مناسبش را پیدا کند.

قبل از اخراج مهدی ترابی، سپاهان ۱ - ۳ - ۲ - ۴ و تراکتور  ۲ - ۴ - ۴ بازی را شروع کردند. تراکتوری ها این پیش بینی را داشتند که از پشت فضای آریا یوسفی می توانستند استفاده کنند و هاشم نژاد به خوبی از این فضا استفاده کرد. بعد از اخراج ترابی همه گفتیم بازی در سپاهان است و کار تراکتور تمام است.

در صحنه گل که، هاشم نژاد در فضای بین مدافعان و هافبک های سپاهان پاس گل داد به ایگور، ۴ بازیکن سپاهان از دور بازی خارج شدند و ایگور شوتزنی کرد. روی ریباند هم حردانی می توانست عملکرد بهتری داشته باشد، یک گام از امیرحسین حسین زاده جلوتر بود اما نتوانست توپ را قطع کند و حسین زاده به راحتی دروازه را باز کرد.

عملکرد بیرانوند هم فوق العاده بود. چند سیو خوب داشت. تراکتوری ها دفاع خطی ۶ نفره ترتیب می دادند. از سمت دیگر موقعیت هدر دادن بازیکنان سپاهان روی نتیجه موثر بود، روی ضربات آخر خوب کار نکردند. تمام این مسائل باعث شد تراکتور یک سه امتیاز خیلی مهم بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی