نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
۰ |
۰
شباهت جالب گاریدو و اوسمار در پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گاریدو و اوسمار سرمربی سابق پرسپولیس شباهت های زیادی با یکدیگر دارند.

خوان کارلوس گاریدو بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس خیلی مورد استقبال هواداران این تیم قرار نگرفت. خیلی از پرسپولیسی ها به دنبال مربی با رزومه ای قوی تر بودند و گاریدو را گزینه مناسبی برای پرسپولیس نمی دانستند. گاریدو کارش را در پرسپولیس با دو تساوی آغاز کرد و عده ای از همان ابتدا شروع به انتقاد از او کردند.

با این حال گاریدو در چند بازی اخیر نشان داد مربی خوبی است و انتقادها از او بی مورد بود. اوج کار گاریدو در دربی بود که بدون فوق ستاره ازبکستانی خود و همچنین با خط زدن صادقی و سلمانی به مصاف استقلال رفت و موفق شد اولین دربی خود در فوتبال ایران را با برد پشت سر بگذارد.

نکنه جالب شباهت عجیب گاریدو و اوسمار است. اوسمار در اوج انتقادات و بدون حمایت هواداران سرمربی پرسپولیس شد و حتی کارش را با باخت شروع کرد. اوسمار از هر سمتی تحت فشار بود ولی توانست بهترین نتایج را بگیرد و پرسپولیس را به قهرمانی برساند. حالا گاریدو هم شرایطی مثل اوسمار دارد و بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سخت ، حالا به مرد محبوب پرسپولیسی ها تبدیل شده و امیدوار است با حمایت هواداران پرسپولیس را به سمت قهرمانی ببرد و جام بگیرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی