شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
۰ |
۰
الکسی گندوز؛ رهبر بهترین خط دفاعی لیگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد گندوز در پرسپولیس به نحوی بوده که خیلی ها ماجرای علیرضا بیرانوند در این تیم را فراموش کرده اند.

به گزارش خبرورزشی، در روزهایی که علیرضا بیرانوند به همراه دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی از پرسپولیس جدا شدند، کمتر کسی پیش بینی می کرد که خط دفاع و دروازه سرخ ها به این زودی ترمیم شود.

به هرحال بیرانوند به عنوان رهبر خط دفاعی سرخ ها به همراه نعمتی و اسماعیلی فر دو مدافع چپ و راست پرسپولیس از این تیم جدا شدند و بی تردید سرخ ها کار سختی برای پیدا کردن نفرات جانشین مناسب برای این سه بازیکن داشتند. اما حالا پرسپولیس در همین ۵ هفته ابتدایی لیگ عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کرده و الکسی گندوز نیز با ۳ کلین شیت در رتبه دوم برترین دروازه بان های ایران قرار گرفته است.

الکسی گندوز اگرچه روی خروج ها هنوز مطمئن نشان نداده اما در عملکردش مجموع به گونه ای بوده که هواداران پرسپولیس به کل بیرانوند را فراموش کرده اند. در منطقه راست خط دفاعی ایوب العمود بسیار برتر از دانیال اسماعیلی فر نشان داده و در کارهای دفاعی و هجومی یکی از عوامل تاثیرگذار گاریدو است و در منطقه چپ خط دفاعی میلاد محمدی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در هفته های اخیر بوده است.

جدول رده بندی نشان می دهد پرسپولیس با ۷ گل زده و دریافت ۲ گل تفاضل ۵+ ررا برای خود ثبت کرده و چشم به هفته های بعدی دوخته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی