حمله ناجوانمردانه به کاپیتان استقلال؛ حذف دو صعود از کارنامه سیدحسین حسینی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ادمین‌های کمپی و فعالان مجازی وابسته به این ادمین‌ها حمله به سیدحسین حسینی را آغاز کرده اند!

به گزارش خبرورزشی، وقتی سیدحسین حسینی سانتر ارسالی از جناح راست پرسپولیس را به دلیل برخورد توپ به زمین، بدون ریسک مهار، دفع کرد، توپ نه جلوی پای وحید امیری افتاد و نه در موقعیت گلزنی حریف بود اما یک اتفاق ساده باعث شد رامین رضاییان متوجه حرکت سعید مهری که پشت سرش در حال هجوم به سمت توپ بود، نشود و پایش به پای بازیکن پرسپولیس برخورد کند و جریمه اش اعلام یک ضربه پنالتی به نفع پرسپولیس باشد!

حالا در ظاهر همین پنالتی و در باطن اتفاق‌های دیگر سوژه حمله کمپی‌ها به کاپیتان استقلال شده است.

سیدحسین حسینی که فصل قبل بیشترین کلین شیت را داشت و بهترین عملکرد را در میان دروازه بانان لیگ برتری از خود به جای گذاشت، در فصل جدید فقط یک بار مقابل الغرافه قطر کلین شیت کرده و در تمام بازی‌های لیگ برتر دروازه اش باز شده است که بی شک یک بخشی از این کارنامه به تغییرات ۷۰ درصدی خط دفاعی استقلال برمی‌گردد. در خط دفاعی استقلال فصل قبل صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان و سیلوا به علاوه روزبه چشمی بازی می‌کردند و امسال رامین رضاییان به جای حردانی، میلاد زکی پور به جای جلالی، سامان فلاح به جای مدافعان میانی قبلی بازی می‌کنند و ساختار دفاعی استقلال تغییر کرده است. تیمی که بهترین خط دفاعی را داشته حالا نیاز به زمان دارد تا نیروهای تدافعی اش را با هم هماهنگ کند. این یک مشکل است و مبلغ کمی که سیدحسین حسینی در قیاس با برخی بازیکنان نیمکت نشین استقلال می‌گیرد، یک مشکل دیگر که قطعا روح و روان کاپیتان استقلال را به هم ریخته است.

گفته می‌شود بخشی از حمله ادمین‌های کمپی به سیدحسین حسینی به دلیل سرپیچی حسینی از دستورات کادر فنی برای اتلاف وقت است. حسینی دو بار از این دستور سرپیچی می‌کند و غلامپور ناچار می‌شود تا کنار دروازه بدود و به او بگوید خودش را روی زمین بیاندازد تا سیلوا به بازی برگردد.

البته این حمله‌ها شاید تلاشی باشد برای این که سیدحسین حسینی مقصر باخت در دربی تلقی شود. همین که یک رسانه مرتبط با نزدیکان سرمربی تیم، برای سیدحسین حسینی فیلم می‌سازد و گل‌های خورده او را در دربی‌ها کنار هم می‌نشیند و یا فعالان مجازی وابسته به این ادمین‌های کمپی، آن دو دربی جام حذفی که حسینی با مهار پنالتی‌ها باعث حذف پرسپولیس و صعود استقلال می‌شود را از کارنامه کاپیتان استقلال حذف می‌کنند نشان می‌دهد حمله ناجوانمردانه به کاپیتان استقلال شدت گرفته تا سفیدشویی کادرفنی به قیمت سیاه جلوه دادن کاپیتان تیم باشد!

در همین رابطه؛ بیژن حیدری دست نکونام را خواند؛ تمارض حسینی منجر به ورود سیلوا نشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی