نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
بهانه هلدینگ و باشگاه برای فرار از قبول خواسته هواداران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند فقط به یک دلیل هنوز جواد نکونام سرمربی این تیم را برکنار نکرده اند.

به گزارش خبرورزشی، بعد از شکست استقلال در بازی شب گذشته برابر پرسپولیس و در شرایطی که هواداران این تیم بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می رسیدند فرشید سمیعی و احمد شهریاری، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره استقلال در مصاحبه هایشان از نکونام حمایت کردند.

اما بهانه ای که مدیران استقلال برای توجه نکردن به خواسته هواداران دارند این است که اگر با او قطع همکاری کنند، باید قراردادش را پرادخت کنند و حاضر نیستند این هزینه سنگین را بپردازند.

به همین دلیل مدیران استقلال ادعا می کنند امیدوار هستند نکونام خودش استعفا بدهد و برود اما سرمربی استقلال هم فعلا تصمیمی در این باره نگرفته است تا شرایط نیمکت آبی ها حسابی پیچیده شود.

اما این تمام واقعیت نیست و خبرورزشی تا ساعاتی دیگر حقیقت این موضوع را افشا می کند، این که چرا رییس هیات مدیره استقلال و  ماشین امضای او در طبقه پنجم باشگاه از اخراج نکونام وحشت دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۱۴
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    نکونام بایدحتماً بماند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
      یه ظوری میگن استقلال بازی نکرد انگار پرسپولیس بازی کرد. شما کل بازی رو نگاه کنید پرسپولیس هم کار خاصی نکرد و شوت هاشون هم اکثرا چند متر از تیر دروازه دور بود و اون دو سه تایی هم که زدن انقدر راحت بود که سید حسین گرفت. استقلال هم چند موقعیت گل داشت. کلا پرسپولیس مثل همیشه روی بحث داوری برنده دربی شد و اگه آفساید وحید امیری گرفته می شد بازی مساوی شده بود. الان چند تا دربی هست که همین پیام حیدری بازی رو برای پرسپولیس به برد تبدیل کرده. خطای هند گولسیانی رو در یک دربی نگرفت. خطای دقیقه 4 روی مهدی قایدی که پنالتی بود رو در یک دربی دیگه نگرفت
  • مرتضی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    نکونام بهترین مربی ایرانه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
      محمد حسین میثاقی چون می دونست وحید امیری تو آفسایده و صد در صد داور باید آفساید اعلام می کرد سریعا با 3 داور شیتیل بگیر تماش گرفت و بلافاصله روی آنتنی که 60 میلیون بیننده داشت سریعا اسم 3 تا شیتیل بگیر رو آورد که آره وحید امیری تو آفساید بود ولی نقشی نداشت و اینجوری سر مخاطب ها کلاه گذاشت.
  • ع ق QA ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    اره والله ما تازه با بودنش حال می کنیم
  • محمدرضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    خدا میدونه جواد چه آتویی داره که اینا ازش میترسن
  • یک پرسپولیسی ❤️ IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    نکونام باید بماند 👋😅✌️
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    هزینه اخراج نکونام بیشتر است یا هزینه سرخوردگی و حتی سکته هوادار؟
  • هوادار به هوش باش IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    هواداران استقلال باید با هوشتر و با حوصله تر از این حرفهاباشند و نباید اسیر جوسازی و هوچیگریهای مافیای سرخ فوتبال شوند و در زمین بازی آنها بازی کنند ، ما با استراماچونی بزرگ طی ۵ هفته اول لیگ فقط ۳ امتیاز بدست آورده بودیم ! میدانید یعنی چه ؟ به عملکرد کادرفنی انتقاد وارد است اما تخریب نکنیم ، نکونام نیاز به کمک مربیان اروپایی دارد که الان در اکثر تیمهای لیگ هستند اما چرا بری او اینکار را نمی کنند ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی