نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟
سرگیجه استقلالی‌ها در خصوص محمدی؛ سمیعی تاکید کرد مهرداد محروم نیست! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که ستاره آبی‌ها برای حضور در دربی هیچ مشکلی ندارد.

ظهر امروز باشگاه استقلال خبر از کاهش محرومیت مهرداد محمدی داد، هرچند این موضوع هنوز به‌طور رسمی از سوی کمیته استیناف اعلام نشده است.

این اقدام استقلال با واکنش تند پرسپولیسی‌ها روبه‌رو شد، که معتقدند این کار غیرقانونی است و در صورت حضور محمدی در ترکیب استقلال برای دربی، به طور قطع از این باشگاه شکایت خواهند کرد.

در حالی که کشمکش بر سر حضور یا عدم حضور مهرداد محمدی همچنان ادامه دارد و وضعیت او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، دقایقی پیش فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال، در گفت‌وگویی تلویزیونی مدعی شد که محمدی هیچ مشکلی برای بازی در داربی ندارد. مدیرعامل استقلال گفت: با استفاده از مقررات انضباطی، بعد از نیمی از محرومیت مهرداد محمدی، برایش درخواست تعلیق مجازات کردیم. طبق ماده ۴۷ مقررات انضباطی، درخواست تعلیق مجازات بعد از گذشت نیمی از محرومیت ممکن است. رکن قضایی بررسی می‌کند. اگر نیمی از مدت محرومیت با دلیل طی شده باشد، تازه ورود و رسیدگی می‌کند. اینکه می‌گویند ۲ بازی یا ۳ بازی شده، محلی از اعراب ندارد چون رکن قضایی اگر به یقین نرسد که نیمی از مدت محرومیت طی شده باشد، هرگز ورود نمی‌کند. وقتی مطمئن شد ورود و رای صادر می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه؛ این رای قطعی است و مجری برگزاری مسابقات نمی‌تواند به هیچ عنوان مانع رای قطعی رکن قضایی شود. حتی حق رای تفسیر و کنکاش در رای هم ندارد. تنها وظیفه‌اش اجرای بدون چون و چرای رای است. به امیدخدا، با آمادگی بچه‌ها و تدابیر کادرفنی، دربی با پیروزی آبی پوشان همراه شود.

با این حال، هنوز مشخص نیست که جواد نکونام، سرمربی استقلال، ریسک استفاده از این بازیکن را در ترکیب اصلی بپذیرد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی