نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
حرف های «یک نفر دیگه» علیه جواد نکونام چه بود؟ / نکونام در جمع همکارانش؛ به باشگاه گفتم داود حقدوست باید برکنار شود/ افشاگری سرمربی استقلال علیه سمیعی لو رفت!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

داود حقدوست در یک کنفرانس که جواد نکونام مدعی است با هماهنگی سمیعی بوده، حرف هایی زد که واکنش تند سرمربی استقلال را به دنبال داشت. البته نکونام حتی اسم حقدوست را هم به زبان نیاورد و فقط گفت سمیعی واو به واو این حرف ها را به یک نفر دیگه داده بود بزند!

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام که از حرف های داود حقدوست دستیار فرشید سمیعی عصبانی بود، در حرف هایش حتی یک بار هم اسم حقدوست را به زبان نیاورد چرا که مدعی بود این حرف ها را فرشید سمیعی واو به واو به داود حقدوست دیکته کرده است. البته نکونام گفت؛ سمیعی این حرف ها را داده یک نفر دیگه بزند!

افشاگری نکونام علیه سمیعی لو رفت!

می گویند جواد نکونام همین که در جریان تمرین استقلال حرف های داود حقدوست را شنیده، با مدیران استقلال حرف زده و گویا آنها ادعا کرده اند از کنفرانس حقدوست بی اطلاع بودند. نکونام قبل از آن که مقابل خبرنگاران قرار بگیرد، به همکارانش گفته به باشگاه گفتم اگر واقعا در جریان حرف های حقدوست نبودید، همین فردا او را برکنار کنید!

این که نکونام در جمع خبرنگاران گفته تا فردا ظهر اگر لازم باشد دوباره مصاحبه می کنم، گویا به همین دلیل است. احتمالا نکونام منتظر است مدیران استقلال حقدوست را کنار بگذارند و اگر این اتفاق رخ ندهد علیه فرشید سمیعی حرف می زند.

او علیه سمیعی چه می خواهد بگوید؟ یکی از کانال های تلگرامی مدعی شده بود نکونام می خواهد ماجرای قرارداد ۱۶ میلیارد تومانی او را افشا کند. گویا سمیعی بدون اطلاع نکونام، مبلغ قرارداد او را به سازمان لیگ ۱۶ میلیارد تومان به جای ۳۲ میلیارد تومان گزارش کرده و از این حیث مرتکب تخلف شده است!

حرف هایی که نکونام را به هم ریخت

اما حقدوست چه گفت که نکونام به هم ریخت و به زبان آمد؟

داود حقدوست در آغاز گفت: آقای نکونام شما بزرگ تر از باشگاه استقلال نیستی، من از شما گلایه دارم، من دو سال پای جواد نکونام ایستادم، همان طور که پای محمود فکری ایستادم، پای فرهاد مجیدی و شفر و ساپینتو ایستادم!

البته حقدوست نگفت منظورش از ایستادن چه بوده و زمان شفر، فکری و مجیدی و ... که به گفته خودش در ترکیه زندگی می کرد ایستادگی اش پای آنها چه بود اما به هرحال خواندن چکیده حرف های دستیار فرشید سمیعی که جواد نکونام را به هم ریخت و باعث شد سرمربی استقلال سمیعی را تهدید به افشاگری کند و مدیرعامل استقلال هم ناچار شود همه را ممنوع المصاحبه کند، خالی از لطف نیست؛

آقای نکونام، ما امسال سه بار به شما کمک کردیم. حتی وقتی برادران شما قطع امید کرده بودند که دیگر نمی توانند برای شما مجوز بگیرند، پای شما ایستادیم.

آرش زواره ای به چه مجوزی کنار باشگاه استقلال است؟ او و یک لیدر در فضای مجازی علیه مدیریت باشگاه فعالیت می کند. او باید در نهادهای نظارتی پاسخگو باشد!

آقای نکونام با باشگاه تعامل کن، بدنساز ساپینتو ۳۵ هزار دلار می گرفت، چرا بدنساز شما باید ۴۰۰ هزار دلار بگیرد؟ مصدومیت های فعلی بازیکنان استقلال نتیجه تمرین های بدنسازی همین یوسو سسماست!

شما با کریم انصاری فر صحبت نکردی، با برادر کریم انصاری فر صحبت کردی. شما به ما مربی خارجی معرفی کردی ولی وقتی ویزا برایش گرفتیم و گفتیم بلیت بگیریم گفتی نمی خواهد بیاید.

بحث هاشمی نسب را مطرح کردی، خب باید یک جا روی نیمکت خالی کنی تا ما هاشمی نسب را به کادرفنی اضافه کنیم.  

یک مهاجم خارجی هم خواستی بازیکن قرقیزستانی که ما همه کارها را انجام دادیم ولی خودش هم گفت باشگاه ازبکستانی اجازه نداد به ایران بیاید.

سمیعی امسال دارد کمک می کند، شهریاری دارد کمک می کند، ایشان نباید اجازه بدهد آرش زواره ای و آن لیدر همه را در فضای مجازی خراب کند.

استقلال جای عقده گشایی نیست. آرش زواره ای بدون حکم عامل ایجاد تنش است. من برای موفقیت جواد نکونام این حرف ها را می زنم.

جواد نکونام تمرین دهنده و بدنساز خارجی بخواهد در خدمتش هستیم و اگر به سقف بودجه ما بخورد، حتما برای ایشان جذب می کنیم.

هلدینگ دو تا بازیکن خارجی گرفت ولی منوط کرد به رضایت جواد نکونام.

فرشید سمیعی و سردار شهریاری رابطه خوبی با هم دارند. فرشید سمیعی برای نکونام باید چه کار می کرد که نکرد؟

رامین همتی باید بررسی کند و ورود کند. ما جلسه گذاشتیم ولی ایشان به عنوان مسئول کانون نیامد. برخی لیدرهای ما دارند اطلاعات باشگاه را به تیم رقیب می فروشند.

 لات و لوت سراغ من نفرستید، من جلوی همه شما می ایستم. ما با سمیعی نشستیم تا برای لیدرها، هواداران، پیشکسوتان طرح های خوبی داشتیم ولی رامین همتی به جلسه نیامد. معاون فرهنگی باشگاه به او گفت ولی امتناع کرد.

ما در استقلال تیم پنج نفره نداریم. چرا جواد نکونام و آرش زواره ای پنج نفر از لیدرهای ما را تبدیل کرده اند به بادیگارد تیم؟

اختلاف بین مدیریت و هلدینگ با جواد نکونام باید جمع شود. ما از جواد نکونام تا روزی که سرمربی استقلال باشد حمایت می کند.

سردار شهریاری و فرشید سمیعی قرار گذاشتند از جواد نکونام حمایت کنند و به او فرصت بدهند. ما دو بار از نکونام خواستیم برای جلسه بیاید و نیامد. با برادرش حرف زدم و گفتم نکونام به جلسه بیاید و نیامد.

جواد نکونام اصرار داشت من سرپرست استقلال باشم. فرشید سمیعی هم این پیشنهاد را به من کرده بود. ولی قول و قرارها یک شکل دیگری شد!  

فدراسیون هم جواب دستیار سمیعی را می دهد

 داود حقدوست در بخش دیگری از حرف هایش به مهدی تاج حمله کرد و مدعی شد رییس فدراسیون فوتبال باید استعفا می کرد. این بخش از صحبت های او هم قطعا با واکنش فدراسیون فوتبال روبرو می شود.

حقدوست مدعی شد مهدی تاج گاف زیاد داده و بعد از ماجرای فساد در فوتبال باید استعفا می کرد اما او حتی عذرخواهی هم نکرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی