جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
۱ |
۰
یامگا در خط حمله حریف استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم نساجی در حالی امروز به مصاف تیم استقلال می‌رود که آرتور کوین یامگا، مدافع فرانسوی خود را در خط حمله قرار داد.

به گزارش خبرورزشی، تیم نساجی امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه شهید وطنی میزبان تیم استقلال است. به نظر می‌رسد ساکت الهامی سورپرایز ویژه‌ای برای تیم استقلال و جواد نکونام در نظر گرفته است.

آرتور کوین یامگا، مدافع فرانسوی فصل گذشته تیم استقلال که از ناحیه چشم مصدوم شده بود پس از کنار گذاشته شدن از سوی نکونام به تیم نساجی پیوست و حضور او در ترکیب اولیه تیم نساجی مقابل استقلال نکته قابل توجه این دیدار است.

اما سورپرایز ویژه الهامی فقط حضور یامگا نیست، بلکه پستی است که الهامی برای یامگا در نظر گرفته است. یامگا امروز برای دیدار نساجی مقابل استقلال در پست مهاجم بازی خواهد کرد و این حرکت می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. انگیزه‌های یامگا مقابل تیم سابق خود هم یکی دیگر از نکات قابل توجه این دیدار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
    پولهای چند ده میلیاردی می گیرن و هنوز تفکراتشون تفکرات بازیهای دهه 60 و 70 زمینهای خاکی تهرانه . یه بازیکنی که از تیم قبلیش جدا شده بذاریم فوروارد چون انگیزه داره که گل بزنه !!!!!! حالا با این تفکرات فوق مدرن داشت قول می داد اگه مربی تیم ملی بشه کره جنوبی رو تو سئول ، ژاپن رو تو خود توکیو و عربستان رو تو ریاض میبره !!!! فقط باید افسوس خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی