نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
۸ |
۰
گاریدو: مستحق مساوی مقابل الاهلی بودیم/ پنالتی ما درست بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: الاهلی تیم خوبی است اما ما مستحق مساوی بودیم.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: به بازیکنانم قبل از هر چیزی تبریک می‌گویم که این طور بازی کردند. اول راجع به نتیجه حرف نمی‌زنم. بازیکنانم بسیار خوب بازی انجام دادند و من احساس غرور می‌کنم. گل زود و نابهنگامی خوردیم اما بعد از گلی که خوردیم همه بازی دست ما بود.الاهلی تیم قابل احترامی است اما ما در بازی مسلط بودیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما به گل نرسیدیم.

وی ادامه داد: همه دیدند که پنالتی اتفاق افتاد. هر کسی در استادیوم بود پنالتی ما را دید و حتی داور خودش سوت زد اما چطور می‌شود که داور ویدیویی آن را تشخیص نداد!؟ باید تکرار کنم که پرسپولیس و بازیکنانش بزرگ هستند.

باید به ما احترام گذاشته شود. احساس می‌کنم این اتفاقات بی‌احترامی به ما بود. من به موارد داوری وارد نمی‌شوم اما پنالتی ما درست بود. الاهلی قابل احترام است اما ما استحقاق گل مساوی را داشتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سیدجعفر IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    این پرسپولیس نفس استقلال رو میگیره سپاهان و تراکتور رو به هم می دوزه
    • اس اس.تیم مردمی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      لطفاً خودتون را کنترل کنید آرامش خود را حفظ کنید بترسید از روزی که استقلال حاشیه نداشته و آرامش داشته باشد البته اگه بگذارند
  • پرسپولیس کبیر❤️ IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    آقای گاریدو یاسین سلمانی حقش نیست ۹۰ دقیقه رو نیمکت پیچ مهره شه لطفاً دقایقی ازش استفاده کنید مطمئنا جواب خواهید گرفت بازی مقابل الاهلی عربستان فقط بخاطر دیر اضافه شدن مهاجم واگذار کردیم همه کار انجام دادیم غیر از باز کردن دروازه حریف متاسفانه این باخت فقط مسئولیتش بر شانه درویش تیم خوبی داریم اگر بتونیم یک هافبک بازیساز درست حسابی بگیریم این تیم خیلی حرف ها واسه گفتن داره متاسفانه سروش رفیعی افت زیادی کرده و فرشاد احمدزاده اصلا جواب نداده
  • میلاد IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    آخر و عاقبت قهرمان قلابی لیگ برتر!!!
  • واعظ آشتیانی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    باختیم ولی فوتبال بازی کردیم ، این تیم با این سبک بازی حرفهای بسیاری برای گفتن خواهد داشت . در این چند مسابقه صرفا بدشانس بودیم وگرنه حق این تیم ، مساوی یا باخت نیست . شک ندارم روزهای خوب در راه است ، با این سبک بازی هیچ تیمی در آسیا جلودار پرسپولیس نیست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی