نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
زخم کاری فرهاد مجیدی بر تن الاهلی/ بلایی که سرمربی استقلال بر سر حریف پرسپولیس آورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال، بلایی بر سر حریف پرسپولیس آورده که قطعاً هرگز از یاد هواداران الاهلی نمی‌رود.

به گزارش خبرورزشی، الاهلی عربستان اولین حریف پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا محسوب می‌شود و امشب به مصاف قرمزپوشان ایرانی خواهد رفت؛ نماینده پرادعای عربستانی که پر هوادارترین تیم شهر جده محسوب می‌شود. البته همین تیم دو بار شکست هایی تاریخی را در ورزشگاه خانگی خود مقابل استقلال متحمل شد که هوادارانش قطعاً آنها را فراموش نخواهد کرد.

گل‌های تاریخی

استقلال در روزهای آغازین اسفند سال ۱۳۸۸ اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۰ را مقابل الاهلی عربستان در شهر جده برگزار کرد. الاهلی روی این مسابقه تبلیغات بسیار وسیعی را انداخته بود و تاکید داشت لیگ قهرمانان را با پیروزی مقابل نماینده ایران استارت می‌زند اما شرایط در داخل زمین به گونه دیگری رقم خورد. استقلال با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست داد و فرهاد مجیدی هر دو گل نماینده ایران را به ثمر رساند تا نخستین پیروزی استقلال در خاک عربستان مقابل حریف امشب پرسپولیس رقم بخورد. البته این پایان ماجراهای الاهلی و مجیدی نبود.

پیروزی اشک‌آور

زمان گذشت و گذر استقلال و الاهلی در بهار سال ۱۴۰۰ دوباره به هم افتاد. زمانی که به خاطر شیوع ویروس کرونا رقابت‌های لیگ قهرمانان به صورت متمرکز و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد، استقلال با هدایت فرهاد مجیدی به عربستان رفت تا این مسابقات را برگزار کند. این دیدارها فرصت بسیار مناسبی بود تا فرهاد مجیدی دوباره زهر خود را بر تن الاهلی وارد کند. شاگردان او با نتیجه ۵ بر ۲ میزبان را شکست دادند و سنگینی این ناکامی به حدی بود که برخی از اعضای باشگاه الاهلی پس از پایان مسابقه گریه کردند و البته اشک‌های آنها از نگاه عکاسان نیز دور نماند.

حالا الاهلی ‌تا ساعاتی دیگر در حالی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که قطعاً زخمی که فرهاد مجیدی به آنها زد، هرگز فراموش نمی‌شود. البته امیدواریم پرسپولیس هم خاطره تلخی را در جده برای الاهلی خلق کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    کیسه متقلب جاعل فرافکن کذاب
  • زد IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    بله استقلال هست نه شوخی همیشه انتقام میگیرد 👑💙
  • وحید US ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    اون استقلال هس نه پیروزی
  • وحید US ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    اون استقلال بزرگ هس نه پیروزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی